Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Hvor kjøper du sko? Jeg vil ha sko med litt hæl, men liker ikke hvis skoene har får tynn hæl. Anonymkode: b0ddb...5b1
ostepop123 Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Skal ikke påberope meg å være elegant, men tror jeg skjønner hva slags sko du mener. Grændsen skotøimagazin er uansett svaret! Og ikke en av filialene, men 2. etasje i selve hovedbutikken i Grensen.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 ostepop123 skrev (10 minutter siden): Skal ikke påberope meg å være elegant, men tror jeg skjønner hva slags sko du mener. Grændsen skotøimagazin er uansett svaret! Og ikke en av filialene, men 2. etasje i selve hovedbutikken i Grensen. Enig, samt Skoringen. Har nettopp (rett før de stengte igjen) kjøpt meg litt penere hverdags sko med litt tykk og lav hæl. Anonymkode: 1c8d4...d72
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 M.A.S har en del fine sko. Anonymkode: 3fd08...875
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 ostepop123 skrev (1 time siden): Skal ikke påberope meg å være elegant, men tror jeg skjønner hva slags sko du mener. Grændsen skotøimagazin er uansett svaret! Og ikke en av filialene, men 2. etasje i selve hovedbutikken i Grensen. Helt enig, men da må en nesten bo på Østlandet. Vanskelig å handle der når en bor 60 mil unna slik jeg gjør, men da er netthandel et godt alternativ. Zalando, Boozt og Lille Vinkel er gode nettbutikker 👍😊 Anonymkode: 268d4...eac
Anonym bruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Greier du å gå med de? Altså er du komfortabel med høye hæler? Hvis ikke så anbefaler jeg Clarks eller högl. Dette er sko ofte flyvertinner har blant annet. De er gode å gå i selv med litt høyde på hælen Anonymkode: 6ccac...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå