Gå til innhold

Har dere prøvd Bitcoins?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at folk tjener gode penger på det.

Har dere prøvd?

Anonymkode: 7b3f5...f87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, ifølge e-postkassen min har jeg tusenvis av bitcoins på diverse konti, så jeg antar at jeg har blitt svært rik på det😅

Skrevet

Prøvd bitcoin? Enten driver man med crypto eller så gjør man ikke det.

Anonymkode: 9c632...2c9

Skrevet

Ikke f***! 

Har ikke mistet alt vett foreløpig. 

Anonymkode: 804b1...b4e

Skrevet

Vi tjente noen tusen da verdien plutselig gikk opp i 2017. Har et par tusen i bitcoin som jeg bare lar ligge der til verdien øker nevneverdig. Har også investert en god del i ripple coin som har økt veldig det siste året. 

Skrevet
Pobie skrev (5 timer siden):

Vi tjente noen tusen da verdien plutselig gikk opp i 2017. Har et par tusen i bitcoin som jeg bare lar ligge der til verdien øker nevneverdig. Har også investert en god del i ripple coin som har økt veldig det siste året. 

Hvor og hvordan kjøper man egentlig bitcoins? Banker selger vel ikke?

Anonymkode: 58735...1f1

Skrevet

Har satt inn litt nå i år. Forventer vel ikke akkurat å bli millionær siden det har blitt såpass mainstream (og jeg er ikke interessert nok til å gjøre research på hvilken "ny" valuta jeg bør satse på). Jeg holder meg til valutaen som er tilgjengelig i den norske appen jeg bruker, som er MiraiEx, og da er det jo ganske begrenset. Har kjøpt litt i forskjellig valuta. 

Pengene gjør ikke noe av seg på sparekonto med de rentene som er nå uansett, så det er sånn sett et greit tidspunkt for å bruke litt jeg har råd til å tape. 

Skrevet

Vi kjøpte da det var helt nytt og nesten ingen visste om det!! Det har vært ganske lønnsomt :) 

Anonymkode: d0c97...19b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...