Gå til innhold

Koronatesting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har blitt fortalt av ei som jobber i helsetjenesten, (sykepleier) at disse pinnene en tester korona med, er tilsatt et stoff som er kreftfremkallende ...... 

Er for testing , men kjenner nå at jeg blir skeptisk til dette her med massetesting av skolebarn.

Ok med test av og til, men viss det skal testes hele tiden slik at barna kan gå på skolen, er det ikke noe greit!

Er ikke for noe skremselspropaganda , men lurer på om det er noe i dette..

Noen andre som har hørt noe om dette?

Anonymkode: f0da9...41b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har hun dette fra da? Har aldri hørt om dette. Er selv sykepleier og jobber i helse, og jeg har flere venner og bekjente som jobber på den lokale teststasjonen. Vi tester også folk der hvor jeg jobber, da utføres testene av leger. Aldri hørt noen av de nevne noe slikt. 

Anonymkode: 5c9a9...83a

Skrevet

Neimen altså.. Galskapen tar jo ingen ende🤪

Skrevet

Stoler alltid på informasjonen som kommer fra kusina til han der kompisen til broren min som vi møtte på den der festen vettu. 

Skrevet

Sånn, om man skal tenke bare helt nøkternt og logisk (ja, jeg vet at det er kjedelig). Er det trolig at helsemyndigheter verden over ville godkjenne at de pinnene man tester med er kreftfremkallende? At de med viten og vilje utsetter store deler av befolkningen sin for noe som er kreftfremkallende i den grad at det ansees som farlig?  Når det er sagt så er kreftfremkallende et artig begrep, for det får det meste til å høres skummelt ut uten i det hele tatt å nevne doser. Mange ting rundt oss er kreftfremkallende. Sol, dieseleksos, alkohol, brent mat, nattarbeid, å være frisør, passiv røyking, stekeos, bacon osv, men det er jo ikke sånn at om du spiser bacon til frokost annenhver søndag så er du garantert å få kreft. Ikke en gang om du røyker 40 om dagen i 50 år er det bombesikkert at du får kreft, selv om sigarettrøyk er kreftfremkallende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...