Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 hva pleier dere ha med i sekken av mat og godsaker? Vi skal til dyreparken nå utenfor sesong. Vi ønsker å ta med oss mat for å slippe å gå inn pga korona. men hva tar man med i sekken for to dager? Hat tilgang til kjøleskap, men ikke fryse. Noen gode tips? 2 voksne og barn på 4 og 5 år. Anonymkode: 2d590...ae0
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Vi var der i fjor, hadde to overnattinger, hadde med hjemmelaget pizzahorn, frukt, boller, yoghurt og smoothie til 3 åringen, ellers så levde vi på pølser, popcorn og sukkerspinn mens vi var i parken 😂. Så laget vi oss skikkelig middag når vi var tilbake på hytta 🙂. Anonymkode: 49cb6...d60
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): hva pleier dere ha med i sekken av mat og godsaker? Vi skal til dyreparken nå utenfor sesong. Vi ønsker å ta med oss mat for å slippe å gå inn pga korona. men hva tar man med i sekken for to dager? Hat tilgang til kjøleskap, men ikke fryse. Noen gode tips? 2 voksne og barn på 4 og 5 år. Anonymkode: 2d590...ae0 Sist vi var i Dyreparken hadde vi matbokser med brødskiver og frukt. Hadde også kjøpt små sjokomelk og noen kjekspakker (som ekorn i Kardemomme by rappet ut av sekken vår🤣). Anonymkode: 22557...805
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Vi har kjøpt frosne polarbrød på butikken, som da har tint i sekken og vært helt ferske også har vi hatt med oppskjært gulost og sprutesyltetøy. Ungene elsker det som turmat, spiser det aldri hjemme så det er liksom tur for dem med polarbrød med gulost og syltetøy Ellers er bananer, sånne mellombarer, kjeks og nok drikke greit å ha i sekken. Anonymkode: 60fb7...862
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): hva pleier dere ha med i sekken av mat og godsaker? Vi skal til dyreparken nå utenfor sesong. Vi ønsker å ta med oss mat for å slippe å gå inn pga korona. men hva tar man med i sekken for to dager? Hat tilgang til kjøleskap, men ikke fryse. Noen gode tips? 2 voksne og barn på 4 og 5 år. Anonymkode: 2d590...ae0 Kjøper bare mat inne i parken. Ja, det er svindyrt, men likevel, det er snakk om én eller to dager. Anonymkode: 77e29...251
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 Tar aldri med niste, liker å spise på cafe/restaurant når vi er ute på tur Anonymkode: 013fe...427
amandine Skrevet 16. april 2021 #7 Skrevet 16. april 2021 Vi lager wraps med tortilla eller lomper, salat, naturell kremost eller aioli og kylling /bacon /skinke/ røkelaks et eller annet godt og avocado/tomat hva som helst. Eller pizzasnurrer eller noe. Jeg ville tatt med drikke og heller kjøpt en is eller noe eventuelt. Å spise på café eller restaurant et sånt sted gir meg ingenting utover frustrasjon over priser og kvalitet, så det er ikke et alternativ. Spesielt med barn er det utrolig mye hyggeligere å ha piknik enn å sitte på café. Synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #8 Skrevet 16. april 2021 Polarbrød og tubeost. En drikkeflaske til hver og noe jus. Og så en pose med frukt/grønnsaker. Kjøper aldri mat i fornøyelsesparker Anonymkode: 2d840...410
Kira Skrevet 16. april 2021 #9 Skrevet 16. april 2021 Vi smører oss baguetter, brødskiver eller wraps. Alt etter hva den enkelte ønsker. Har også med flasker med vann. Spiste medbrakt til lunsj, og kjøper heller is, vaffel eller noe på bakeren i Kardemommeby utover dagen. Har aldri spist middag i parken.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #10 Skrevet 16. april 2021 Det gidder jeg altså ikke, vi kjøper all mat inne i parken. Er en del av opplevelsen. Er virkelig ikke sååå dyrt, heller! Anonymkode: 044cc...0a1
Kira Skrevet 16. april 2021 #11 Skrevet 16. april 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det gidder jeg altså ikke, vi kjøper all mat inne i parken. Er en del av opplevelsen. Er virkelig ikke sååå dyrt, heller! Anonymkode: 044cc...0a1 Jeg kan bare snakke for meg selv, men det at jeg tar med egen mat har ingenting med prisen å gjøre.
