Gå til innhold

Inspirert av tråden om lån og inntekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere som, dere som tjener 50000 utbetalt i måneden?

Anonymkode: 645df...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jobber med IT. 

Anonymkode: b9306...072

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Hehehehe....er nok heller ønsketenkning og fantasier 😆 Tror de aller, aller fleste her inne er lavtlønte, evt uføre, på AAP eller enslige mødre på stønader!

Anonymkode: 75e21...c07

Skrevet

Sykepleier. Hahahahahaha kødda, ingen som trodde på den vel?

Anonymkode: 20ad0...95b

Skrevet

Jeg tjener ikke så mye, er vernepleier ++, men mannen min har god inntekt, han er sivilingeniør i et amerikansk firma, og har lederansvar. 

Skrevet

Jeg er ped.leder, utbetalt ca 32 000,-, mannen driftstekniker og utbetalt ca 28 000,-, vi er helt på medianen tror jeg. 

Anonymkode: 98a33...f81

Skrevet

Eg tjener ikkje så mykje. Jobber i  redusert stilling som konsulent (øk/adm.). Men mannen min er siv.Ing. og jobber i oljeindustrien.

Anonymkode: 1f0f3...eba

Skrevet

Overlege, gift med fastlege. Begge har utbetalt over 50 000 men det er jo inklusive vaktarbeid( som kommer i tillegg til vanlig arbeidsuke, har ikke fridager i forbindelse med vakt) 

Anonymkode: ebbe7...c0f

Skrevet

Jeg har ca 53 000 utbetalt. Jobber som spesialist i et IT selskap. Jeg har nok litt høy lønn i forhold til kolleger i tilsvarende stillinger, men har tidligere hatt lederansvar så har dratt med meg et lønnsgap derfra.

Anonymkode: e5b14...3f6

Skrevet

Mannen har det utbetalt, IT. Jeg er ikke så veldig langt unna, lektor med makslønn.

Anonymkode: a5511...517

Skrevet

Med tanke på hvor mage kvinner som statistisk sett jobber i kvinnedominerte yrker, har de mange kvinner ca 400-500.000 i årsinntekt. Det utgjør rundt noen og tredvetusen utbetalt i måneden. 

Mange drar jævlig på i sånne her samtaler, ikke heng deg så mye på det ☺️

Skrevet

Nå hadde vel mange i den tråden over 50.000 til sammen, det er vel ikke så uvanlig...

Mannen min tjener 500.000 i året, mens jeg tjener ca 400.000, og i tillegg har vi barnetrygd for tre barn. Det blir jo over 50.000 i måneden.

Anonymkode: d28ae...88a

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Nå hadde vel mange i den tråden over 50.000 til sammen, det er vel ikke så uvanlig...

Mannen min tjener 500.000 i året, mens jeg tjener ca 400.000, og i tillegg har vi barnetrygd for tre barn. Det blir jo over 50.000 i måneden.

Anonymkode: d28ae...88a

50.000 ++ utbetalt hver, ikke til sammen...

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

50.000 ++ utbetalt hver, ikke til sammen...

Jeg svarte i tråden, vi har utbetalt ca 62.000 tilsammen. Syns jo ikke det er mye i det hele tatt for to voksne.

Mannen jobber med it men er underbetalt og skal snart i lønnsforhandlinger. Jeg er ufør, men har forsikring så har ikke gått noe ned i inntekt, så har faktisk mer utbetalt enn ham.

Anonymkode: 13ee8...b1d

Skrevet

Vi begge jobber i jernbanen og om vi begge jobber 100% kan vi lett få 45-50 utbetalt på en god måned. Men da er det snakk om mye jobb 

Anonymkode: 8b671...7af

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi begge jobber i jernbanen og om vi begge jobber 100% kan vi lett få 45-50 utbetalt på en god måned. Men da er det snakk om mye jobb 

Dette da hver ikke til sammen  vanlig måneder nå med redusert arbeid har vi utbetalt 65-70 til sammen 

Skrevet

Jeg jobber som kontorsjef i et privat selskap og jeg har utbetalt 52000. I tillegg driver jeg et selskap på si hvor jeg gar ut 15000 i lønn pr måned, samt jeg har barnetrygd på 2100 og barnebidrag på 5500. Men disse inntektene betyr også veldig mye arbeid.

Anonymkode: 0c750...b37

Skrevet

Jobber innenfor medisin, men har mitt eget firma. Jeg får utbetalt mellom 50.000-70.000 i mnd. Mannen er adm.dir i et firma og får utbetalt rundt 50.000 

Anonymkode: dbc78...c01

Skrevet

Mannen er fisker, godt betalt. 

Anonymkode: 97b4c...92a

Skrevet

Nå er jeg alene da, men jeg har utbetalt 28 000 i mnd. For å tjene 50k tilsammen, så trenger man jo bare å ha en inntekt på 25 000 i mnd hver. Det er jo ikke så veldig uvanlig inntekt det

Anonymkode: 3a686...a54

Skrevet

Vi har begge lederjobber i privat næringsliv. Ergo har vi begge høy lønn, men jobber også veldig mye for den lønnen. Og har dermed høy månedlig utbetaling til sammen. 

Jeg skjønner ikke hva folk får ut av å lyve om sånt anonymt på et foreldreforum. 

Anonymkode: 1f106...103

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå er jeg alene da, men jeg har utbetalt 28 000 i mnd. For å tjene 50k tilsammen, så trenger man jo bare å ha en inntekt på 25 000 i mnd hver. Det er jo ikke så veldig uvanlig inntekt det

HI mener de som tjener dette alene, ikke sammen. 

Anonymkode: a5511...517

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hver. Til sammen er det ikke noe spesielt å skryte av. 

Skrevet

Må bare innrømme at jeg lar meg provosere over dere som "unnskylder" deres høye lønn med at det ligger mye arbeid bak. Jeg jobber r**a av meg og har i snitt ligget på  140-150%stilling det siste året, drar "bare" inn 570.000 siden jeg jobber offentlig. Ufaglærte som jobber og tar alle skift de kan for å få det til å gå rundt jobber visst også MYE , men for en helt annen lønn. Bare et lite PS. 

Skrevet

Svarte i den andre tråden; begge jobber som ledere i stat og helse med ca 950 hver i årslønn, hvilket betyr ca 47-50 utbet hver i mnd. Betaler også 650 000 kr i skatt i året tilsammen...... vi tjener godt, men fortsatt ikke så godt at vi er «rike» siden vi skatter hardt. Mange barn, bor i nøkternt vertikaldelt bolig og kjører en middels gammel bil. Kjenner litt på at jeg jobber meg «ihjel» for lønna, men som en over nevner så gjør også de i skole, barnehage, helse, renhold, dagligvare og kollektivtransport det for en tredjedel av min lønn, så jeg tier stiller og betaler min skatt med glede. 

ser ingen grunn til å lyve på oss inntekt i et anonymt forum.......

Anonymkode: 48dac...7e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...