Gå til innhold

Tenåring med flass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenåringen her sliter med flass. Head n shoulders er for sterk, og hjelper ikke på problemet. Noen som har tips til en god shampo til tenåringer (regner med han har litt fet hodebunn, håret ser fort uvasket ut igjen.) må være noe som er enkelt å bruke, som er mildt og lukter godt.... 

Anonymkode: 1b843...8fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke enkel å bruke, men jeg har ENDELIG fått bukt med flassproblemet med sjampo fra Vossabia (ville urter). Dyr, men drøy i bruk og funker supert for meg.

Men hvis du vil ha noe vanlig, så prøv deg fram. Fruktis funker mye bedre for meg enn head'n shoulders (som er helt katastrofe). Eller gå på apoteket og hør. Det som fungerer for den ene trenger ikke å fungere for den andre.

Skrevet

Det kan også være eksem i hodebunnen.. 

Anonymkode: 57149...d64

Skrevet

Ville gått til en dyktig frisør og fått en analyse av hodebunnen, er det flass (som er en sopp), er det tørr hodebunn, er det eksem? 

Så kan du få hjelp på apoteket, der har de flere shampoer til forskjellige problemer, som er milde om han har sensitiv hodebunn. Noen shampoer mot flass er grusomme mot håret.

Anonymkode: 2ce71...40c

Skrevet

1. Snakk med lege. Det kan være noe som kan behandles.

2. Om det ikke er det, og det er flass samt sensitiv hodebunn, så ville jeg prøvd ingefærshampoen til Body shop. den fungerer bra på flere her hjemme. Den lukter veldig ingefær med en gang, men lukta forsvinner etter at shampoen er skylt ut. 

Anonymkode: acf11...f81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...