Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Han blir sur om jeg ikke kommer og spiser til lunsj. Han blir sur om jeg ikke går inn på kontoret hans om morgenen og sier god morgen. Han klager mye over de andre. Han kan være ufin og henge andre ut dersom han ikke deler samme syn som dem. Mannen er flere og seksti, og har mye fritid utenom jobb. F.eks kan han snakke om et tv-program han har sett kvelden i forveien, og spørre om andre har sett det. Jeg og en annen ser sjelden tv, så vi svarer at vi ikke har sett på tv. Da kan han si "å, ja dere er liksom så travle at dere ikke gjør sånt dere." og så ler han bare for å vitse det bort. Jeg har lenge svart at jeg bruker tiden på andre ting, men nå svarer jeg ikke lengre. Jeg kjenner jeg er på nippet til å sprekke snart. Han virker ikke å ha alle sosiale antenner ute, og det er skikkelig tungvidt kjenner jeg! Hva gjør man? Anonymkode: 709e4...21d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Man tar på seg voksenbuksene og holder ut, man er høflig og hyggelig og begrenser ellers kontakten. Anonymkode: cea79...0f6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 Man får ikke gjort så mye annet enn å akseptere at man er forskjellig. Vi møter alle på andre voksne som vi ikke kommer så godt overens med, det er andre foreldre, det er kollegaer, det er naboer, de kan være hvor som helst. Selv om man er ganske rund i kantene og kommer overens med de fleste, vil det alltid være noen det blir litt kræsj med. Du har den personen på jobb, og det må du bare akseptere. Dere er forskjellige, ingenting å gjøre med det. Hva du gjør? Du jatter med der det er greit, du svarer i enkle setninger der det er greit, du protesterer der du må det for å beholde deg selv litt, men mest av alt holder du litt avstand. Anonymkode: fd352...2af
Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Han blir sur om jeg ikke kommer og spiser til lunsj. Han blir sur om jeg ikke går inn på kontoret hans om morgenen og sier god morgen. Han klager mye over de andre. Han kan være ufin og henge andre ut dersom han ikke deler samme syn som dem. Mannen er flere og seksti, og har mye fritid utenom jobb. F.eks kan han snakke om et tv-program han har sett kvelden i forveien, og spørre om andre har sett det. Jeg og en annen ser sjelden tv, så vi svarer at vi ikke har sett på tv. Da kan han si "å, ja dere er liksom så travle at dere ikke gjør sånt dere." og så ler han bare for å vitse det bort. Jeg har lenge svart at jeg bruker tiden på andre ting, men nå svarer jeg ikke lengre. Jeg kjenner jeg er på nippet til å sprekke snart. Han virker ikke å ha alle sosiale antenner ute, og det er skikkelig tungvidt kjenner jeg! Hva gjør man? Anonymkode: 709e4...21d Driter i hele fyren. Anonymkode: 5e3bc...ed9
Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 Stakkars, han er sikkert ensom, kombinert med litt lite sosiale antenner. Anonymkode: 350d1...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå