Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Jeg trenger inspirasjon. Er litt lei bål, skog og pølser. Hva skal dere finne på med familien? Anonymkode: aece4...780
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Kjøre slalåm! Fyre i peisen. Spise god mat. Bake en god kake. Leke med hunden. Rydde på loftet. Anonymkode: e58f5...ced
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Skrive studie oppgave Anonymkode: 004bf...252
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Et barn skal være med venninnen på hytta og stå langrenn Et barn skal til en venninne i morgen og overnatte til søndag Mannen skal jobbe Så da er det meg og bikkja igjen da.... Blir vel en tur i skogen. Anonymkode: f8ae5...fe6
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 Spise. Drikke vin. Sove. Og vaske klær. Anonymkode: 92bd4...ab7
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 Vaske klær og vaske hus. Det er elendig vær og mannen har bursdag neste helg, så da er det greit å shine i tilfelle det blir litt lettelser på tiltakene neste uke. Anonymkode: 7ba44...8eb
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 I morgen skal jeg jogge tidlig og etter det så skal jeg sole meg på terrassen . Sitte lenge i solen å høre på musikk. Helt herlig. Mannen skal bygge noe ute i hagen . Vi må begge jobbe litt men det går fint. Ungene har avtalt gaming helg med kompisene 😊
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 Minst mulig 😊 Dessverre kommet litt snø oppi fjellene her, så blir ikke fjelltur denne helgen. Ungene skal være med venner og jeg skal bare slappe av. Rydde vekk litt vinterklær, kose meg med mannen og kanskje ta et glass vin. Anonymkode: 153af...ced
Himmel og hav Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 Discgolf. Moro for både liten og stor og en annen måte å komme seg ut på tur og i aktivitet på.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Skrive studie oppgave Anonymkode: 004bf...252 Det skrives "studieoppgave". Om du deler opp ord på den måten der, blir du med rette trekt i karakter. Anonymkode: b1e01...e8b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 Vi skal bake kanelboller imorgen. Håper på en skitur i marka med en av guttene mine. Rolig helg dagene før lønning 😂 Anonymkode: 4caf4...c01
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 Ikke noe spesielt. Blir en tur til foreldrene mine for å spise på søndag. Ellers så skal mellomste på konfirmasjonssamling, yngste har overnattingsbesøk av ei venninne og eldste skal vel game å trene. Anonymkode: a8416...3d5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 På stolpejakt 😁 Anonymkode: 9bed7...6aa
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #14 Skrevet 9. april 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Det skrives "studieoppgave". Om du deler opp ord på den måten der, blir du med rette trekt i karakter. Anonymkode: b1e01...e8b Vel, er ikke bestandig like lett å skrive her og holde på med andre ting samtidig. Har heller aldri vunnet noen trofé i rettskrivning. Dette er derimot en etterutdanning som jeg tar ved siden av full jobb. Tjener allerede mer enn gjennomsnittet her i vårt lille land, og folk lytter når jeg prater, ikke bare på jobb, men også på forelesninger. Tror ikke en liten orddelingsfeil eller to på et gravid/baby/barneforum påvirker min karakter. Anonymkode: 004bf...252
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #15 Skrevet 9. april 2021 Jobbe. Må ta igjen for det jeg ikke rekker å gjøre i ukedagene når skoler og bhg er på rødt nivå. Anonymkode: 11897...5f3
Elizabeth Skrevet 9. april 2021 #16 Skrevet 9. april 2021 (endret) Høre på vinyl og drikke pils i kveld, sex resten av helga. Endret 9. april 2021 av Elizabeth Tilføying, skål...
prekæs Skrevet 9. april 2021 #17 Skrevet 9. april 2021 Fullt party. Slekt og venner på heidundrande fest😁😁😁
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #18 Skrevet 9. april 2021 Jeg skal gå meg en fjelltur. Et barn skal i bursdagsbesøk, vi må handle og så skal vi slappe av, spise pizza og lørdagsgodt. Anonymkode: cac85...f37
Elizabeth Skrevet 9. april 2021 #19 Skrevet 9. april 2021 prekæs skrev (25 minutter siden): Fullt party. Slekt og venner på heidundrande fest😁😁😁 😆
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #20 Skrevet 9. april 2021 Kjæresten min skal møte mamma og søsteren min for første gang,så det blir spennende. Håper så inderlig at de også vil like han Anonymkode: 5bece...407
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #21 Skrevet 9. april 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg trenger inspirasjon. Er litt lei bål, skog og pølser. Hva skal dere finne på med familien? Anonymkode: aece4...780 Bål, skog og pølser. 😂 Utsiktstårn og stolpe-postjakta driver vi med. Anonymkode: ca025...3a9
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #22 Skrevet 9. april 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (5 timer siden): I morgen skal jeg jogge tidlig og etter det så skal jeg sole meg på terrassen . Sitte lenge i solen å høre på musikk. Helt herlig. Mannen skal bygge noe ute i hagen . Vi må begge jobbe litt men det går fint. Ungene har avtalt gaming helg med kompisene 😊 Og det får de lov til!? Det er sol og fint vær, og de skal sitte inne, klistret til en pc-skjerm? Anonymkode: f38da...781
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. april 2021 #23 Skrevet 10. april 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Og det får de lov til!? Det er sol og fint vær, og de skal sitte inne, klistret til en pc-skjerm? Anonymkode: f38da...781 Helt uproblematisk . Aktive gutter med varierte interesser som både trener og er mye ute.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2021 #24 Skrevet 10. april 2021 I dag skal vi jobbe hele gjengen. Deretter skal vi gjøre husarbeid og trene litt.. I morgen skal jeg bare jobbe et par timer. Håper på en tur i skocen og litt fiksing i hagen og så skal jeg ringe et par venni er jeg ikke har sett på veldig lenge. Ungene skal gjøre litt lekser og den ene skal øve til en opptaksprøve. I tillegg må vi øvelseskjøre litt. Anonymkode: 512ff...b84
Anonym bruker Skrevet 10. april 2021 #25 Skrevet 10. april 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Vel, er ikke bestandig like lett å skrive her og holde på med andre ting samtidig. Har heller aldri vunnet noen trofé i rettskrivning. Dette er derimot en etterutdanning som jeg tar ved siden av full jobb. Tjener allerede mer enn gjennomsnittet her i vårt lille land, og folk lytter når jeg prater, ikke bare på jobb, men også på forelesninger. Tror ikke en liten orddelingsfeil eller to på et gravid/baby/barneforum påvirker min karakter. Anonymkode: 004bf...252 Nei men en orddelingsfeil i en oppgave kan påvirke karakter, det var vel det som var poenget. Hvorfor nevner du at du tjener mer enn de fleste andre? Følte du deg dum som skrev feil? Tåler du ikke å få en tilbakemelding? Da kan du neppe være en foreleser. Anonymkode: 281a5...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå