Gå til innhold

Hva er de kjedeligste snappene du får?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det:

-Hunder

-Eller dyr generelt, med mindre du har gått på en grizzlybjørn i gågata

-Kaffekopper

-treningsselfies

-mat

-videoer av konserter

-naturbilder som ikke er vakre

Anonymkode: 586a3...a14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konsertsnap er ok på et moderat nivå. Ikke 100 snap av samme band. 

Mat og treningsselfie er bare gørr. 

Anonymkode: b9e9a...4ee

Skrevet

De uklare snappene min sønn sender utelukkende fordi han er fast bestemt på å ha en streak med meg😅

Anonymkode: 61adf...847

Skrevet

En vennine som hver eneste fuckings dag legger ut nye bilder av hunden sin både på snap og facebook! Jeg klikker snart!!

Anonymkode: 0dab3...dd6

Skrevet
prekæs skrev (15 minutter siden):

Hva liker du å få da?

Bildet av tantebarna jeg ikke ser så ofte pga de har flyttet langt unna.

Skrevet

Trening og mat er stort sett ganske uinteressant, så det sender jeg ikke selv heller 😅

Anonymkode: 07300...bb9

Skrevet

Ørteogførti bilder av små barn som gjør helt dagligdagse ting. 

Anonymkode: e6ecf...c18

Skrevet

Jeg liker alle snappene jeg får, jeg. Men så har jeg kun folk jeg bryr meg om på vennelista, og da syns jeg det er kos å se glimt fra dagen deres. 

Skrevet

Folk som filmer TV-programmer eller serier de ser. Og ikke fire sekunder av noe spesielt gøy, men en slik som går over fire snapper. 40 sekunder med dårlig lyd og bilde av noe som uansett ligger tilgjengelig på nett. Yeey.

Selfier generelt.

Skrevet

Lip sync! Jeg skjønner ikke hvorfor noen tror det er interessant. Samt snapvideo av TV-sendinger. Why?! 

Anonymkode: b9b35...988

Skrevet

Jeg snur litt på det, og sier hva jeg liker å få snap av:

Hundene, kattene og de andre dyrene til de jeg kjenner, barn, mat som folk lager, turer i skog, mark og byen, bøker som blir lest, klær som er kjøpt, den første kaffekoppen om morgenen, et vinglass med "god helg"...

Jeg føler at jeg får følge litt med i hverdagen til alle som jeg har på snaplista. Jeg får sett barn, dyr og hvordan de bor og jobber, og alt det gjør at jeg føler en forbindelse. 

Hvis man misliker så mye av det som sendes, er det kanskje like greit å slette hele snap'en?

Anonymkode: d2de9...931

Skrevet

Unger som griser med mat. Ettåringer med håret fullt av kjøttsaus er bare sjarmerende for foreldre. Ellers synes jeg de fleste snapper er koselige😊

Anonymkode: 71a73...f68

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg snur litt på det, og sier hva jeg liker å få snap av:

Hundene, kattene og de andre dyrene til de jeg kjenner, barn, mat som folk lager, turer i skog, mark og byen, bøker som blir lest, klær som er kjøpt, den første kaffekoppen om morgenen, et vinglass med "god helg"...

Jeg føler at jeg får følge litt med i hverdagen til alle som jeg har på snaplista. Jeg får sett barn, dyr og hvordan de bor og jobber, og alt det gjør at jeg føler en forbindelse. 

Hvis man misliker så mye av det som sendes, er det kanskje like greit å slette hele snap'en?

Anonymkode: d2de9...931

Jeg slettet heller min irriterende vennine som hver dag sender nye bilder av hunden sin. Liker jo å få snap av tantebarna

Skrevet

Øl og vin-snap i helgene når jeg er på jobb. 

Skrevet

Alle disse der folk tar selfie og doller den opp med teite lange kaninører, unaturlige store øyne, trutmunn og hjerter. Hater de. 

Anonymkode: 9bf75...dcd

Skrevet

Maten din. Ikke ser den god ut og den er garantert bedre før den blir kald.

Konsert og fest snap. Må være bra kjedelig der hvis du må bruke tiden din på å snape meg.

Trening for all del bra at du trener, men jeg vet det trenger ikke beskjed hver gang. Da mener jeg inne trening. Går du tur vil jeg gjerne se. Spesielt hvis du gikk deg på en hare og klarte ta bilde digger jeg det.

Anonymkode: e4fe3...b85

Skrevet

Alle. Synes egentlig snap er tragisk kjedelig genrelt. Åpner snapper 14 dager etter jeg får dem. Så slipper jeg å svare. 
Til info (jeg vet noen kommer til å spørre hva poenget med å ha snap er om jeg ikke liker det): jeg har alle sosiale medier som barna har. Da vet jeg hva det dreier seg om

Anonymkode: ea8d6...d6a

Skrevet

Jeg synes stort sett det er koselig alle de snappene jeg får, men det hender jeg skipper fort gjennom de som lager lange eller mange filmer, enten det er konsert, skiløypa eller lange "intervjuer" med familie og venner. Er det noe interessant, så ser jeg gjerne to minutter med elg over løypa eller to-åringen som danser, men to minutter utsikt fra hytta mens sola går ned eller lange filmer av veien du kjører på er ikke veldig spennende. 

Skrevet

Folk på skitur. 

Anonymkode: fdef1...a9e

Skrevet

Alle. Jeg burde ikke ha snap, jeg gidder ikke se hva andre gjør. Ikke sender jeg noen heller. 

Anonymkode: fd648...1d6

Skrevet

Laaaange videoer av småbarn og babyer som skal være søte, og den som filmer snakker med babystemme. 

Konserter er gøy i korte videoer, men igjen ikke lange sekvenser av sur allsang.

Anonymkode: e0592...337

Skrevet

Jeg liker variert jeg. Få et innblikk i hva de jeg er glad i driver med. Har ikke så veldig mange på snap, kun de aller nærmeste og de jeg ønsker å se litt av hverdagen til. Om jeg hadde kollegaen min på snap som driver aktivt med hund og hun bare sender snap av hund hadde jeg gått lei. Men hyggelig å få snap av hunden til venninna mi innimellom. Alt med måte. 😊

Anonymkode: 87a8f...115

Skrevet

Videosnapper av andre sine barn. Søte er de, men rimelig uinteressant 

Anonymkode: 8574b...07a

Skrevet
*Miss Marple* skrev (12 timer siden):

Jeg liker alle snappene jeg får, jeg. Men så har jeg kun folk jeg bryr meg om på vennelista, og da syns jeg det er kos å se glimt fra dagen deres. 

Dette. Har kun nærmeste familie og venner på snap og da synes jeg alt de sender er interessant og koselig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...