Anonym bruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Eller søke da ihvertfall. Begynte i ny jobb 1.januar i år. Er 3.gang jeg bytter jobb etter 17 år i arbeidslivet, så skifter ikke ofte akkurat. I den jobben jeg er nå så trives jeg ikke med oppgavene, syns det er kjedelige og gir meg ingenting, er et utrolig masete sted, får aldri gjort deg ferdig meg ting, blir avbrutt, mye støy, for mange oppgaver i forhold til ansatte osv, og bruker 45 min hver vei. Er et slit å dra dit. Kollegaene er kjempe hyggelige og har tatt meg godt i mot. Nå har det dukket opp samme type jobb bare 15 min hjemmefra. Litt mindre sted så kanskje mindre stressende. Har i alle år hatt "lang" reisevei, 40-45 min og er litt lei det, så det frister jo å søke. Ønsker meg egentlig tilbake til de forrige oppgavene mine, men vanskelig å få 100% stilling der igjen, foreløpig, men titter hele tiden Hva hadde du gjort? Søkt og sett? Får så dårlig samvittighet ovenfor de nye kollegaene min og da. Hjelp meg😅 Anonymkode: dc8f9...c51
Listedamen Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Søk! Det er sjeldent noen takker for jobben man gjør og det er viktig å trives med noe man gjør 8 timer daglig. Kort reisevei er også gull!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 Listedamen skrev (9 timer siden): Søk! Det er sjeldent noen takker for jobben man gjør og det er viktig å trives med noe man gjør 8 timer daglig. Kort reisevei er også gull! Takk for svar. Skader jo ikke å søke i hvertfall, selv om det er samme typer oppgaver som jeg har nå. Ja, kort reisevei hadde vært digg, har 3 barn og syns jeg kommer så sent hjem. Hi Anonymkode: dc8f9...c51
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Hadde søkt. Jeg byttet jobb nå, etter mange på på samme sted. Føler ikke jeg har landet helt på rett plass, selv om jeg ikke direkte mistrives, så kommer nok til å søke meg videre innen to år. Jeg elsket den gamle arbeidsplassen, men stagnerte litt etter 10+ år. Vil gjerne trives like godt på jobb som før. Anonymkode: 956f1...9eb
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 Søk!!! Ingen tvil 😊 viktig å trives med oppgavene sine! Med en gang du er ute av døra, har de glemt deg i din nåværende jobb, da det kommer inn en ny, hyggelig person. Anonymkode: 1ba38...cfd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 Hei dere. Jeg har søkt, så får vi se. Det er de samme oppgavene som jeg har nå som jeg ikke trives så godt med, men det er veldig kortere reisevei, så veide det opp. Takk for svar dere Anonymkode: dc8f9...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå