Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Og hjernetåke og muskelvondt er nesten borte ? Noe jeg innbiller meg eller kan det være mulig ? Anonymkode: be5a5...63b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Godt mulig det. Kroppen min har det mye bedre uten sukker og raske karbohydrater. Anonymkode: d70ac...6f5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Absolutt mulig. Jeg reagerer negativt på sukker - med muskelverk og generell tretthet. Det forsvinner når jeg kutter sukker. Anonymkode: 292b3...51c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 Ok ja skal fortsette. Om det blir sånn her får jeg et nytt liv. Om det bare er innbilning så hjelper vel det å 🙈 men kjenner endelig musklene og de intense betennelsesmertene er nesten borte Anonymkode: be5a5...63b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #5 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Godt mulig det. Kroppen min har det mye bedre uten sukker og raske karbohydrater. Anonymkode: d70ac...6f5 Kutter du ut alt som inneholder sukker, f.eks syltetøy, vanlig yoghurt etc, eller er det kun rent godteri og kaker? Anonymkode: cf4b8...c70
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #6 Skrevet 8. april 2021 Placeboeffekten er sterk så det stemmer sikkert. Anonymkode: b1d48...540
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #7 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kutter du ut alt som inneholder sukker, f.eks syltetøy, vanlig yoghurt etc, eller er det kun rent godteri og kaker? Anonymkode: cf4b8...c70 Ikke meg du spør, men jeg har også kuttet sukker, og svarer derfor 😊 Jeg spiser ikke godteri/kaker etc. Forsøker å holde meg til matvarer med mindre enn 5 g karbohydrater per 100 g, så erstatter poteter/ris/pasta med salat. Spiser 1 appelsin hvis jeg får lyst på noe søtt, men maks en per dag Kanskje å dra det litt langt, men det funker for meg og plager ingen andre. Anonymkode: 292b3...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå