Gå til innhold

Inspirert: hvem er foreldrene til Brynhild?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymkode: 1adc2...c9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er skuespillere, programledere eller musikere. Opptatt av miljøvern på en trendy måte. Politisk bevisste. Sykler til barnehagen, har hagefester og høner utenfor boligen i Ullevål Hageby. Handler lokalt og kortreist fra småskalaprodusenter. 

Anonymkode: fa11f...2f2

Skrevet

Nidar og Freia. 

Anonymkode: 2507f...eb5

Skrevet

Noen som er veldig glad i drops🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 45b42...ff8

Skrevet

Foreldrene er født i Norge på 1800-tallet og har åtte barn, deriblant Brynhild, som ender opp med å bli en av verdens mest kjente seriemordere (det er en sann historie også, så ikke kall ungen din Brynhild.....) 

Anonymkode: 96946...320

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Foreldrene er født i Norge på 1800-tallet og har åtte barn, deriblant Brynhild, som ender opp med å bli en av verdens mest kjente seriemordere (det er en sann historie også, så ikke kall ungen din Brynhild.....) 

Og hun er en av mine forfedre....

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

De er skuespillere, programledere eller musikere. Opptatt av miljøvern på en trendy måte. Politisk bevisste. Sykler til barnehagen, har hagefester og høner utenfor boligen i Ullevål Hageby. Handler lokalt og kortreist fra småskalaprodusenter. 

Anonymkode: fa11f...2f2

Lille Tøyen hageby, Vålerenga, Kampen eller Dælenenga. Ullevål hageby hakket for dyrt. 

Anonymkode: b40ad...1fe

Skrevet

Brynhild er et sterkt navn. Foreldrene er enten veletablerte akademikere med sterke bånd til familiene sine som er bønder i n'te  generasjon. Eller det er bøndene som kaller odelsjenta si Brynhild. 

Anonymkode: ddb1b...601

Skrevet

Hvem er Brynhild? En influenser som ikke jeg har hørt om? Naturlig nok... 

Anonymkode: e1b22...b4d

Skrevet

Brynhild er et sterkt navn. Foreldrene er enten veletablerte akademikere med sterke bånd til familiene sine som er bønder i n'te  generasjon. Eller det er bøndene som kaller odelsjenta si Brynhild. 

Skrevet

Foreldrene er veldig opptatt av vikinger, kler seg i vikingklær, har vikingtatoveringer osv.

Anonymkode: e4915...62a

Skrevet

Jeg forstår ikke helt slike spørsmål, må jeg innrømme. Velger man navn på barnet ut fra hvordan man ønsker andre skal oppfatte en selv som forelder?

Jeg tenker at navn først og fremst er noe man velger ut fra hva man liker, ev. oppkalling. Og så kan det være noen andre hensyn å ta, hvis man f.eks. har familie i ulike land kan det være greit med et navn som lar seg uttale på begge språk.

Men navn for å definere seg selv som forelder, den forstår jeg ikke.

Jeg kjenner til mødrene til tre Brynhilder, en er ikke god på noen måte, en er helt vanlig mor som nok har prioritert karriere høyt, den tredje er en fantastisk mor. Det er ikke døtrenes navn som definerer dem ;)

Anonymkode: ef25b...5c7

Skrevet

Et barn som blir døpt Brynhild nå har foreldre som stemmer MDG, kjører el bil når de ikke kan sykle, er opptatt av tradisjoner og kortreist ‘alt’. Brynhild går på Steinerskolen. 

Anonymkode: 25cad...d95

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har lest den historien 🙂

Anonymkode: 6dfa4...c51

Skrevet

Bibliotekar. 

Anonymkode: e3c12...962

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke helt slike spørsmål, må jeg innrømme. Velger man navn på barnet ut fra hvordan man ønsker andre skal oppfatte en selv som forelder?

Jeg tenker at navn først og fremst er noe man velger ut fra hva man liker, ev. oppkalling. Og så kan det være noen andre hensyn å ta, hvis man f.eks. har familie i ulike land kan det være greit med et navn som lar seg uttale på begge språk.

Men navn for å definere seg selv som forelder, den forstår jeg ikke.

Jeg kjenner til mødrene til tre Brynhilder, en er ikke god på noen måte, en er helt vanlig mor som nok har prioritert karriere høyt, den tredje er en fantastisk mor. Det er ikke døtrenes navn som definerer dem ;)

Anonymkode: ef25b...5c7

Jeg kunne forklart deg dette, men kjenner at jeg ikke gidder. 

Skrevet

Olga og Ulf.

Anonymkode: 6b931...814

Skrevet

Foreldra til Brynhild er steike kule! 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...