Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Dattera mi skal ta over min gamle iPhone. Hvordan får jeg bort mine ting enklest uten å gjenopprette fabrikkinstillinger? Gamle bilder ville jeg fått bort fra tlf, og Gamle meldinger. Det andre er greit tror jeg. Jeg må fortsatt ha min Apple id der vel siden hun ikke er gammel nok til egen? Anonymkode: 2c31a...891
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Hun kan ha sin egen Apple id som linkes til din til hun er gammel nok (tror det er 14årsgrense). Da kan du godkjenne appkjøp ol fra din tlf. Hvorfor tar du ikke bare full backup og kjører fabrikkinnstilling? Anonymkode: fde5d...951
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hun kan ha sin egen Apple id som linkes til din til hun er gammel nok (tror det er 14årsgrense). Da kan du godkjenne appkjøp ol fra din tlf. Hvorfor tar du ikke bare full backup og kjører fabrikkinnstilling? Anonymkode: fde5d...951 Jeg har ikke iPhone lenger selv, så blir litt knotete for meg å styre en barnekonto? Eller kan der gjøres via pc eller Android? Jeg orker ikke laste ned alle apper og kontakter og sånt på nytt. Er egentlig bare gamle bilder og mld jeg vil bli kvitt. Anonymkode: 2c31a...891
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå