Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Sånn, fikk deg til å gå inn på innlegget. Jeg lurer på noe som kanskje kan virke spesielt: Jeg skal på MR i morgen. Av knærne. Ble plutselig usikker på om jeg på noen måte må kle av meg. Holder det at jeg har på joggebukse som kan trekkes opp? Hvis jeg må kle av meg, så må jeg ta en lang prat med de først Anonymkode: bede7...1fd
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Joggebuksa trenger ikke trekkes opp en gang, med MR ser de gjennom det stoffet Men du kan ikke ha på deg noe av metall, så alt av beltespenner, bh-spiler, klokker osv må bort. Det er mye og sterk magnetisme som brukes så ingenting av metall kan være i nærheten av maskinen. Her har de små avlukker i rommet før MR maskinene og der må alt legges igjen som er av metall. Anonymkode: 7766b...347
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Altså spilleliste BH og fjerne piercingen, så er alt ok? 100% sikkert? Har fått helt angst her Anonymkode: bede7...1fd
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 MR stråler gjennom hud og fett, så den fikser helt sikkert tøy også. Du trenger altså ikke ta av deg noe, så lenge du sørger for å ikke ha på bh med spiler eller annet metall på kroppen. Lykke til, og pust med magen. Dette er ren rutine for dem som skal ta det på deg. Anonymkode: 2175b...b3a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Altså spilleliste BH og fjerne piercingen, så er alt ok? 100% sikkert? Har fått helt angst her Anonymkode: bede7...1fd Søk på youtube så ser du, ingen er "nakne" i MR-maskinen. På sykehuset her er det som sagt avlukker du går inn i og tar av deg alt med metall på, også kan man gå inn i rommet maskinen står. Denne er ikke norsk, men det gjøres på samme måte her Anonymkode: 7766b...347
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 Du trenger ikke å kle av deg, jeg gjorde i hvert fall ikke det. Anonymkode: 01ace...0c7
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #7 Skrevet 16. april 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): MR stråler gjennom hud og fett, så den fikser helt sikkert tøy også. Du trenger altså ikke ta av deg noe, så lenge du sørger for å ikke ha på bh med spiler eller annet metall på kroppen. Lykke til, og pust med magen. Dette er ren rutine for dem som skal ta det på deg. Anonymkode: 2175b...b3a Så lenge jeg slipper å kle av meg, så går alt fint. Men i min verden akkurat når angsten tar meg, så klarer jeg ikke tenke klart Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Søk på youtube så ser du, ingen er "nakne" i MR-maskinen. På sykehuset her er det som sagt avlukker du går inn i og tar av deg alt med metall på, også kan man gå inn i rommet maskinen står. Denne er ikke norsk, men det gjøres på samme måte her Anonymkode: 7766b...347 Håper det stemmer Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Du trenger ikke å kle av deg, jeg gjorde i hvert fall ikke det. Anonymkode: 01ace...0c7 takk. Tror jeg klarer å sovne nå Anonymkode: bede7...1fd
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #8 Skrevet 16. april 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Så lenge jeg slipper å kle av meg, så går alt fint. Men i min verden akkurat når angsten tar meg, så klarer jeg ikke tenke klart Håper det stemmer takk. Tror jeg klarer å sovne nå Anonymkode: bede7...1fd Lykke til 😊 Anonymkode: 01ace...0c7
Stridsmøy Skrevet 16. april 2021 #9 Skrevet 16. april 2021 Jeg tok MR i går. Hadde på tights, sokker, t-skjorte og høyhalset genser. Alt tøyet mitt var metallfritt. Og som nevnt tidligere i tråden så må alt av smykker, piercinger, klokker og bh må av. Bruker man høreapparat så må det også taes av.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #10 Skrevet 16. april 2021 Stridsmøy skrev (13 minutter siden): Jeg tok MR i går. Hadde på tights, sokker, t-skjorte og høyhalset genser. Alt tøyet mitt var metallfritt. Og som nevnt tidligere i tråden så må alt av smykker, piercinger, klokker og bh må av. Bruker man høreapparat så må det også taes av. Må man ta av bh uten spiler? Anonymkode: bede7...1fd
Stridsmøy Skrevet 16. april 2021 #11 Skrevet 16. april 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Må man ta av bh uten spiler? Anonymkode: bede7...1fd Ja, hvis den har metallhemper så må den av.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #12 Skrevet 17. april 2021 Ta på tights og sportstopp på, og ellers genser og klær uten metall på, så går det bra. Du behøver IKKEå kle av deg da hvertfall👍 lover! Kjører pasienter til MR dagstøtt. Tom sittet sammen med en pasient under MR-undersøkelsen. Lykke til😊 Anonymkode: be3fa...815
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #13 Skrevet 17. april 2021 Av alle idiotiske ting å henge seg opp i. Vær glad du blir undersøkt og gjør det du får beskjed om, du. Anonymkode: 9c429...8e6
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #14 Skrevet 17. april 2021 Jeg hadde truse og genser og sokker. Anonymkode: a73a4...b29
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #15 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Av alle idiotiske ting å henge seg opp i. Vær glad du blir undersøkt og gjør det du får beskjed om, du. Anonymkode: 9c429...8e6 Håper dagen din tar seg opp❤️ Anonymkode: 2175b...b3a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #16 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Ta på tights og sportstopp på, og ellers genser og klær uten metall på, så går det bra. Du behøver IKKEå kle av deg da hvertfall👍 lover! Kjører pasienter til MR dagstøtt. Tom sittet sammen med en pasient under MR-undersøkelsen. Lykke til😊 Anonymkode: be3fa...815 Jeg har ikke tights, men tar på joggebukse. Leter febrilsk etter en bh uten metall Anonymkode: bede7...1fd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #17 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Jeg hadde truse og genser og sokker. Anonymkode: a73a4...b29 Hvorfor måtte du kle av deg? Anonymkode: bede7...1fd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #18 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Av alle idiotiske ting å henge seg opp i. Vær glad du blir undersøkt og gjør det du får beskjed om, du. Anonymkode: 9c429...8e6 Ja. Verden er svart/hvit ikke sant? Anonymkode: bede7...1fd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #19 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Ja. Verden er svart/hvit ikke sant? Anonymkode: bede7...1fd Men det får være grenser for hvor problematisk man skal gjøre seg også. Anonymkode: 1f9df...ed7
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #20 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Men det får være grenser for hvor problematisk man skal gjøre seg også. Anonymkode: 1f9df...ed7 Flaks dor deg at din verden er snever Anonymkode: bede7...1fd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #21 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Jeg har ikke tights, men tar på joggebukse. Leter febrilsk etter en bh uten metall Anonymkode: bede7...1fd Du har ikke en sportsbh da? Anonymkode: 01ace...0c7
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #22 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): MR stråler gjennom hud og fett, så den fikser helt sikkert tøy også. Du trenger altså ikke ta av deg noe, så lenge du sørger for å ikke ha på bh med spiler eller annet metall på kroppen. Lykke til, og pust med magen. Dette er ren rutine for dem som skal ta det på deg. Anonymkode: 2175b...b3a MR er ikke stråler Anonymkode: 7176c...608
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #23 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke tights, men tar på joggebukse. Leter febrilsk etter en bh uten metall Anonymkode: bede7...1fd Har du ikke det så tar du på deg en så stram topp du finner, singlet e.l så puppene ikke dingler vilt men som holder greit på plass Men som sagt, du blir sendt inn på en påkledningsrom alene hvor du skal ta av alt med metall, så har du en bh under kan du bare ta den av der Anonymkode: 7766b...347
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #24 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du har ikke en sportsbh da? Anonymkode: 01ace...0c7 Nei. Men jeg fant en annen Anonymkode: bede7...1fd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #25 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Har du ikke det så tar du på deg en så stram topp du finner, singlet e.l så puppene ikke dingler vilt men som holder greit på plass Men som sagt, du blir sendt inn på en påkledningsrom alene hvor du skal ta av alt med metall, så har du en bh under kan du bare ta den av der Anonymkode: 7766b...347 Jeg har ikke noen klær med metall på nå, så da skal jeg bare trenge å ta av sko Anonymkode: bede7...1fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå