Gå til innhold

Til dere som er gift....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss kl.15 og vi skal bare ha det max antallet med gjester som er lov da.(10-20...ingen som vet enda).

Jeg lurer på: når det er et så lite og intimt bryllup, hvor lenge hadde dere regnet med at det varer?Redd det skal bli kjedelig for gjestene...tenker vi nattmat her?

Anonymkode: 5da88...807

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planlegges vel som et helt vanlig bryllup med alt som hører med? 

Anonymkode: 2a377...c62

Skrevet

Kommer an på hvem gjestene er. Søsken som må hjem til barn, foreldre og besteforeldre som må tidlig i seng? 

Er det en "festglad" gjeng? 

Jeg hadde tatt veldig i betrakning hvilke gjester som var invitert :) 

Anonymkode: 52ad4...51b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi gifter oss kl.15 og vi skal bare ha det max antallet med gjester som er lov da.(10-20...ingen som vet enda).

Jeg lurer på: når det er et så lite og intimt bryllup, hvor lenge hadde dere regnet med at det varer?Redd det skal bli kjedelig for gjestene...tenker vi nattmat her?

Anonymkode: 5da88...807

Litt sent å tenke på det nå, det er ikke lenge til kl blir 15.00

Anonymkode: 5d18c...cd1

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Litt sent å tenke på det nå, det er ikke lenge til kl blir 15.00

Anonymkode: 5d18c...cd1

Står det hvilken dag det er? Nei. 

Anonymkode: 237c6...9f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du vet det er mulig å formulere seg på en hyggelig eller i det minste nøytral måte? Du MÅ ikke være frekk og nedlatende.

Anonymkode: 49cd2...518

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Du vet det er mulig å formulere seg på en hyggelig eller i det minste nøytral måte? Du MÅ ikke være frekk og nedlatende.

Hun var det verken frekk eller nedlatende, bare påpekte fakta. HI skriver ikke at det er i dag, implisitt tvert imot siden hun skriver at de enda ikke vet hvilke tiltak som vil gjelde (det hadde hun visste hvis det var i dag). Å da påpeke at HI faktisk ikke skriver dag, er jo dermed ikke frekt.

Anonymkode: b08f7...627

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Har du ikke humor eller. Det var da en fleip. Ikke vær så stiv, livet er morsommere om du lærer deg å le litt. 

Anonymkode: 079dc...077

Skrevet

Vi giftet oss kl 16 vi, hadde litt over 30 gjester(før korona) familien til mannen dro hjem tidlig, lenge før midnatt. Min holdt ut en stund lengre 🙈 vi hadde ikke nattmat. 

Anonymkode: ee25b...5e7

Skrevet

Jeg var i et bryllup der vi spiste middag, dessert og kaker, og så var det ferdig. Det var koselig, og ikke ment å være bryllupsFEST. Det var heller ikke alkoholservering, og alle barna var med. Hyggelig markering av dagen. Det kommer nok an på hva dere legger opp til selv tenker jeg.

Anonymkode: 8c0e2...3b1

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har du ikke humor eller. Det var da en fleip. Ikke vær så stiv, livet er morsommere om du lærer deg å le litt. 

Anonymkode: 079dc...077

😊👍

Anonymkode: deb86...029

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.4.2021 den 9.49):

Hun var det verken frekk eller nedlatende, bare påpekte fakta. HI skriver ikke at det er i dag, implisitt tvert imot siden hun skriver at de enda ikke vet hvilke tiltak som vil gjelde (det hadde hun visste hvis det var i dag). Å da påpeke at HI faktisk ikke skriver dag, er jo dermed ikke frekt.

Anonymkode: b08f7...627

Det var ikke at hun påpekte det, men måten å si det på.

Skrevet

Om selve vielsen er klokka 15 blir vel gjerne ikke maten servert før nærmere 17. Det vil nok ta noen timer, så tenker det er unødvendig med nattmat,

Anonymkode: 56f81...206

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...