Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Heldigvis har jeg et par skjørt jeg kan bruke, og treningstights til hjemmekontorbruk. Flere som gleder seg til butikkene åpner igjen en gang? Anonymkode: 27d76...3d4
Banderas Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 I all verden..du vet man kan bestille på nett?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Banderas skrev (6 minutter siden): I all verden..du vet man kan bestille på nett? Ja, jeg vet, men akkurat bukser må jeg prøve. Har litt hofter og lår, og feil type bukse er både ubehagelig og særs lite flatterende. Anonymkode: 27d76...3d4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg vet, men akkurat bukser må jeg prøve. Har litt hofter og lår, og feil type bukse er både ubehagelig og særs lite flatterende. Anonymkode: 27d76...3d4 Zalando har gratis retur og frakt. Hvis du bestiller mange forskjellige bukser, vil du sjølvsagt finne en som passer. Anonymkode: 8dbd0...cf6
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg vet, men akkurat bukser må jeg prøve. Har litt hofter og lår, og feil type bukse er både ubehagelig og særs lite flatterende. Anonymkode: 27d76...3d4 De fleste nettbutikker har både gratis frakt og retur, så det er bare å bestille litt forskjellige fasonger og størrelser. Så tafatt kan man ikke være? På alvor? Anonymkode: 53296...8ff
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Tuller du? Anonymkode: 53296...8ff Nei, jeg tuller ikke. Det er lenge siden jeg har kjøpt klær. Først fordi jeg prøver å shoppe så lite som mulig, og så (da korona kom) fordi økonomien vår er helt strupet. Nå får jeg heldigvis snart inntekt, og kan bruke mastercardet til å kjøpe et par bukser så snart det åpner. Anonymkode: 27d76...3d4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): De fleste nettbutikker har både gratis frakt og retur, så det er bare å bestille litt forskjellige fasonger og størrelser. Så tafatt kan man ikke være? På alvor? Anonymkode: 53296...8ff Det var halvveis skrevet på tull, men jeg liker virkelig ikke å kjøpe bukser på nett. Jeg klarer meg noen uker til, men det skal bli bra når de åpner igjen. Anonymkode: 27d76...3d4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 15 minutes ago, Anonym bruker said: De fleste nettbutikker har både gratis frakt og retur, så det er bare å bestille litt forskjellige fasonger og størrelser. Så tafatt kan man ikke være? På alvor? Anonymkode: 53296...8ff Det er faktisk ikke alle som har råd til å bestille klær til flere tusen bare for å prøve. Da må man jo bestille et par da, prøve, sende tilbake, bestille et par til osv. Det vil jo fort ta flere uker å finne bukse da 🙈 for de fleste er ikke dette en problemstilling, men det betyr ikke at ingen har det sånn! Anonymkode: 08dd7...70c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Det er faktisk ikke alle som har råd til å bestille klær til flere tusen bare for å prøve. Da må man jo bestille et par da, prøve, sende tilbake, bestille et par til osv. Det vil jo fort ta flere uker å finne bukse da 🙈 for de fleste er ikke dette en problemstilling, men det betyr ikke at ingen har det sånn! Anonymkode: 08dd7...70c Man betaler jo kun for det man beholder. Du har hørt om faktura? Anonymkode: 53296...8ff
Listedamen Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Det er faktisk ikke alle som har råd til å bestille klær til flere tusen bare for å prøve. Da må man jo bestille et par da, prøve, sende tilbake, bestille et par til osv. Det vil jo fort ta flere uker å finne bukse da 🙈 for de fleste er ikke dette en problemstilling, men det betyr ikke at ingen har det sånn! Anonymkode: 08dd7...70c Zalando har 30 dagers betalingsfrist. Prøver du den dagen du får de, og sender i retur dagen etterpå, så rekker du det før betalingen skal gjennomføres. Dermed går det fint å bestille mange bukser
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #12 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Man betaler jo kun for det man beholder. Du har hørt om faktura? Anonymkode: 53296...8ff Svar litt hyggeligere da. For en som ikke kjøper klær på nett er det vanskelig å vite hvordan det fungerer. Anonymkode: 62b97...f49
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #13 Skrevet 3. april 2021 Ops, sa jeg. Fant en tøybit og litt lim og fikset midlertidig. 2 dager senere hentet jeg pakken fra zalando på post i butikk. Ingen krise Anonymkode: 0e67a...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå