Gå til innhold

Sammenleggbar tredemølle - til rask gange

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en slik ? 
Eller kan anbefale en slik?

Anonymkode: 04631...f07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne, og er veldig fornøyd. Kjøpte for noen år siden, og da var den ikke så dyr som denne. Men det lønner seg å legge litt penger i tredemølle, de billige blir fort slarkete og går fortere i stykker.

Den skal være sammenleggbar, men jeg har min bare stående i treningsrommet, så jeg har ikek prøvd det. Men jeg kan ikke se for meg at det er mulig å gjøre den veldig mye mindre enn den er når den står montert til bruk.

Anonymkode: 4649f...e0b

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har denne, og er veldig fornøyd. Kjøpte for noen år siden, og da var den ikke så dyr som denne. Men det lønner seg å legge litt penger i tredemølle, de billige blir fort slarkete og går fortere i stykker.

Den skal være sammenleggbar, men jeg har min bare stående i treningsrommet, så jeg har ikek prøvd det. Men jeg kan ikke se for meg at det er mulig å gjøre den veldig mye mindre enn den er når den står montert til bruk.

https://treningspartner.no/sole/tredemolle-sole-f63?gclid=CjwKCAjw07qDBhBxEiwA6pPbHqV0QJ89KaVhG7VilkFc0P4KW5fpXCuba4YGZJbdRXfrMEx9h5K5FhoCHzUQAvD_BwE

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har nesten samme modell, bare litt bredere (F65). Jeg slår den opp mellom hver bruk uten problemer. Min søster har F63 og er fornøyd med den. Jeg bruker den mye til rask gange i lett motbakke, men også to intervalløkter i uka. 

Anonymkode: 98891...73c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...