Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Han smatter så vanvittig når han spiser!!! Tygger med munnen åpen enkelte ganger og virkelig lager smattelyder spes når han spiser brød og knekkebrød! Han er flott mann, gode verdier, masse humor, jobb han trives i, samme interesser, snill og kjærlig. Bare kjent han 3-4 måneder, synes ikke jeg kan oppdra han heller🙈 Anonymkode: 84c30...a0c
Hengebukksvinet Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Jeg hadde sagt ifra, men på en fin måte😊
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Jeg hadde sagt i fra. Her har noen feilet fra oppdragelsen av. 🤢 Anonymkode: c536c...313
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Omg..er jo bare smatting🤣 serr? La han kose seg med maten sin i fred!! Jeg raper høyt, og smatter og mannen driter i det selv om han ikke gjør det samme. Anonymkode: 00b55...aa0
Mia_73 Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Omg..er jo bare smatting🤣 serr? La han kose seg med maten sin i fred!! Jeg raper høyt, og smatter og mannen driter i det selv om han ikke gjør det samme. Anonymkode: 00b55...aa0 Kall meg prippen men jeg hadde ikke spist med deg og heller ikke Hi sin mann. Du er kanskje hakket verre enn ham iom du er klar over problemet.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Omg..er jo bare smatting🤣 serr? La han kose seg med maten sin i fred!! Jeg raper høyt, og smatter og mannen driter i det selv om han ikke gjør det samme. Anonymkode: 00b55...aa0 Hvorfor gjør du det? Eier du ikke folkeskikk? Anonymkode: 4dc5e...ba5
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor gjør du det? Eier du ikke folkeskikk? Anonymkode: 4dc5e...ba5 I alle dager🙈 Det er jo helt normalt og rape, smatte, prompe og sånne ting. Det er kroppen vår som er slik. Heldigvis er verken jeg eller mannen prippen😇 når vi er hjemme promper vi og raper når vi må. Når vi er ute blandt andre folk eller på besøk gjør vi selfølgelig ikke det. Men i sitt eget hjem gjør vi som vi vil. Anonymkode: 00b55...aa0
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): I alle dager🙈 Det er jo helt normalt og rape, smatte, prompe og sånne ting. Det er kroppen vår som er slik. Heldigvis er verken jeg eller mannen prippen😇 når vi er hjemme promper vi og raper når vi må. Når vi er ute blandt andre folk eller på besøk gjør vi selfølgelig ikke det. Men i sitt eget hjem gjør vi som vi vil. Anonymkode: 00b55...aa0 Du sa jo at det var kun du som gjorde det... Anonymkode: 894db...ea3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): I alle dager🙈 Det er jo helt normalt og rape, smatte, prompe og sånne ting. Det er kroppen vår som er slik. Heldigvis er verken jeg eller mannen prippen😇 når vi er hjemme promper vi og raper når vi må. Når vi er ute blandt andre folk eller på besøk gjør vi selfølgelig ikke det. Men i sitt eget hjem gjør vi som vi vil. Anonymkode: 00b55...aa0 Hvis det er så normalt, hvorfor gjør du det ikke ute blant folk da? Anonymkode: 9abdf...a18
Banderas Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Han smatter så vanvittig når han spiser!!! Tygger med munnen åpen enkelte ganger og virkelig lager smattelyder spes når han spiser brød og knekkebrød! Han er flott mann, gode verdier, masse humor, jobb han trives i, samme interesser, snill og kjærlig. Bare kjent han 3-4 måneder, synes ikke jeg kan oppdra han heller🙈 Anonymkode: 84c30...a0c Det hadde vært en dealbreaker for meg. Om han virkelig var perfekt på alt annet, kunne jeg gitt ham én sjanse (som i "Gjør ham oppmerksom på det, og han endrer seg permanent fra samme stund"). Ikke kun på grunn av lyden (som i seg selv er grusom), men fordi et menneske med normale antenner skjønner slikt av seg selv. At han åpenbart ikke gjør det, ville fått meg til å tenke at det er mye annet som svikter, og som vil bli synlig når forelskelsen har dempet seg. Det er så usivilisert at det blir som avvik å regne.
Syngensang Skrevet 4. april 2021 #11 Skrevet 4. april 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Omg..er jo bare smatting🤣 serr? La han kose seg med maten sin i fred!! Jeg raper høyt, og smatter og mannen driter i det selv om han ikke gjør det samme. Anonymkode: 00b55...aa0 Men då passar de saman. For oss som kjenner huda vri seg på kroppen av ubehag ved smatting og slurping er det faktisk ikkje så enkelt. Kan faktisk ikkje berre bestemme meg for å ikkje få gåsehud (På ein ekkel måte) og misse matlysta av smatting! Hi, eg ville faktisk sagt ifrå, noko ala" beklager men eg har eit ganske stort problem med smattelydar, det plagar meg verkeleg, eg prøvar så godt eg kan å over sjå slikt, men kan du kanskje prøve å ete med munnen igjen òg? " (ser at den der verkar for passiv aggresiv sjølv om det ikkje var meininga, men noko i den dur)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #12 Skrevet 4. april 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): I alle dager🙈 Det er jo helt normalt og rape, smatte, prompe og sånne ting. Det er kroppen vår som er slik. Heldigvis er verken jeg eller mannen prippen😇 når vi er hjemme promper vi og raper når vi må. Når vi er ute blandt andre folk eller på besøk gjør vi selfølgelig ikke det. Men i sitt eget hjem gjør vi som vi vil. Anonymkode: 00b55...aa0 Rape og prompe er nødvendig, men selvsagt ikke høyt sammen med andre. Og smatte er verken naturlig, nødvendig eller akseptabelt. Det hadde faktisk vært en skikkelig dealbreaker for meg, jeg kan ikke være sammen med en jeg ikke respekterer. Tenk så pinlig å spise ute med sånne folk 🤢 Anonymkode: b3b66...75a
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #13 Skrevet 4. april 2021 Jeg har dumpet med med slike manerer. Klarer du ikke spise er måltid uten å lage masse lyder så er du verdiløs. Det er så jævlig irriterende. Anonymkode: 62aa2...66c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #14 Skrevet 4. april 2021 Svogeren min smatter noe helt sinnsykt , er som å høre kyr som sleiker seg. Min søster har sagt ifra 1000 ganger, men det blir aldri bedre. Verst er det i store familiesammenkomster, for folk som ikke kjenner han så godt, de kvepper til og bare sitter å stirrer, men selv enser han ikke noe.. Jeg bryr meg egentlig ikke om smattelyder, men dette er ikke til å unngå, er sikker på jeg hadde hørt det om jeg så hadde sittet med hørselsvern. Anonymkode: 1c50a...e52
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #15 Skrevet 4. april 2021 Jeg ville forsøkt å ta det opp på en ordentlig måte. Om han aldri har lært det hjemme og ikke er klar over at det han gjør ikke er sosialt akseptabelt, da vil jeg tro en oppegående mann vil bli glad for en tilbakemelding om det, og så forsøke å endre denne uvanen. Om det da skjer en glipp innimellom, det må man nesten forvente inntil ny vane er automatisert. Men det kan jo hende han spiser med åpen munn fordi han har et problem med nesen som han ikke er bevisst, at han er helt eller delvis tett i nesen. Det kan det være flere årsaker til, skjev nesevegg, polypper, slim pga. allergi/intoleranse, kronisk bihulebetennelse uten særlig andre symptomer. I så fall er det greit å ta en legetime for henvisning til øre-, nese- og halsspesialist. Anonymkode: 77bb6...8aa
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #16 Skrevet 5. april 2021 Faren til mine barn gjorde det, han stoppet med det etter jeg sa ifra til han. Han skjønte ikke problemet når jeg tok det opp med han, men etter første middag han hadde med foreldrene sine så skjønte han hva jeg mente. Han ba meg siifra når han gjorde det, for det var en vane som måtte vendes. Han har vist begynt igjen nå sier ungene. Nye kona smatter veldig hun også. Anonymkode: 7f364...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå