Gå til innhold

Hva heter stolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker for lenge siden var det en (norsk?) møbelprodusent som hadde stoler som var veldig spesielle. Stolen jeg tenker på var en slags hvilestol/ stressless/ gyngestol. Den hadde vinklede ben, slik at man kunne legge den bakover i ulike vinkler. Det var også åpninger mellom putene. 

Jeg er fryktelig dårlig til å beskrive, kjenner jeg...

Jeg tror det også fantes stoler fra samme produsent der man satt mer eller mindre på kne, uten ryggstøtte. 

Er det noen som vet hva jeg mener? Hva stolen heter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bedre å stole på tissen, enn å tisse på stolen...

Anonymkode: 1e083...43d

Skrevet
Superdolly skrev (1 minutt siden):

Ååå! Herlig! 😃

Den nettsiden er kjempefin, han er så utrolig kunnskapsrik.

Skrevet

Synes du beskrev den godt, jeg, Superdolly - første som slo meg var den stokkestolen :)

Mulig det har noe med alder å gjøre ;)

Anonymkode: 9fed2...c52

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Synes du beskrev den godt, jeg, Superdolly - første som slo meg var den stokkestolen :)

Mulig det har noe med alder å gjøre ;)

Anonymkode: 9fed2...c52

Haha, Takk! Jeg følte selv at jeg slapp litt opp for ord. Jeg husker at klassen min besøkte en lærer, og hun hadde en sånn stol. Nå kom jeg på det og skulle beskrive den for mannen min, men trengte en link for å få ham til å skjønne hva jeg snakket om.

Skrevet
amandine skrev (10 minutter siden):

Oi, den boka var fin! *legger i handlekurven*

Lenge siden jeg har sittet i den stolen, men husker fortsatt den spente følelsen av om den kom til å vippe forbi den siste stillingen eller ikke. Var dette dagen da jeg skulle smelle i gulvet? En slags tillitslek i stolform. 😊

Skrevet
uhhuhher skrev (24 minutter siden):

Oi, den boka var fin! *legger i handlekurven*

Lenge siden jeg har sittet i den stolen, men husker fortsatt den spente følelsen av om den kom til å vippe forbi den siste stillingen eller ikke. Var dette dagen da jeg skulle smelle i gulvet? En slags tillitslek i stolform. 😊

Boka er kjempefin, og mens du venter kan du leke rundt på nettsiden.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hva røyka han??

Anonymkode: 98665...c42

Du er fattig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...