Gå til innhold

Ny sesong med sommerhytta

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag starter den nye sesongen av sommerhytta. Synes serien er veldig koselig og gleder meg. Fler som skal følge med ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men Brille derimot... 

Anonymkode: 287e7...ad0

Skrevet

En av de få tingene datteren på 13 gidder å se sammen med meg, hun elsker oppussingsprogrammer som Tid for hjem, Eventyrlig oppussing osv og ser sammen med mamma som hun har gjort siden hun var bitteliten.

Jeg digger alle slike programmer og synes det er koselig at det blir et barndomsminne også for datteren min ;)

Anonymkode: 91e01...9e3

Skrevet

Nei. Syns ikke noe om det programmet. 

Anonymkode: ddc86...31e

Skrevet

Jeg skal nok følge med, men ble så skuffet da jeg så at de skulle trekke inn såkalte kjendiser for å ‘hjelpe til’. Jeg er så lei av de resirkulerte kjendisene som skal inn i alle konsepter. Dette programmet burde kunne stå seg på egne ben. 

Skrevet
*Miss Marple* skrev (26 minutter siden):

Jeg skal nok følge med, men ble så skuffet da jeg så at de skulle trekke inn såkalte kjendiser for å ‘hjelpe til’. Jeg er så lei av de resirkulerte kjendisene som skal inn i alle konsepter. Dette programmet burde kunne stå seg på egne ben. 

Nei, skal de det?

Så urteit, hvorfor skal vi ha kjendiser i alle konsepter, hvem har bestemt at vi seere vil ha det?

Skrevet

Vi skal ha den på i bakgrunnen her, men mest for å skjønne hva mormor kommer til å prate om i tiden fremover. Vi liker første sesong av slikt, andre sesong så daler vår interesse. Såblir nok første og siste episode vi ser, kun for å skjønne hva mormor babbler i vei om. Hun har nå endelig skjønt at vi ikke ser på farmen, men endel andre ting har hun ikke skjønt enda. 

Anonymkode: 2924a...754

Skrevet

Nei, har aldri fått sansen for det programmet. Har kikket på en og annen episode når jeg har kjedet meg og ikke funnet noe annet å se på. Men selv om jeg liker oppussingsprogrammer, blir dette for kjedelig og langtekkelig for meg. 

Anonymkode: 13ef8...a43

Skrevet

Enig. Syns det er et koselig program. ☺️ Pappa og jeg vurderte å melde oss på. Han var nok ganske keen og hintet litt om hvor gøy det hadde vært. Mannen min mente det hadde tatt programmet til nye høyder siden jeg alltid sier så mye dumt. 😂
uansett, skal kose meg med programmet fra den trygge siden - på sofaen 😆

Skrevet
Gemini77/ skrev (14 minutter siden):

Enig. Syns det er et koselig program. ☺️ Pappa og jeg vurderte å melde oss på. Han var nok ganske keen og hintet litt om hvor gøy det hadde vært. Mannen min mente det hadde tatt programmet til nye høyder siden jeg alltid sier så mye dumt. 😂
uansett, skal kose meg med programmet fra den trygge siden - på sofaen 😆

Mannen min sier at det hadde blitt samlivsbrudd og skilsmisse hvis jeg og han hadde vært med😂

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden):

Mannen min sier at det hadde blitt samlivsbrudd og skilsmisse hvis jeg og han hadde vært med😂

Ser helt klart den! 😂

mannen og jeg har pusset opp et stort hus sammen og vi er fortsatt gift. Men det hadde nok ikke vært egnet på TV 🤣 Vi gikk ikke akkurat rundt og skrøyt av hverandre til enhver tid og var oppmuntrende. Det var ren overlevelse. 

pappa derimot - han er lugn og jeg er ikke det. Men vi jobber godt sammen. Og han forblir Pappan min uansett hvor jævlig det går 😆

Skrevet
Gemini77/ skrev (1 minutt siden):

Ser helt klart den! 😂

mannen og jeg har pusset opp et stort hus sammen og vi er fortsatt gift. Men det hadde nok ikke vært egnet på TV 🤣 Vi gikk ikke akkurat rundt og skrøyt av hverandre til enhver tid og var oppmuntrende. Det var ren overlevelse. 

pappa derimot - han er lugn og jeg er ikke det. Men vi jobber godt sammen. Og han forblir Pappan min uansett hvor jævlig det går 😆

Vi har pusset opp vi også men ikke på tid eller tv😳. Jeg er langt mer effektiv enn mannen og jeg er typen som liker å gjøre alt første dagen for å kunne gjøre mindre etterhvert. Han er ikke heeeeelt der😂😂😂

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (10 minutter siden):

Vi har pusset opp vi også men ikke på tid eller tv😳. Jeg er langt mer effektiv enn mannen og jeg er typen som liker å gjøre alt første dagen for å kunne gjøre mindre etterhvert. Han er ikke heeeeelt der😂😂😂

Høres kjent ut 😂 hadde vært underholdene å se et par hvor ting ikke gikk så på skinner også 😜

Skrevet

Blir mest spennende å se det paret med hun unge damen og eldre mann. Der kan det bli litt action 🤣

Anonymkode: 81d3e...c12

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei, skal de det?

Så urteit, hvorfor skal vi ha kjendiser i alle konsepter, hvem har bestemt at vi seere vil ha det?

Ser mye heller på sånne program med kjendiser. Hvilken interesse skulle man ha av å se ukjente Pål og Gro fra indre gokk? 

Anonymkode: 5cf02...bb3

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Blir mest spennende å se det paret med hun unge damen og eldre mann. Der kan det bli litt action 🤣

Han er faren 🤣🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Synes ikke far og datter var det med spennende paret i år, men det samboerparet i 20-årene kan bli interessant, hun fremsto som en skikkelig bezzerwizzer i første program...

Skrevet

Tror de to søstrene kommer til å slite. Tre runder med første oppgave pga helt feil målinger 😳

Anonymkode: 66b65...ad5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...