Gå til innhold

Du som er elegant (spørsmål om sko)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper du sko? Jeg vil ha sko med litt hæl, men liker ikke hvis skoene har får tynn hæl. :)

Anonymkode: b0ddb...5b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke påberope meg å være elegant, men tror jeg skjønner hva slags sko du mener. Grændsen skotøimagazin er uansett svaret! Og ikke en av filialene, men 2. etasje i selve hovedbutikken i Grensen.

Skrevet
ostepop123 skrev (10 minutter siden):

Skal ikke påberope meg å være elegant, men tror jeg skjønner hva slags sko du mener. Grændsen skotøimagazin er uansett svaret! Og ikke en av filialene, men 2. etasje i selve hovedbutikken i Grensen.

Enig, samt Skoringen. Har nettopp (rett før de stengte igjen) kjøpt meg litt penere hverdags sko med litt tykk og lav hæl. 

Anonymkode: 1c8d4...d72

Skrevet

Lillevinkel.no

Anonymkode: d77ae...e69

Skrevet

M.A.S har en del fine sko.

Anonymkode: 3fd08...875

Skrevet
ostepop123 skrev (1 time siden):

Helt enig, men da må en nesten bo på Østlandet. Vanskelig å handle der når en bor 60 mil unna slik jeg gjør, men da er netthandel et godt alternativ. Zalando, Boozt og Lille Vinkel er gode nettbutikker 👍😊

Anonymkode: 268d4...eac

Skrevet

Greier du å gå med de? Altså er du komfortabel med høye hæler? Hvis ikke så anbefaler jeg Clarks eller högl. Dette er sko ofte flyvertinner har blant annet. De er gode å gå i selv med litt høyde på hælen

Anonymkode: 6ccac...c38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...