Gå til innhold

Er han i ventekarantene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min var torsdag kveld sammen med kompisen sin. Denne kompisen er i kveld satt i karantene pga en i klassen er smittet.

Er min sønn i ventekarantene ?

Anonymkode: 73f26...306

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bare familien til kameraten i karantene. 

Anonymkode: 775b1...56e

Skrevet

Ja, er man nærkontakt av en nærkontakt så er man i ventekarantene

Anonymkode: 6b7c5...ed9

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Nei, bare familien til kameraten i karantene. 

Ventekarantene er no annet!

Skrevet

Det vil du i såfall få beskjed om av smittesporingsteamet. Det er ingen avgjørelse man tar selv. Hører du ingenting kan du evt ringe smittesporingsteamet å spørre. Det er ikke alltid alle husker å oppgi alle nærkontakter.

Anonymkode: e0d50...4bb

Skrevet
TinaK 1990 skrev (27 minutter siden):

Ventekarantene er no annet!

Ja, det er noe annet enn karantene. Kameraten med en smittet i klassen er i karantene, familien tom kameraten i ventekarantene. Jeg har aldri hørt om noen andre enn familiemedlemmer av de i karantene som har fått beskjed om å være i ventekarantene. 

Skrevet

Det er kun ved mistanke om mutert virus at nærkontakter til nærkontakter skal i ventekarantene. Er det dermed mistanke om mutert så hadde jeg holdt barnet mitt i ventekarantene til første negative test foreligger. 

Anonymkode: 728a3...c2d

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Ja, det er noe annet enn karantene. Kameraten med en smittet i klassen er i karantene, familien tom kameraten i ventekarantene. Jeg har aldri hørt om noen andre enn familiemedlemmer av de i karantene som har fått beskjed om å være i ventekarantene. 

Da har du hørt det nå. Sønnen min er i ventekarantene fordi han var sammen med kompisen sin hele torsdag kveld og blir regnet som nærkontakt 

HI

Anonymkode: 73f26...306

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...