Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Morsomt å lese 😊 Anonymkode: b30a2...9ce
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Kommer an på hvor gammel Sophia er! Og om hun er oppkalt eller ikke. Men hvis Sophia er 2 år og ikke oppkalt: Foreldrene er 26 år og bor på Lillestrøm eller i Lier eller tilsvarende område utenfor annen stor by. De har vært sammen siden tenårene. Far har tre år på BI og jobber som konsulent i strømleverandørselskap. Mor jobber i klesbutikk og har en liten interiørblogg. Velstelt hjem, mange puter, ny baby på vei. Drømmen om «orden på tilværelsen» står sterkt. Redde for å fremstå som mislykkete. Snille og søte mennesker. Anonymkode: 3c25a...0dd
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Her er det barn av yngre eller litauiske/polske som heter sophia. De norske bruker Sofia/Sofie og er mer spredt i alder. Mye oppkalling eller ønske om et rent klassisk navn som ikke stikker seg veldig ut. Anonymkode: 90978...6c8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Morsomt å lese 😊 Anonymkode: b30a2...9ce
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Enten er det oppkalling, eller foreldrene er litt usikre på seg selv, unge og litt "wannabe". Voksne foreldre som er mer sikre på seg selv bruker den norske varianten, Sofia/Sofie Anonymkode: 96719...0ca
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Enten er det oppkalling, eller foreldrene er litt usikre på seg selv, unge og litt "wannabe". Voksne foreldre som er mer sikre på seg selv bruker den norske varianten, Sofia/Sofie Anonymkode: 96719...0ca Enten wannabe, som du sier, eller mennesker fra et relativt høyt sosialt lag som kaller opp. Anonymkode: dd5bc...f98