Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 ....hvem du er. Her er min: Agurk Fenikkel Laks Vårløk Tomater Avokado Grønnkål Spinat Linser Brie Fryst koriander Kesam x 2 Cottage cheese x 2 Bixit-havrebar Egg Melk Havremelk Pitabrød Tomater på boks Taco-saker: tortillas, salsa, vegansk deig, guacamole, revet ost Iskaffe Fennikel Gulrøtter Curry-saus Naan Yoghurt naturelle Blomkål Squash Søtpotet Makrell i tomat Kattesand Cola zero Eplejuice Mandelsmør Tofu Anonymkode: 5c31f...410
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Du bor i by, har høyere utdanning, passe inntekt, stemmer på et parti som ligger ut mot venstresiden, er opptatt av miljø og kultur og liker å lese. Riktig? Anonymkode: 9aa50...b1d
frk Nilsen Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 Du er glad i fennikel siden du har oppført det to ganger.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Du bor i by, har høyere utdanning, passe inntekt, stemmer på et parti som ligger ut mot venstresiden, er opptatt av miljø og kultur og liker å lese. Riktig? Anonymkode: 9aa50...b1d Riktig 👍🏻 vis med handlelisten din, da 😊 Jeg er også litt distre og redd for å glemme ting. Derfor har nok fennikelen havnet der to ganger 😂 Anonymkode: 5c31f...410
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Riktig 👍🏻 vis med handlelisten din, da 😊 Jeg er også litt distre og redd for å glemme ting. Derfor har nok fennikelen havnet der to ganger 😂 Anonymkode: 5c31f...410 Min er langt som er vondt år, så det burde jo i seg selv fortelle litt om meg 😂 To av barna må ha spesielt kosthold (en med cøliaki og en som ikke tåler fruktose og må ha mye kjøtt/meieriprodukter ol.) så listen min er nok ikke helt representativ for hvem jeg er. Anonymkode: 9aa50...b1d
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 Gårsdagens. Karbonadedeig. Mel pizzaost. pizzasaus. Agurk, tomat, orange paprika, salat. Brokkoli Småpoteter. Kyllingfilet. Frisk basilikum. Brød. Levepostei. Melk. Egg. Vaniljekesam mager. Cappuccino. Makrell i tomat. Cheddar ost. Godis. Potetgull med salt. Fanta, cola og mønster sukkerfri. Anonymkode: 796c0...63b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 Her er min liste, hvis du mente aktuell handleliste nå, og ikke bare typisk handleliste 😅 Anonymkode: 9d6e2...a36
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #8 Skrevet 11. april 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Du bor i by, har høyere utdanning, passe inntekt, stemmer på et parti som ligger ut mot venstresiden, er opptatt av miljø og kultur og liker å lese. Riktig? Anonymkode: 9aa50...b1d Jeg tror det mer er slik hun vil fremstå. Jeg tror ikke du har satt deg særlig inni miljøvernsaker. Du følger strømmen blandt dine venner men er lite villig til å gjøre noe som koster deg noe, kjøper avokado, produkter som har blitt fraktet langt osv. Du er også ganske lite økonomisk og tenker lite ovee at du kjøpe masse unødvendig embalasje. Anonymkode: 276bd...413
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #9 Skrevet 11. april 2021 Har aldri handleliste. Din handleliste, og ditt behov for å dele den, forteller meg at du ønsker å fremstå urban og opptatt av kosthold. Anonymkode: 391a1...817
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #10 Skrevet 11. april 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Gårsdagens. Karbonadedeig. Mel pizzaost. pizzasaus. Agurk, tomat, orange paprika, salat. Brokkoli Småpoteter. Kyllingfilet. Frisk basilikum. Brød. Levepostei. Melk. Egg. Vaniljekesam mager. Cappuccino. Makrell i tomat. Cheddar ost. Godis. Potetgull med salt. Fanta, cola og mønster sukkerfri. Anonymkode: 796c0...63b Ganske ung. Lite økonomisk og planlegger lite. Gansle lat på kjøkkenet og velger lettvinte løsninger. Tenker at dere må spise nok frukt og grønt, men får det sjelden til i praksiss. Ender ofte opp med lettvinte middager og kan ehentlig ikke så mye om matlaging, men prøver å lage sunne middager. Veldig glad i "kos". Anonymkode: 276bd...413
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #11 Skrevet 11. april 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ganske ung. Lite økonomisk og planlegger lite. Gansle lat på kjøkkenet og velger lettvinte løsninger. Tenker at dere må spise nok frukt og grønt, men får det sjelden til i praksiss. Ender ofte opp med lettvinte middager og kan ehentlig ikke så mye om matlaging, men prøver å lage sunne middager. Veldig glad i "kos". Anonymkode: 276bd...413 Haha. Helt skivebom. Jeg er 46. Tenåringene skulle lage pizza i går. Jeg er ikke alltid så flink på å planlegge nei. Jeg pleier storhandle men noen uker glipper det. Ungene spiser for lite grønt, jeg derimot spiser grønt til alle måltider. Frukt går det mye av. Anonymkode: 796c0...63b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #12 Skrevet 11. april 2021 Jeg sjekket handlelisten min og her fremstår jeg som bipolar eller schizofren 😂 En dag: Grønnsaker Mylk havremelk Havregryn Blåbær Fullkornsris Sorte bønner Koriander Løk Hvitløk Chili Andre dagen: Potetgull Brus Pizza FML jeg gidder ikke være flink lenger, trenger litt motivasjon også, hvis du finner noe. Anonymkode: 1ad36...d69
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #13 Skrevet 11. april 2021 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Gårsdagens. Karbonadedeig. Mel pizzaost. pizzasaus. Agurk, tomat, orange paprika, salat. Brokkoli Småpoteter. Kyllingfilet. Frisk basilikum. Brød. Levepostei. Melk. Egg. Vaniljekesam mager. Cappuccino. Makrell i tomat. Cheddar ost. Godis. Potetgull med salt. Fanta, cola og mønster sukkerfri. Anonymkode: 796c0...63b Jeg fikk skikkelig lyst til å henge med deg og familien en lørdagskveld. Spise pizza og se på «Alle mot en». Tipper at du har flere barn og at det vanligvis er høyt tempo hos dere. I helgene samles dere og tar lørdagskosen til nye høyder ❤️ Anonymkode: 5c31f...410
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #14 Skrevet 11. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk skikkelig lyst til å henge med deg og familien en lørdagskveld. Spise pizza og se på «Alle mot en». Tipper at du har flere barn og at det vanligvis er høyt tempo hos dere. I helgene samles dere og tar lørdagskosen til nye høyder ❤️ Anonymkode: 5c31f...410 Du er hjertelig velkommen. Unga laget pizza i går. Vi ser Kompani Lauritsen, liker du den? Jeg spiser som oftest frukt og kesam men gubben deler sikkert cola og potetgull med deg. 😂😂😂 Anonymkode: 796c0...63b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #15 Skrevet 11. april 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jeg tror det mer er slik hun vil fremstå. Jeg tror ikke du har satt deg særlig inni miljøvernsaker. Du følger strømmen blandt dine venner men er lite villig til å gjøre noe som koster deg noe, kjøper avokado, produkter som har blitt fraktet langt osv. Du er også ganske lite økonomisk og tenker lite ovee at du kjøpe masse unødvendig embalasje. Anonymkode: 276bd...413 Hvorfor mener du at jeg er lite økonomisk? Hva vet du om emballasjen på matvarene? Jeg hadde forøvrig avokado-skam en periode, men det er så sunt. Spiser avokado med god samvittighet. Anonymkode: 5c31f...410
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #16 Skrevet 11. april 2021 Handler mye (kjøtt, egg, is, grønnsaker vårruller) på Reko-ringen og får fisk, fiskekaker og fiskeboller av mamma og pappa som bor nordpå, så en vanlig handleliste ser slik ut: H-melk, laktoseredusert melk, bremykt, grovbrød, leverpostei, kaviar, smoothie, yoghurt, banan, druer, sitron, lime, ingefær, chili, go' og mager servelat, go' og mager salami, ris, fullkornspasta, godis og brus. Anonymkode: 284a7...2f7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #17 Skrevet 11. april 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Har aldri handleliste. Din handleliste, og ditt behov for å dele den, forteller meg at du ønsker å fremstå urban og opptatt av kosthold. Anonymkode: 391a1...817 Tenkte bare at det var en morsom greie. Prøver ikke å fremstå som noe som helst. Anonymkode: 5c31f...410
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. april 2021 #18 Skrevet 11. april 2021 Oregano, gresk yoghurt naturell, agurk, tomater , maiskolber, pærer, frosne bær, appelsinjuice , ferdig smoothie , melk, kaffe, te, Farris , is-te, kyllingfilet , pitabrød , avokado , chili , lørdagsgodt til barna , salat, vannmelon, fjellskinke , kremost , blomkål, fløte , bacon . Dette ble kjøpt i går
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #19 Skrevet 11. april 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor mener du at jeg er lite økonomisk? Hva vet du om emballasjen på matvarene? Jeg hadde forøvrig avokado-skam en periode, men det er så sunt. Spiser avokado med god samvittighet. Anonymkode: 5c31f...410 Avokado inneholder mye bra, men det er ikke vanskelig å spide like sunt uten avokado. Det er godt og trendy da. Du kjøper mye ferdigprodukter. Jeg tviler på at iskaffe, naan, diverse ferdige sauser, revet ost, pitabrød osv kommer uten embalasje. Dette ee produkter du kunne laget billigere selv. Anonymkode: 276bd...413
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #20 Skrevet 11. april 2021 Eneste jeg fant 😉 Pringels, Kakao, Kvikklunsj, Solo, Juce, Maiskolber, Pølser, Lomper Anonymkode: ad645...02c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #21 Skrevet 11. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Her er min liste, hvis du mente aktuell handleliste nå, og ikke bare typisk handleliste 😅 Anonymkode: 9d6e2...a36 Hva slags app er dette? Er du fornøyd? Anonymkode: e497a...77b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #22 Skrevet 11. april 2021 Dette er forrige ukes handleliste : grønn q-melk havregryn knekkebrød med sesam&havsalt kokt skinke lettost i skiver squash vårløk brokkoli blomkål selleri crispisalat hodekål grønnkål-mix søtpotet gulrot epler kyllingfilet Anonymkode: 1bbcf...541
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #23 Skrevet 11. april 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du bor i by, har høyere utdanning, passe inntekt, stemmer på et parti som ligger ut mot venstresiden, er opptatt av miljø og kultur og liker å lese. Riktig? Anonymkode: 9aa50...b1d Jeg nekter å gå med på " opptatt av miljø" for en person som har masse utenlandske langreiste grønnsaker og iskaffe på handlelisten. Dette lukter wannabe lang vei. Anonymkode: ce327...9b0
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #24 Skrevet 11. april 2021 Poteter gulrot Kålrot persillerot sellerirot løk ( kepa, rød, hvit og vårløk) søtpaprika tomat agurk hakkede tomater bladpersille frisk timian kikerter havre knekkebrød skorpor melk drømmelett gresk yoghurt lime sitron pitabrød mozarella lettsatet svineknoke ferdigkrydret gyroskjøtt fra slakter Har en del kjøtt / fisk Fiskekaker osv i fryseren. Så dette var handlelisten for 14 dager. Anonymkode: 585cb...c99
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #25 Skrevet 11. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva slags app er dette? Er du fornøyd? Anonymkode: e497a...77b Den heter bring😊 Jeg er veldig fornøyd. Du kan legge til bilder og kommentarer, dele den med familien så alle kan se og legge til, og nylig brukte ligger lett tilgjengelig for å sette opp senere👍🏻 Anonymkode: 9d6e2...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå