Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #26 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (På 5.4.2021 den 21.19): Jeg er rundt med påskeegg til alle som jobber for meg på påskeaften. Får det ikke utgiftsført så det går rett av min egen lønn. Akkurat det er litt surt. 10 fylte påskeegg koster litt, men det er hyggelig å gjøre. Anonymkode: 0573d...73c ❤❤ Anonymkode: e7eae...017
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #27 Skrevet 6. april 2021 Vi får noe levert til avdelingen, ja. Før jul og før påske. Tiltenkt dem som er på jobb i løpet av helligdagene. Veldig hyggelig. I år har de vært nøye på porsjonspakker og innpakkede ting, av hensyn til smittevern. Anonymkode: 7a54d...161
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #28 Skrevet 7. april 2021 Nei, jobbar i kommunen, og vi som blir betalte med skattepengar får som regel ikkje slikt. Det er som regel nokon (rektor ofte, men òg andre lærarar,betalar frå eiga lomme) som kjøper snop og set fram på pauserommet. Anonymkode: 76109...bc9
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #29 Skrevet 7. april 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Nei, jobbar i kommunen, og vi som blir betalte med skattepengar får som regel ikkje slikt. Det er som regel nokon (rektor ofte, men òg andre lærarar,betalar frå eiga lomme) som kjøper snop og set fram på pauserommet. Anonymkode: 76109...bc9 Ok, jeg jobber også i kommunen, og vi får. Faktisk har jeg jobbet i to kommuner og i to ulike enheter, barnevern og psykiatri. Begge steder har vi fått felles julegodt og påskegodteri til avdelingen i forkant av høytiden. Ingen eksklusivt innhold og andre greier, men vanlig godteri for noen hundrelapper, kjøpt på matbutikken😉 Og ja, vi lønnes av skattepenger og skal bære nøkterne, men heldigvis ikke så nøkterne at vi ikke kan få en liten oppmerksomhet innimellom for den viktige jobben vi gjør. Anonymkode: 7a54d...161
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #30 Skrevet 7. april 2021 Nei. Jobber i kommunen. Fikk en kinobillett til jul. Anonymkode: d85b2...119
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #31 Skrevet 7. april 2021 Vi får. Alle fikk nydelige egg i metall fyllt med sjokoladetrøfler. Sammen med egget fikk vi tursekk med termos og sitteunderlag, kopp og diverse. Kjempefin gave. Jobber i barnehage. Anonymkode: 4cfd8...03a
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #32 Skrevet 7. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ok, jeg jobber også i kommunen, og vi får. Faktisk har jeg jobbet i to kommuner og i to ulike enheter, barnevern og psykiatri. Begge steder har vi fått felles julegodt og påskegodteri til avdelingen i forkant av høytiden. Ingen eksklusivt innhold og andre greier, men vanlig godteri for noen hundrelapper, kjøpt på matbutikken😉 Og ja, vi lønnes av skattepenger og skal bære nøkterne, men heldigvis ikke så nøkterne at vi ikke kan få en liten oppmerksomhet innimellom for den viktige jobben vi gjør. Anonymkode: 7a54d...161 Då har kommunen min litt å lære av kommunen din. Men kanskje det er litt ulikt innad, det blir fort mange fleire personar i skulane og barnehagane enn td i barnevern og psykiatri. Men det er oppmuntrande å ha litt ekstra td før jul og påske. (og det har vi jo òg, men ikkje frå arbeidsgjevar) Anonymkode: 76109...bc9
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #33 Skrevet 7. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi får. Alle fikk nydelige egg i metall fyllt med sjokoladetrøfler. Sammen med egget fikk vi tursekk med termos og sitteunderlag, kopp og diverse. Kjempefin gave. Jobber i barnehage. Anonymkode: 4cfd8...03a Privat eller kommunal? Anonymkode: 76109...bc9
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #34 Skrevet 7. april 2021 Men, når eg tenkjer meg om, så likar eg igrunn betre at vi får utbetalt alt, enn at arb gjevar skal bestemme at vi td får ein ny tursekk og termos. Kjempefine gåver det altså. Men det blir jo eindel pengar for 150 tilsett i bhg td... Og for å bruke det som eksempel. Eg har mange termosar og mange tursekk ar og mange sitteunderlag, så for min del hadde akkurat det blitt husafyll. (eg som klaga på at vi ikkje fekk noko over her :-)) Men, dette er eit tema ein aldri blir einige om trur eg, kanskje ikkje med seg sjølv eingong 😉 Anonymkode: 76109...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå