Gå til innhold

Ny på Instagram - dos and donts...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe som er viktig å vite i forhold til instagram? Er det noe jeg absolutt ikke må gjøre der? Laget konto mest for å følge kontoer med hage og staudetips men mange kjente navn poppet opp og la meg til. 

Hva skiller poster man legger ut på facebook, evt snap med de på Insta? 

Anonymkode: 7ad02...a08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare å føle seg frem, og være høflig?

Selv ler jeg litt av folk som legger ut ørten # under hvert bilde, altså sånn #liveterbestute #happyday #blåhimmel #bluesky #happiness #familie #familytime etc etc under et bilde av familien rundt bålet. Men vi er forskjellige. Heldigvis. 

Anonymkode: 34d37...79d

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Selv ler jeg litt av folk som legger ut ørten # under hvert bilde, altså sånn #liveterbestute #happyday #blåhimmel #bluesky #happiness #familie #familytime etc etc under et bilde av familien rundt bålet. Men vi er forskjellige. Heldigvis. 

Er litt det jeg tenker også, vi er absolutt ikke en #liveterbestute familie, heller «motsatt». Akkurat nå går det i liv hjemme, på jobb og studier i helgene, ikke så Insta-vennlig liv i grunnen. Blir nok ikke den ivrigste brukeren. HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Er litt det jeg tenker også, vi er absolutt ikke en #liveterbestute familie, heller «motsatt». Akkurat nå går det i liv hjemme, på jobb og studier i helgene, ikke så Insta-vennlig liv i grunnen. Blir nok ikke den ivrigste brukeren. HI

Da bruker du det kanskje sånn som meg, et greit sted å dele bilder med folk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 11.4.2021 den 12.10):

Jeg ble omtrent mobbet ' for det motsatte. Jeg delte bildene mine uten en eneste tagg, fordi jeg i starten ikke visste hva det var engang.. Så for å tilfredsstille følgerene, så har jeg et lite antall #

Anonymkode: 244e0...d26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...