Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Hei alle sammen! Jeg og mannen har vært sammen i over to tiår. Vi har hatt både opp- og nedturer. Nå, under korona, har vi tilbragt mer tid sammen. Med det har vi dessverre også kranglet mer. Jeg har innsett at han sannsynligvis har en form for personlighetsforstyrrelse, dette nekter han plent for. Jeg har også sagt at jeg ønsker at vi skal få hjelp til å kommunisere, dette vil han heller ikke. Dette gjør meg jo matt. Jeg vil jo at vi skal få samlivet til, og jeg vil at vi skal kunne kommunisere på en normal måte. Så, min tanke nå er at vi skal søke profesjonell hjelp. Kanskje noen som kan samtale med oss hver for oss, i tillegg til sammen. Jeg ønsker ikke å gå til Familievernkontoret, da jeg ser at jeg faktisk har flere personer jeg kjenner fra barne- og ungdomsårene der... Har noen av dere gjort noe tilsvarende? Hvor mye måtte dere ut med? Tenker dere at det var verdt det? Anonymkode: 47b15...d39
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hei alle sammen! Jeg og mannen har vært sammen i over to tiår. Vi har hatt både opp- og nedturer. Nå, under korona, har vi tilbragt mer tid sammen. Med det har vi dessverre også kranglet mer. Jeg har innsett at han sannsynligvis har en form for personlighetsforstyrrelse, dette nekter han plent for. Jeg har også sagt at jeg ønsker at vi skal få hjelp til å kommunisere, dette vil han heller ikke. Dette gjør meg jo matt. Jeg vil jo at vi skal få samlivet til, og jeg vil at vi skal kunne kommunisere på en normal måte. Så, min tanke nå er at vi skal søke profesjonell hjelp. Kanskje noen som kan samtale med oss hver for oss, i tillegg til sammen. Jeg ønsker ikke å gå til Familievernkontoret, da jeg ser at jeg faktisk har flere personer jeg kjenner fra barne- og ungdomsårene der... Har noen av dere gjort noe tilsvarende? Hvor mye måtte dere ut med? Tenker dere at det var verdt det? Anonymkode: 47b15...d39 Hvilken personlighetsforstyrrelse da? Dere kan gå privat og betale selv? Går han med på det da? Anonymkode: b0fd3...729
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker ikke å gå til Familievernkontoret, da jeg ser at jeg faktisk har flere personer jeg kjenner fra barne- og ungdomsårene der... Anonymkode: 47b15...d39 Har hørt at feministvernkontoret ofte bare gjør vondt verre, da det har blitt jenteklubben grei. Men om du ønsker noen å alliere deg med for å valse over mannen kan det være en god ide. Anonymkode: 847a4...f1c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har hørt at feministvernkontoret ofte bare gjør vondt verre, da det har blitt jenteklubben grei. Men om du ønsker noen å alliere deg med for å valse over mannen kan det være en god ide. Anonymkode: 847a4...f1c Hæ?! Er det Familievernkontoret du mener? Leste du i det hele tatt innlegget mitt? hi Anonymkode: 47b15...d39
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har hørt at feministvernkontoret ofte bare gjør vondt verre, da det har blitt jenteklubben grei. Men om du ønsker noen å alliere deg med for å valse over mannen kan det være en god ide. Anonymkode: 847a4...f1c Det er hvertfall helt feil. Her var det helt motsatt, mannen fikk støtte i å være dust, og jeg måtte øve på å feks spørre om det var greit at jeg sa noe til ham. Jeg klagde på at han ikke gadd se opp fra skjerm når jeg sa noe til ham. Øya var alltid låst på en skjerm, og han hørte aldri etter. Men tydeligvis var det da jeg som forstyrret og måtte be om lov til å si noe. Anonymkode: b7cb2...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå