Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Har en lillesøster som fyller 18 år neste mnd. Jeg er helt blank når det kommer til gave og trenger så gjerne tips? Er det kjedelig å gi penger som skal settes i fond? Evt en sum for å hjelpe til med lappen? Hvor mye er normalt å gi? Jeg har god råd, men moren min har ikke det (faren er ikke inne i bildet). Tenker det kunne være greit å "hjelpe til", siden jeg vet mamma sliter og at søsteren min ikke har fått en "like god start" som meg 😕 Anonymkode: 7ef89...ae3
Optatium Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Skal hun flytte for seg selv? I så fall er det jo mye man trenger. Jeg og begge mine søsken fikk smykke/klokke til 18årsdagen av foreldrene, det er hyggelig med et minne ☺️ Jeg ga lillebroren min årgangsvin☺️
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 Spør moren din hva hun kunne ønske seg å gi henne, og så spleiser dere på noe Anonymkode: f8f3b...246
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Spør moren din hva hun kunne ønske seg å gi henne, og så spleiser dere på noe Anonymkode: f8f3b...246 Det er litt vanskelig. Mamma er litt egoistisk, så hun ønsker henne dyre ting slik at hun selv skal slippe unna utgifter. Er ikke nødvendigvis ting søsteren min ønsker seg- eller som jeg tenker er innafor å gi i 18-års gave 😕 Anonymkode: 7ef89...ae3
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 Optatium skrev (8 minutter siden): Skal hun flytte for seg selv? I så fall er det jo mye man trenger. Jeg og begge mine søsken fikk smykke/klokke til 18årsdagen av foreldrene, det er hyggelig med et minne ☺️ Jeg ga lillebroren min årgangsvin☺️ Det var fine forslag! Tusen takk for tips Anonymkode: 7ef89...ae3
Anonym bruker Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 15 hours ago, Anonym bruker said: Har en lillesøster som fyller 18 år neste mnd. Jeg er helt blank når det kommer til gave og trenger så gjerne tips? Er det kjedelig å gi penger som skal settes i fond? Evt en sum for å hjelpe til med lappen? Hvor mye er normalt å gi? Jeg har god råd, men moren min har ikke det (faren er ikke inne i bildet). Tenker det kunne være greit å "hjelpe til", siden jeg vet mamma sliter og at søsteren min ikke har fått en "like god start" som meg 😕 Anonymkode: 7ef89...ae3 hadde tok hjelp henne med lappen Anonymkode: 42724...ce5
Anonym bruker Skrevet 18. april 2021 #7 Skrevet 18. april 2021 ville gitt 4000 ,men tenker alt fra 1000-4000 er bra, må tenke på lommeboka og hva man har råd til. Ga broren min 4000 til hjelp med bil lappen Anonymkode: 42724...ce5
Anonym bruker Skrevet 18. april 2021 #8 Skrevet 18. april 2021 Min datter fikk en sølje fra mormor påsin 18årsdag. Hun har srvet bunad og noen arvede søljer, så en sølje mormor viste hun likte falt i smak. Mye penger fra farmor og farfar ble ikke noe spennende iforhold, for det koselige og store var at det var en gave som hun kan ha i evigtid. Sølja er ikke av den dyreste heller, så ikke verdien som heller var det store. Anonymkode: 31c93...c22
Anonym bruker Skrevet 18. april 2021 #9 Skrevet 18. april 2021 Har en snart attenåring selv. Vet at bunadsølv, smykker og penger til lappen ville falt i smak. Anonymkode: 99272...dc7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2021 #10 Skrevet 18. april 2021 Hadde ikke mamma stilt opp med penger osv, og jeg hadde god råd så hadde jeg gitt litt den dagen det blir " feiring",og så hadde jeg satt inn litt ekstra på en konto litt utenom. Jeg ga min søster penger, mascara og en spritflaske. Jeg hadde vært i DK like før. Anonymkode: dd2c8...aab
Anonym bruker Skrevet 18. april 2021 #11 Skrevet 18. april 2021 Mine 18 åringer har fått OBOS medlemskap, bøtte med bilprodukter ( de hadde bil klar til 18 års dagen), en solid koffert av et bra merke og reisepenger Kommer tider for slik reisevirksomhet igjen og kanskje hun trenger en koffertserie? Anonymkode: fbcc4...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå