Gå til innhold

Blir vi bortskjemte av "klikk og hent"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor på den delen av Østlandet som er nedstengt.
Er det noe jeg trenger utenom de få butikkene som er åpen handler jeg på "klikk og hent".
Har handler på Biltema, Plantasjen, Coop Bygg ++++.
Føler det er utrolig behagelig.
Bestiller og betaler på nett, kjører til butikken, og noen kommer ut til bilen min med varen.
Er det noe tungt så hjelper også personen meg med å laste det inn i bilen min.

Sitter og føler på at dette er et genialt konsept og håper egentlig at det fortsetter også etter at verden åpner opp igjen.

Gjør denne koronaen oss bortskjemte?

Anonymkode: 8fbe3...b74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg i alle fall masse til at det åpner igjen . Gleder meg til å handle på hagesenter og i klesbutikker . 

Skrevet

Jeg hater å gå i butikker, så for meg kunne det gjerne bare være sånn. 
Nå liker jeg ikke klikk og hent heller, da. Så jeg bruker utrolig lite penger fortiden😅

Anonymkode: d6e45...94a

Skrevet

Tror ikke vi blir bortskjemte,  og kommer ikke til å savne det.

Anonymkode: 71fd9...ba3

Skrevet

Nei. Klikk og hent er fryktelig lite ok og ren nødløsning.

Anonymkode: 41a91...0bf

Skrevet

Jeg hater klikk og hent. Savner å se på tingene, det blir ikke det samme å se på bilder av ting. Gardiner, puter, laken, klær og sko liker jeg å ta på, kjenne stoffet, prøve skoene osv. 

Jeg handler sjelden. Men når jeg først gjør det, så fysisk i butikk. Og da betaler jeg cash. Jeg vet, jeg et sååå gammeldags.

Anonymkode: 2799f...ad0

Skrevet

Jeg og hater klikk og hent. Jeg har ikke kjøpt noe annet etter at butikkene stengte. Ingenting. Lengter etter hagesentrene, europris og klesbutikkene. 

Anonymkode: 10886...cf7

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg og hater klikk og hent. Jeg har ikke kjøpt noe annet etter at butikkene stengte. Ingenting. Lengter etter hagesentrene, europris og klesbutikkene. 

*annet enn mat

Skrevet

Der hvor de fertil klikk og hent-konseptet er det genialt. Men i går hentet vi noen greier til en bursdag neste helg på Europris, og mer talentløse greier skal man lete lenge etter. Veldig hyggelig betjening da, som alltid. Gleder meg til å få plukke varene mine selv der ja. 

Anonymkode: 81bb8...63a

Skrevet (endret)

Nei vet du hva. Bortskjemte av at butikkene finner løsninger for å overleve? Jeg handler på klikk og hent utelukkende for å være solidarisk med lokale arbeidsplasser. Skulle ønske jeg kunne handlet mer, men noe er jeg avhengig av å bli inspirert for å handle, enten det eller få veiledning. 

Endret av prekæs
Skrevet

Synes det er veldig deilig. Handlet noe tungt på biltema i går. Og så deilig at de kommer ut til bilen, og legger det inn i bilen for deg.

Jeg handler uansett mye på nett. Jeg er grunnet allergi og eksem, avhengig av at klærne mine er i bomull. Og det er håpløst og gå på butikker, og måtte lese merkelappene på alle klærne, og hvor ekstremt få er i bomull. Så jeg handler det meste på zalando, for der bare sorterer jeg, så kommer bare bomulls produktene opp. Gjør det så mye lettere.

Anonymkode: edbed...a2a

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Men det er et godt alternativ når alt er stengt. Og så er jo alternativet der stort sett ellers også, det meste kan bestilles på nett selv i vanlige tider. Men jammen skal det bli godt å  handle på "gamlemåten" igjen også. 

Anonymkode: cb97b...ed4

Skrevet

Absolutt ikke vil jeg påstå! Handlet på klikk og hent på plantasjen i dag, og kom hjem med to miniatyr-planter som jeg trodde skulle være store og frodige😅 Kunne gjemme plantene i hånden uten at den synes! 

Skrevet

Handler ikke på klikk og hent. Hvorfor skulle jeg det? Ok, hvis vaskemaskinen ryker, så må jeg jo, men ellers ikke. Handler i grunnen lite for tiden. Helt greit, vi har alt vi trenger. Matbutikker er fremdeles åpne, jeg bruker munnbind, spriter hender, og er så rask jeg bare klarer. 

Sparer faktisk penger, og det gjør ingenting. 

Anonymkode: 2816d...00d

Skrevet

Nei, liker ikke klikk og hent. Når jeg vil handle vil jeg være spontan, gå i butikken og se hva jeg trenger. Ved  Klikk og hent må man vente 2 timer, muligens lengre. På biltema her vi bor fikk vi beskjed om at varen var klar for å hentes dagen etter.. Handlet på plantasjen, og da var det får liten tid til å hente før stenging, så da måtte jeg hente dagen etter. Når jeg kom hjem så manglet jeg selfølgelig et par ting for å få sådd og ordnet ferdig. Ny klikk og hent.. For et styr..🥴 

Savner virkelig å gå i butikker og titte og handle litt mer enn jeg trodde jeg trengte. Og kunne spørre om tips og råd hos ansatte. 

Anonymkode: 63ffb...de7

Skrevet

Nei hater Klikk og hent og gleder meg til å tappe kort alle steder igjen. Har brukt det kun tre ganger og to av dem kom det ikke noe bekreftelse på at beløpet var betalt, så fikk nesten ikke varene. Var snakk om flere tusen og timer med styr.

Skrevet

Nei, handler av prinsipp ikke på klikk & hent. Jeg vil handle fysisk i butikk for å sjekke størrelser, hvilket stoff  det er i klærne ( selv om det står på siden, så synes jeg det ofte er misvisende), vil se andre produkter og plukke det jeg selv ønsker å kjøpe.

Så gleder emg til å handle igjen og fler av ungene trenger sko, klær og annet.

Skrevet

Har brukt det bare et par ganger, ene gangen sto jeg 40.min i kø for å hente 3.liter beis... Gah! Vil gå fysisk i butikk, får en helt annen ispirasjon enn klikk og hent. Som Kelly Taylor sier, det å kjenne på hvilken kvalitet det er får du ikke av å lese. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...