Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Vi bor utenfor Oslo, men liker å ta turen innover med ungene. Jeg kom tilfeldigvis over en blogg der en mann hevder å ha falt i en haug med sprøyter i Sofienbergparken og blitt HIV-smittet. Er det virkelig så lett å bli smittet? Er det trygt å la barna løpe rundt i parken? Er det noen som bor i Oslo og kan si noe om sprøyter slengenes rundt, er det mye? Noen parker tryggere enn andre? Anonymkode: b4619...828
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Best å holde seg hjemme..... Anonymkode: e0f44...e92
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Jesus på sykkel... Anonymkode: 972f8...d93
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Såvidt jeg vet skal det litt til å bli smittet av hiv via sprøyter da viruset ikke lever så lenge utenfor kroppen, men det er uansett all grunn til å holde seg unna brukte sprøyter. Jeg ville ikke unngått Osloturer av denne grunn, men det er viktig å være litt obs og viktig å lære barna at de ikke må ta på hvis de finner sprøyter. Er de veldig små må man jo uansett holde godt øye med dem i parker og på ukjente steder, er de store nok til å løpe rundt på egenhånd kan man lære dem hva de skal gjøre hvis de ser slikt tenker jeg. Anonymkode: b9507...7ae
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Vi bor utenfor Oslo, men liker å ta turen innover med ungene. Jeg kom tilfeldigvis over en blogg der en mann hevder å ha falt i en haug med sprøyter i Sofienbergparken og blitt HIV-smittet. Er det virkelig så lett å bli smittet? Er det trygt å la barna løpe rundt i parken? Er det noen som bor i Oslo og kan si noe om sprøyter slengenes rundt, er det mye? Noen parker tryggere enn andre? Anonymkode: b4619...828 Det hørtes veldig usannsynlig ut. Høres heller ut som en som har hatt samleie med noen han er flau over og har laget seg en dekkhistorie 😁 men hva vet jeg 🤣 Anonymkode: 767ea...693
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Vi bor utenfor Oslo, men liker å ta turen innover med ungene. Jeg kom tilfeldigvis over en blogg der en mann hevder å ha falt i en haug med sprøyter i Sofienbergparken og blitt HIV-smittet. Er det virkelig så lett å bli smittet? Er det trygt å la barna løpe rundt i parken? Er det noen som bor i Oslo og kan si noe om sprøyter slengenes rundt, er det mye? Noen parker tryggere enn andre? Anonymkode: b4619...828 Takk for en god latter😊😊😊
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Såvidt jeg vet skal det litt til å bli smittet av hiv via sprøyter da viruset ikke lever så lenge utenfor kroppen, men det er uansett all grunn til å holde seg unna brukte sprøyter. Jeg ville ikke unngått Osloturer av denne grunn, men det er viktig å være litt obs og viktig å lære barna at de ikke må ta på hvis de finner sprøyter. Er de veldig små må man jo uansett holde godt øye med dem i parker og på ukjente steder, er de store nok til å løpe rundt på egenhånd kan man lære dem hva de skal gjøre hvis de ser slikt tenker jeg. Anonymkode: b9507...7ae Takk for svar :) Anonymkode: b4619...828
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 Detter i en haug med sprøyter? Tenker den sprøyta personen selv satt på seg selv muligens var infisert. Når du ramler i en haug med sprøyter er vel livet ditt såpass på skakka at hiv diagnose ikke burde komme som en overraskelse. Anonymkode: 8399c...cc2
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): en mann hevder å ha falt i en haug med sprøyter i Sofienbergparken og blitt HIV-smittet Det blir litt som han som hevdet at han snublet og falt og at buksa forsvant i svevet og at han landet med pikken inn i en dame. Ikke utro, bare max uheldig 🙄 Anonymkode: 455c8...c65
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #12 Skrevet 3. april 2021 https://garmanorama.blogg.no/1540283251_jeg_har_en_kronisk_sykdom_som_svrt_f_vet_at_jeg_har__jeg_lever_et_liv_med_hiv.html Anonymkode: b4619...828
FrkKværner Skrevet 3. april 2021 #13 Skrevet 3. april 2021 Altså, mulig jeg skumleste litt for fort. Men han mener at han falt oppi en haug med sprøyter, dro til legen tre dager senere hvor det ble tatt prøver. Etter TRE dager fikk han beskjed om at han hadde HIV? Så vidt meg bekjent kan man ikke påvise smitte så tidlig etter smitte. Da hadde han smitten i kroppen fra før av.
frk Nilsen Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Det blir litt som han som hevdet at han snublet og falt og at buksa forsvant i svevet og at han landet med pikken inn i en dame. Ikke utro, bare max uheldig 🙄 Anonymkode: 455c8...c65 ...hater når det skjer, alltid like uventet.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #15 Skrevet 3. april 2021 Vi som har jobbet i helsevesenet har sett den typen uflaks. Han som hadde uflaks og datt naken ned på ei colaflaske. Han som støvsugde naken og dessverre klarte å få støvsugd inn tissen sin. Skikkelig uflaks. Anonymkode: 972f8...d93
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #16 Skrevet 3. april 2021 FrkKværner skrev (10 minutter siden): Altså, mulig jeg skumleste litt for fort. Men han mener at han falt oppi en haug med sprøyter, dro til legen tre dager senere hvor det ble tatt prøver. Etter TRE dager fikk han beskjed om at han hadde HIV? Så vidt meg bekjent kan man ikke påvise smitte så tidlig etter smitte. Da hadde han smitten i kroppen fra før av. To til tre uker etter smitte ja. Og for 100% sikkert svar må man vente tre måneder. Så det denne fyren skriver er ikke sannheten. Her holder han tilbake informasjon og det synes jeg er svært kritikkverdig. Han burde rapportere til et eller annet organ. Anonymkode: 8399c...cc2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. april 2021 #17 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Vi som har jobbet i helsevesenet har sett den typen uflaks. Han som hadde uflaks og datt naken ned på ei colaflaske. Han som støvsugde naken og dessverre klarte å få støvsugd inn tissen sin. Skikkelig uflaks. Anonymkode: 972f8...d93 For ikke å snakke om de som bare sklir å lander på en potet🙃 Så kjipt altså!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #18 Skrevet 3. april 2021 Den perfekte mor, påan igjen skrev (4 minutter siden): For ikke å snakke om de som bare sklir å lander på en potet🙃 Så kjipt altså! Hva med en kleshenger 😆 Den er litt lei. Anonymkode: 18ea8...4bd
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #19 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hva med en kleshenger 😆 Den er litt lei. Anonymkode: 18ea8...4bd Hørt en som datt på en lekebrannbil. Den satt fast i rumpa med stigen slått ut. Da har du uflaks da..... Anonymkode: 8399c...cc2
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #20 Skrevet 3. april 2021 *bump* Denne tråden var morsom!! 😂 Anonymkode: a80ce...4ca
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #21 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): https://garmanorama.blogg.no/1540283251_jeg_har_en_kronisk_sykdom_som_svrt_f_vet_at_jeg_har__jeg_lever_et_liv_med_hiv.html Anonymkode: b4619...828 Dette er og forblir fake. Det er altfor kunstig og oppdiktet. Han går seg bort i detaljer og show off. Og nei, det er ikke farlig å ta med seg ungene i parken, men du skal selvsagt snakke med dem om å ikke ta på fremmede ting på bakken. Jeg har bodd både i og utenfor Oslo med barn. Har alltid latt barna leke i parker i Oslo (under oppsyn og med regler selvsagt). De aller fleste barn i Oslo er oppvokst med å leke i parker... Anonymkode: d88b4...aaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå