Banderas Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Hat: Eksamen Bod full av svenskepant som gjør at vinterutstyret ikke får plass Elsk: Spirende georginer Klikk hent (bonushat: har brukt opp hele lønna og snart maksa mastern på klikk og hent).
Himmel og hav Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Hat: Pollen Elsk: Ny serie på Netflix: The Irregulars Fint garn på vent til jeg er ferdig med det strikketøyet jeg holder på med. Vår
Superdolly Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Hat: Det kom en halvmeter med snø akkurat da jeg hadde gått i fella (i år igjen) og trodde at nå, NÅ er det vår. Elsk: Vakker, hvit vinter. Strikketøy.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Hat. Korona. Elsk. Trene. Anonymkode: 88e5b...638
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Hat: elektronikk, dumme mennesker, bikkjemøkk Elsk: mat vin og shopping, vår og hytta og fjell og skog, snart fram med sommertøy Anonymkode: 33765...7f4
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 Hat: helsa mi. Elsk:Barna er ute å leke rmed venner til altfor sent på kveld. Anonymkode: 47297...44b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 Superdolly skrev (2 timer siden): Hat: Det kom en halvmeter med snø akkurat da jeg hadde gått i fella (i år igjen) og trodde at nå, NÅ er det vår. Elsk: Vakker, hvit vinter. Strikketøy. Elsk: våren kommer to ganger! Også i år 😇😇 Anonymkode: 40920...579
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 Hat: fullt kjør på jobb rett etter påske. Ungene har fortsatt full hjemmeskole Elsk: Det er vår og lyst lenge Anonymkode: 2fcf7...841
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #9 Skrevet 8. april 2021 Hat: våkna med/av migrene for første gang på lenge, resulterte i en dårlig start på dagen. Elsk: vår. Og jeg elsker at HELE huset, inkl boder, garderobe og vaskerom er fulstendig ryddig og rent akkurat nå. Jeg trenger ikke å gjøre en dritt i dag, annet enn å skifte bleier å lage mat🙌🏻🥳 Anonymkode: a86a8...bb2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #10 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hat: våkna med/av migrene for første gang på lenge, resulterte i en dårlig start på dagen. Elsk: vår. Og jeg elsker at HELE huset, inkl boder, garderobe og vaskerom er fulstendig ryddig og rent akkurat nå. Jeg trenger ikke å gjøre en dritt i dag, annet enn å skifte bleier å lage mat🙌🏻🥳 Anonymkode: a86a8...bb2 Jeg er grønn av misunnelse på din elsk! Hat: 15-timers dager på jobb hele uka, for å rekke fristene etter påska. (og at huset ser dertil bomba ut) Elsk: Hjemmekontor Anonymkode: 81032...624
tante grusom master of law Skrevet 8. april 2021 #11 Skrevet 8. april 2021 Hat: hjemmekontor, stengt skole for eldste, stengt trening for både meg og barna Elsk: vårfølelse, bare stier i skogen, rådyr i hagen, en flokk ekorn utenfor som hopper rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå