Gå til innhold

Når mannen din er (var) betatt av venninna de...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare lufte følelsene mine litt. Jeg og mannen min hadde en diskusjon her om dagen hvor han innrømmet at han hadde vært betatt av ei venninne av meg. Jeg kuttet hun ut for et par år siden fordi jeg følte de begge var betatt av hverandre.

Selv om jeg "visste" det, gjør det likevel vondt å få det bekreftet.

Er det slik at det er vanlig å kunne bli betatt av andre mens man er i et forhold? Det er jo ikke noe man trenger å si til partneren sin.

Anonymkode: 08439...ebe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig at det er noe en ikke trenger å si, med mindre han følte seg presset i diskusjonen til å innrømme det.

Men å være betatt av andre, når en er i forhold, er helt normalt. Spørsmålet blir da, gjorde han noe med det? Hvis ikke, la det ligge. 

Anonymkode: e2a7f...697

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Må bare lufte følelsene mine litt. Jeg og mannen min hadde en diskusjon her om dagen hvor han innrømmet at han hadde vært betatt av ei venninne av meg. Jeg kuttet hun ut for et par år siden fordi jeg følte de begge var betatt av hverandre.

Selv om jeg "visste" det, gjør det likevel vondt å få det bekreftet.

Er det slik at det er vanlig å kunne bli betatt av andre mens man er i et forhold? Det er jo ikke noe man trenger å si til partneren sin.

Anonymkode: 08439...ebe

Hvis du kuttet henne ut for ett par år siden pga dette, skjønner jeg ikke hvorfor dere diskuterer dette nå. Ja, det kan jo skje at man blir betatt og har litt ekstra tanker om en person, men om man stoler på ektefellen sin, bør ikke det oppstå de aller største problemene. Men er rart av han og si det, spesielle hvis du ikke spurte han. Men han er fortsatt hos deg, så det er jo over nå, er jo noen år siden. 

Anonymkode: 7f1fb...b39

Skrevet

Ja, det er helt vanlig å bli betatt av andre selv om man er i et forhold.

Anonymkode: 92004...4ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...