Gå til innhold

Hårfjerning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer hårfjerning med epilyse, da spesielt i ansiktet. Har fått noen få tykke svarte hår. 
Hadde tenkt å kontakte salong, men så kom jeg over denne: https://www.slkmyk.no/products/silkemyk

Har noen her prøvd den? Fungerer det? 😕

Anonymkode: 58bcb...f0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Braun silk expert pro 5 og har foreløpig fått lovende resultater. Har noe mindre hårvekst i ansiktet (hake). Leggene og bikinilinje har fått veldig redusert hårvekst. Må behandle jevnlig for å holde hårveksten i sjakk da håret kan komme tilbake hvis man avslutter behandlingen. 

Anonymkode: 102d0...cc8

Skrevet (endret)

T

Endret av Solfaktor
Skrevet

Takk for svar! Ante ikke at slikt fantes til hjemmebruk. Har fått noen svarte hår på haka som jeg napper med pinsett, men må jo ha litt lengde på dem før pinsetten tar tak. Synes også det blir svarte inngrodde hår under huden som er vanskelige å få tak i. 
Er den grei å bruke? Gjør det vondt? Lurer også på om den er farlig på noen måte? 😕

Anonymkode: 58bcb...f0d

Skrevet

Grei i bruk, mye raskere enn en annen modell jeg har hatt. Kan være litt ubehagelig innimellom, men helt overkommelig. Ingen fare da det ikke vil sendes ut lys med mindre maskinen er rettet mot huden. Man skal helst ikke treffe samme hudområde flere ganger, men det har jeg gjort og har ikke merket noen bivirkningeri

Anonymkode: 102d0...cc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...