Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Har ikke lest boka, men så filmen/dokumentaren på Netflix nylig. Anonymkode: d9edc...78d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Jeg tror vel ikke på den. MEN den har vært nyttig for meg i forhold til å være i nuet. Den tvinger deg til å tenke, observere og føle. Anonymkode: c07c6...680
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Bare piss. Måtte nesten le når ett av suksesshistoriene handlet om hennes søster som ønsket seg suksess, og jaggu fikk hun ikke jobb hos "the secret". Hadde sikkert ingenting med slektskapet å gjøre 🙄 Anonymkode: f80a4...912
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Nei, det blir altfor lettvint! Men jeg tror at hvis du klarer å forestille deg muligheten for å lykkes, så vil du se verden med andre øyne. Da vil du kanskje registrere noe som du ellers ville oversett, og dermed endre retning. Jeg har jobbet med meg selv de siste to årene, og har kommet frem til at jeg lar være å gjøre ting fordi jeg blir usikker. Jeg trenger masse bekreftelse, og tør ikke å utsette meg for andres evt negative tilbakemeldinger, hvis jeg har lyst til å gjøre noe nytt. Siden påske har jeg tatt grep, gjort det jeg har lyst til, uten å måtte få det bekreftet 100 ganger, og har faktisk fått andre oppgaver på jobb, som er mer givende for meg. Så jeg tror på muligheter, men tror ikke at det er nok å «tenke rike tanker, så finner rikdommen deg» Anonymkode: c28cd...02f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 Teknikker for å styre egne tanker og bevisstgjøring av hvordan man kan snu negative tankeprosesser, det tror jeg er kjempeviktig for alle. Men uansett hvor mye positivt man tenker så er man ikke beskyttet mot uhell, ulykker eller sykdom. Det som er skummelt med en såpass "hjernevasking" som mange slike alternative holder på med, det er at hvis man da ikke "lykkes" og får det man trenger eller ønsker seg, da skal man liksom alltid være skyldig i det selv, m.a.o. er man ikke bra nok, gjør ikke bra nok, vil ikke nok. Det kan være veldig ødeleggende for mange. Jeg kan kjøpe noen av tankeprosessene de står for, men synes helheten blir for lettvint og overfladisk, og for noen tror jeg det også er ødeleggende. Anonymkode: 7fe59...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå