Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Hei! Jeg er begynt på betablokker pga ekstra hjerteslag/flimmer...Er det noe spesielt jeg må passe på? Fikk lite info om medisinen. Tar en del ekstra vitaminer og prøver å miste noen kilo»pyntekilo»😅Noe jeg må tenke på i forbindelse med det? Er Metoprolol jeg bruker. Anonymkode: 4bd04...1cc
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Går på samme. Ingenting å tenke på Anonymkode: 44b1f...cd6
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Går på samme. Ingenting å tenke på Anonymkode: 44b1f...cd6 Okei supert, da gjør jeg som normalt😌Har du noen bivirkninger? Anonymkode: 4bd04...1cc
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Okei supert, da gjør jeg som normalt😌Har du noen bivirkninger? Anonymkode: 4bd04...1cc Jeg har ingen bivirkninger, nei. Men går på lav dose. 25 mg. Ved høyere dose kan man bli kald på hender og føtter, samt bli trøtt og sliten. Anonymkode: 44b1f...cd6
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Går på samme medisin. Samme gjør mamma. Ingen bivirkninger og ingen spesielle hensyn Anonymkode: 147c0...a53
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Går på samme medisin. Samme gjør mamma. Ingen bivirkninger og ingen spesielle hensyn Anonymkode: 147c0...a53 Og det vet du utifrå det HI fortalde? Vet du hva annet hun går på? Er faktisk ting som kan krasje. Hun bør ta telefon til apotek eller lege og spør, da de har historikken hennes Anonymkode: 1e812...742
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Og det vet du utifrå det HI fortalde? Vet du hva annet hun går på? Er faktisk ting som kan krasje. Hun bør ta telefon til apotek eller lege og spør, da de har historikken hennes Anonymkode: 1e812...742 Hun spurte ikke om det var noe spesielt hun måtte tenke på i forhold til andre medisiner, men generelt om selve medisinen. Legen har en medikamentliste og ville ikke skrevet ut dette hvis det kræsjet med andre medikamenter hun tar. Jeg svarer på HI sitt spørsmål utifra hva hun legger ut. Er ikke det poenget? hadde hun gått på andre medisiner som hun tvilte på ville hun nevnt de i Hi. jeg går forøvrig på en hau av medisiner i tillegg. Betablokkere er snille medisiner og medfører sjeldent problemer. Jeg har gått på mange typer opp igjennom årene. Anonymkode: 147c0...a53
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 Du kan sjekke på interaksjoner.no om det er noen medisiner som ikke går i lag Anonymkode: be983...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå