Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Bare av ren nysgjerrighet, hvordan vurderer du følgende middager? 1. Fiskekaker i biter, salat, agurk, paprika, mais og salsasaus i pitabrød. 2. Laks med potet- og eplesalat (poteter, epler, rømme, litt majones, sennep, sitron og krydder). 3. Spaghetti og kjøttsaus (karbonadedeig, løk, hvitløk, gulrøtter, stangselleri og knuste tomater + diverse krydder). 4. Chili con carne (hjemmelaget) med nachochips, tacosaus og rømme til. 5. Kyllingfileter med ris, blomkål, brokkoli og ferdig thaisuppe fra butikken. 6. Fiskegrateng (hjemmelaget med torskeloins, makaroni og hvit saus) med poteter og gulrøtter. 7. Taco. Sunt, usunt? Anonymkode: f25a2...e3f
Spurvugla Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Jeg tenker på alle disse middagene som ganske sunne, utenom laksemiddagen (nr 2) som har for lite grønnsaker. Det er sikkert noen som lever enda sunnere, men for meg er dette helt ok.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 Ganske sunt, men kommer an på mengden pitabrød og hvit spaghetti/makaroni man spiser til. Blir det store mengder av dette så går måltidet fra sunt til usunt. For lite grønnsaker til laksen. Anonymkode: 89c3c...ac4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Helt normal kost i mine øyne, ikke ekstremt sunn men heller ikke ekstremt usunn. Normal kost som man lever greit på. Anonymkode: dc10f...3cb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 Takk, dere! Da tenker dere som jeg gjør selv. Helt passe sunt 😊 HI Anonymkode: f25a2...e3f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #6 Skrevet 12. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Helt normal kost i mine øyne, ikke ekstremt sunn men heller ikke ekstremt usunn. Normal kost som man lever greit på. Anonymkode: dc10f...3cb Tenker akkurat det samme. 🙂 Anonymkode: fd216...b98
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #8 Skrevet 12. april 2021 Normalt sunt. Mengden kan evt gjøre den usunn. Anonymkode: 1c0ac...c3e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #9 Skrevet 12. april 2021 Etter min mening, helt passe sunt Anonymkode: a1011...c3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå