Gå til innhold

Kjøpe sko nå, til barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna må ha nye sko nå, men butikkene er stengt og man kan jo ikke dra til nabofylke. Hva gjør dere? Kan man bestille på klikk og hent og prøve skoen når man henter og evt få en annen str hvis de ikke passer?

Anonymkode: 4c1e1...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestiller på nett. Hvilket nettsted kommer an på hvilke type sko de skal ha. 

Skrevet

Her jeg bor ringer man og bestiller og får prøve litt i porten. Prøver å støtte de lokale så godt jeg kan. 

Skrevet

Jo, kan bestille på nett, men når det gjelder barna vil jeg helst at de prøver skoene. Varierer så mye på hvilke sko som passer. Takk for svar.

Anonymkode: 4c1e1...9d8

Skrevet

Brstilte på klikk og hent. Kan bytte, må bare bestille de du bytter til på klikk ig hent også, så fikser de det når du kommer.

Anonymkode: 358d4...cea

Skrevet

Jeg løste det ved å måle foten til barnet, og valgte samme merke og lignende modell som i fjor, bare ny strl 😅 da visste jeg at det var en sko som passet barnet. Målte så foten mot sålen da jeg fikk dem, og det så riktig ut 👍

Anonymkode: 3ccf0...1fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg løste det ved å måle foten til barnet, og valgte samme merke og lignende modell som i fjor, bare ny strl 😅 da visste jeg at det var en sko som passet barnet. Målte så foten mot sålen da jeg fikk dem, og det så riktig ut 👍

Bestilte på vanlig nettbutikk forresten. 

Skrevet

Jeg målte foten og bestilte de to størrelsene som er nærmest på nettbutikk. Sender tilbake den som ikke passer. For sandaler valgte jeg samme modell som ifjor, men det gikk dessverre ikke for joggesko, så det blir  mer gambling. 🙂

Anonymkode: 09fde...741

Skrevet

Her har jeg utsatt det. Hvis vi kan drøye det til butikkene åpner så er det helt topp. I går stakk minstemann ut i mine joggesko . Går fint det og 

Skrevet

Drar til nabofylket. 

Anonymkode: a25db...f3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...