Gå til innhold

Angra på salg og kjøp av hus


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Hei 

 

Me har solgt huset, nytt hus vart kjøpt noke månader før me solgte. Det nye huset er ikkje eit hus eg ville ha kjøpt om det ikkje var for at me berre skal bu der i nokre år.  Planen er å ta over gården til besteforeldra til sambueren. Huset me har kjøpt sto på garden før, men er fraskilt. Planen er at etterkvart skal besteforeldra flytta ned dit og me kan begynne på prosjektet vårt. Å pusse opp heile gården. Men no når me står mitt i flyttinga angra eg. Me har jo der fint her me bur, likar huset sjølv om da ikkje er drømmehuset. Men me har gjort da til vårt.  Me hadde valget og kunne budd her me bur, leigd ut huset me har kjøpt også begynne å pusse opp ute på garden. Men eg synst da vart for mykje på ein gang. Sitte med to hus også ein gård. Me har og eit barn på 2 år. Me flytta berre 5 min i bil vekk ifra her me bur. Så det blir ikkje noke nytt ant enn nytt hus. Men hovudet går i spinn og ein klomp i magen. Eg tenke eg ikkje likar store forandringer. Eg håpa om noken veke ser eg tilbake og ler av meg sjølv at eg var så stressa over situasjonen.  

 

Lure på om andre har solgt angra både på salg og kjøp av hus og har gode erfaringa å komme med.  

 

 

Anonymkode: b4e34...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Normalt å angre akkurat i flyttinga, men det blir bra skal du se!

Anonymkode: 3dc61...bfd

Takk for svar. Eg håper det. Men veldi ekkel følelse når me står mitt oppi det. Lure litt på kva me driv med. ..  

Anonymkode: b4e34...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...