Gå til innhold

Mottatt skatteoppgjør nå hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart spørsmål men når man har fått skatteoppgjør og det står klart hvor mye penger man får til gode, er det noe man må sende inn eller er det bare en melding om at alt er klart og at pengene kommer inn i konto i løpet av 3 uker? 

Finner ikke noe om og sende inn så er litt usikker står såfall frist til 30 april 

Anonymkode: b61e7...318

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått den jeg og nå. Bare å vente til pengene er på konto. Trenger ikke gjøre mer nå. 

Men er det slik at vi kanskje må vente i 3 uker undrer jeg

Anonymkode: fd70b...bb6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Rart spørsmål men når man har fått skatteoppgjør og det står klart hvor mye penger man får til gode, er det noe man må sende inn eller er det bare en melding om at alt er klart og at pengene kommer inn i konto i løpet av 3 uker? 

Finner ikke noe om og sende inn så er litt usikker står såfall frist til 30 april 

Det står vel sjekk og lever eller noe sånt?

Anonymkode: 7e6ba...0b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Det står vel sjekk og lever eller noe sånt?

Anonymkode: 7e6ba...0b7

Ja, men jeg fikk min melding idag, og pengene er nå også på konto😀. Vi sjekket tidligere når vi fikk skattemeldingen. Sjekk kontoen din og se om pengene ikke er på konto hos deg og.

Anonymkode: fd70b...bb6

Skrevet

Har du fått beskjed om at nå er skatteoppgjøret ditt klart, så får du pengene på konto samtidig.

Skatteoppgjøret kommer etter at skattemeldingen er levert. Og nytt av året er at leverte du ny type i fjor så kan du få skatteoppgjøret innen 3 uker, som HI nå har gjort. Men, det gjelder ikke alle. 

Anonymkode: 1622b...496

Skrevet

Ts her, fikk pengene i dag😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...