sug lut Skrevet 16. april 2021 #12 Skrevet 16. april 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Det gidder jeg altså ikke, vi kjøper all mat inne i parken. Er en del av opplevelsen. Er virkelig ikke sååå dyrt, heller! Anonymkode: 044cc...0a1 Det er ikke billig og det er fremfor alt ikke godt, og ikke gidder vi legge tid i kø til dårlig samlebåndsmat. Spise ute gjør man andre steder.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #13 Skrevet 16. april 2021 Smurte polarbrød og knekkebrød, frukt, kjeks, mellombarer sjokolade. Kjøper vafler, is og boller inne i parken. Anonymkode: 5e4ee...cef
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. april 2021 #14 Skrevet 16. april 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Det gidder jeg altså ikke, vi kjøper all mat inne i parken. Er en del av opplevelsen. Er virkelig ikke sååå dyrt, heller! Anonymkode: 044cc...0a1 Kira skrev (14 minutter siden): Jeg kan bare snakke for meg selv, men det at jeg tar med egen mat har ingenting med prisen å gjøre. Dette. Mye hyggeligere å spise god mat når man er ute med familien . Masseproduserte pølser og vassen pommes frites ? Nei takk
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #15 Skrevet 16. april 2021 Vi har pleid å ha med et brødmåltid, smurte skiver eller lignende med det hver enkelt liker. Nok drikke/vann, litt kjeks, mellombarer etc. I tillegg pleier vi å kjøpe et måltid inne i parken, f.eks pizza, hamburger eller pølser. Kjøper gjerne også brus eller is i en bod ila dagen. Jeg synes det er vanskelig å ha med nok mat til alle som holder seg god nok hele dagen. Vi er 6 i familien, og er ofte så lange dager i slike fornøyelsesparker at vi er nødt til å spise to måltider ila tiden vi er der. Anonymkode: 7594c...455
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #16 Skrevet 16. april 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Det gidder jeg altså ikke, vi kjøper all mat inne i parken. Er en del av opplevelsen. Er virkelig ikke sååå dyrt, heller! Anonymkode: 044cc...0a1 Jo, det er utrolig overpriset. Anonymkode: f5233...0ab
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #17 Skrevet 16. april 2021 Kira skrev (1 time siden): Jeg kan bare snakke for meg selv, men det at jeg tar med egen mat har ingenting med prisen å gjøre. Enig. Anonymkode: 49cb6...d60
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #18 Skrevet 16. april 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Kjøper bare mat inne i parken. Ja, det er svindyrt, men likevel, det er snakk om én eller to dager. Anonymkode: 77e29...251 Vi har vært der to ganger og kjøpt mat inne i parken begge gangene. Jeg ble skuffet over den dårlige maten, det var absolutt ikke godt. I tillegg, den ene gangen kom maten min 25 minutter etter alle andre sin, selv om jeg hadde etterspurt den to ganger i mellomtiden. Andre gangen ble vi stående å vente så lenge på maten (nærmere 30 min) at vi ikke rakk å hente den før måtte videre. Fikk heldigvis ny mat dagen etter, men helt håpløst likevel. Neste gang tar jeg med niste, så jeg følger gjerne denne tråden din, HI. Anonymkode: 1c9d6...2f1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #19 Skrevet 16. april 2021 Vi bor like ved dyreparken, har årskort, og «lufter» oss der ganske ofte. Pga hyppigheten er det jo også mer økonomisk å ha med niste. Men viktigste grunn til at vi har med mat er at vi slipper å kaste bort tid på kø og venting, og at vi har maten med oss, og kan spise på lekeplassen, eller på en benk med utsikt til tigre eller løver, eller hvor vi har lyst. Vi har som regel med oss påsmurte rundstykker, wraps eller lignende. Før corona pleide vi å ha med pølser og grille dem på bålet i nordisk villmark. Til «dessert» eller gå-motivasjon har vi frukt f.eks. druer, eller litt kjeks eller noen kanelsnurrer fra fryseren. Så blander vi saft og en termos med kakao og tar med kopper. Vi har også årskort-glass til barna med fri påfyll av saft, og årskort-kaffekopper til oss voksne, men hadde klart oss like fint uten. Anonymkode: f24c2...367
Optatium Skrevet 16. april 2021 #20 Skrevet 16. april 2021 Jeg syns faktisk mye av maten i dyreparken er veldig god. Vi har kjøpt feks lapskaus i den kafeen i Afrika, eller burger på kutoppen. Men av hensyn til økonomien pleier jeg å ha med en liten kjølebag med godmorgen yoghurt, ostehorn, frukt, kanskje noen smoothier og litt kjeks. Kjøper mer skikkelig middag utenfor, mest for å slippe å bruke tid på spising 😂
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #21 Skrevet 16. april 2021 I dyreparken har vi oppkuttet brød, nugatti og tubeost. Vihadde nugatti på tube, nå vet jeg ikke om det finnes i stoe lengre. Det var hva ungene ville ha, noe vi igrunn aldri hadde ellers så ungene syns dette var perfekt turmat. Veldig kjekt når den ene var sulten og ikke alle osv. Mat vi kunne spise når vi gikk osv, ikke noe å vaske heller. Til middag hadde jeg nok kjøpt pizza eller noe slikt. Anonymkode: 33080...5a4
Anonym bruker Skrevet 16. april 2021 #22 Skrevet 16. april 2021 Det hadde jeg aldri giddet. Ikke fordi maten der er så sykt god, men for å slippe å drasse på alt dette rælet. Matpakker, drikkeflasker, snacks og frukt. Sinnsykt styrete! Jeg hadde betalt dobbelt for maten der kun for å slippe det kavet. Er jeg på ferie vil jeg ha det servert. Sist vi var i Dyreparken hadde jeg kun med meg en tote, og det var kun med tanke på alle bamsene jeg alltid må drasse med meg fra tivolibodene og bort til bilen 😅 Anonymkode: 711ea...861
frk Nilsen Skrevet 17. april 2021 #23 Skrevet 17. april 2021 Pastasalalt, påsmurte rundstykker, pizzasnurrer, wraps, polarbrød og pålegg er typisk parkmat for oss. Jeg orker ikke å stå i kø for kjip og dyr mat. Jeg bruker gladelig penger på mat, men ikke på serveringsstedene som finnes i parkene. Kjøper kaffe og is.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #24 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det hadde jeg aldri giddet. Ikke fordi maten der er så sykt god, men for å slippe å drasse på alt dette rælet. Matpakker, drikkeflasker, snacks og frukt. Sinnsykt styrete! Jeg hadde betalt dobbelt for maten der kun for å slippe det kavet. Er jeg på ferie vil jeg ha det servert. Sist vi var i Dyreparken hadde jeg kun med meg en tote, og det var kun med tanke på alle bamsene jeg alltid må drasse med meg fra tivolibodene og bort til bilen 😅 Anonymkode: 711ea...861 Det er jo ikke mer styr enn du gjør det til. Holder med et par skiver med leverpostei og ei vannflaske til hver. Hvor mye energi bruker du på det? Anonymkode: 2d840...410
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #25 Skrevet 17. april 2021 21 hours ago, Anonym bruker said: hva pleier dere ha med i sekken av mat og godsaker? Vi skal til dyreparken nå utenfor sesong. Vi ønsker å ta med oss mat for å slippe å gå inn pga korona. men hva tar man med i sekken for to dager? Hat tilgang til kjøleskap, men ikke fryse. Noen gode tips? 2 voksne og barn på 4 og 5 år. Anonymkode: 2d590...ae0 vi kjøper, er det ferie så er det ferie Anonymkode: f9d8a...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå