Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Nå etter påske, hvor mye skifttøy sender dere med 4 klassingene? Min bruker så og si aldri det som er der, men er vel greit å ha regntøy og støvler på skolen? Men ikke fullt klesskift lengre vel? Anonymkode: 05617...a9b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Du kjenner vel egen unge best? Min må ha et tørt skift fra innerst til ytterst. Og selvom du har et barn som aldri trenger skift så er det likevel greit å ha et skift. Kjipt å bli søkkvåt etter 30 minutter og så måtte gå med det hele dagen. Anonymkode: c8d77...1cc
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Alltid ha et skift tilgjengelig joggebukse, sokker, truse, t-skjorte og genser. Uhell kan skje uansett alder. Anonymkode: 65e66...d96
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 På vår skole har til og med 7.klassingene klesskift!! "Før i tiden" var det jo vanlig at så store barn hadde kun det de hadde på seg, og ingenting liggende på skolen. Vår gutt bruker aldri av skiftetøyet, men kan vel være greit i tilfelle de trør i en vanndam eller noe sånt. Anonymkode: 74e2c...253
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du kjenner vel egen unge best? Min må ha et tørt skift fra innerst til ytterst. Og selvom du har et barn som aldri trenger skift så er det likevel greit å ha et skift. Kjipt å bli søkkvåt etter 30 minutter og så måtte gå med det hele dagen. Anonymkode: c8d77...1cc Han har ikke brukt skiftetøy siden 1 klasse. Spør jo for å høre andres erfaringer da... Anonymkode: 05617...a9b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 Min erfaring fra å jobbe på skole, er at etter 2.klasse brukes det lite skiftetøy. Men det er alltid lurt å ha liggende et enkelt sett med bukse, genser / t-skjorte, sokker og ei truse. Sånn tilfelle. Anonymkode: 0009e...b29
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Min erfaring fra å jobbe på skole, er at etter 2.klasse brukes det lite skiftetøy. Men det er alltid lurt å ha liggende et enkelt sett med bukse, genser / t-skjorte, sokker og ei truse. Sånn tilfelle. Anonymkode: 0009e...b29 Postet før jeg var ferdig: Mine har hatt en pose hengende hele barneskolen, selv om det sjelden ble brukt. Anonymkode: 0009e...b29
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 Jeg ville sikkert hatt med ett helt skift med alt. Vi hadde aldri med skiftetøy på skolen, men veldig bra at de har endret seg, husker mange som måtte sykle eller gå hjem å skifte klær midt i skoledagen. Måtte gjøre det selv en gang da jeg fikk en stor vannballong rett i fanget, heldigvis bodde jeg tvers over skolen. Anonymkode: 43a4b...d5f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #9 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Alltid ha et skift tilgjengelig joggebukse, sokker, truse, t-skjorte og genser. Uhell kan skje uansett alder. Anonymkode: 65e66...d96 Likevel er det vanlig å slutte med byttetøy når de begynner i 5.klasse. HI, jeg ville hatt et fullt byttesett liggende. Anonymkode: e0048...264
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #10 Skrevet 5. april 2021 Min 4. Klassing har et ekstra skift av alt. Og det hender hun faktisk bruker det. Min 6. Klassing har ikke, og ikke hatt på flere år. Han hadde aldri brukt det uansett om han ble våt. Har puttet oppi et par sokker i sekken da på ekstra våte dager. Men han har utebukse hengende på skolen og regntøy ellers i året. Anonymkode: 66907...a98
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #11 Skrevet 5. april 2021 Jeg er kontaktlærer i 4.klasse og er lei meg på barnas vegne for at mange av dem ikke har skiftetøy. De kommer ofte på skolen uten regnbukse og er søkk våte når skoledagen ringer inn. Hadde vært fint for dem å kunne bytte til noe tørt. Foreldregruppen responderer ikke i hverken handling eller tekstlige svar tross at jeg stadig minner dem på dette. Anonymkode: 35615...207
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #12 Skrevet 5. april 2021 Min har ikke brukt annet av skiftetøyet enn noen sokker siden første klasse, men vi har selvsagt liggende ett sett med klær likevel. Om uhellet skulle være ute så er det jo så ubehagelig å gå våt eller skitten en hel dag. Anonymkode: 7e41a...118
Håpet ble virkelighet! Skrevet 5. april 2021 #13 Skrevet 5. april 2021 Spurte 4. klassingen min nå i kveld om hun trengte å ha med seg noe skiftetøy til skolen i morgen og svaret var kontant nei. Har tidligere sendt med litt, men ikke blitt brukt siste året.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #14 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nå etter påske, hvor mye skifttøy sender dere med 4 klassingene? Min bruker så og si aldri det som er der, men er vel greit å ha regntøy og støvler på skolen? Men ikke fullt klesskift lengre vel? Anonymkode: 05617...a9b Anonym bruker skrev (8 timer siden): Han har ikke brukt skiftetøy siden 1 klasse. Spør jo for å høre andres erfaringer da... Anonymkode: 05617...a9b Når du skriver slik uten punktum, blir det "fire klassingene" og "en klasse". Det heter 1., 2, 3., 4. osv. Det lærer man vel innen 4. klasse. Anonymkode: 54279...a34
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #15 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Når du skriver slik uten punktum, blir det "fire klassingene" og "en klasse". Det heter 1., 2, 3., 4. osv. Det lærer man vel innen 4. klasse. Anonymkode: 54279...a34 Men skjønte du meningen? Anonymkode: 7e41a...118
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #16 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Når du skriver slik uten punktum, blir det "fire klassingene" og "en klasse". Det heter 1., 2, 3., 4. osv. Det lærer man vel innen 4. klasse. Anonymkode: 54279...a34 Oi, så flink du er da! Vil du ha et klistremerke for det? 🥴🤣 Anonymkode: 05617...a9b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #17 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Oi, så flink du er da! Vil du ha et klistremerke for det? 🥴🤣 Anonymkode: 05617...a9b Stjerne i boken ✴️og ros av frøken 🍎 Anonymkode: 7e41a...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå