Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Jeg har fastlønn + tillegg. Har skrevet inn dette. Men skal man plusse på feriepengene man får utbetalt i tillegg? Anonymkode: 4d833...cd2
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Du skal føre inn summen fra årsoppgaven fra arbeidsgiver. Anonymkode: 5750f...107
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Du skal føre inn summen fra årsoppgaven fra arbeidsgiver. Anonymkode: 5750f...107 Ny i jobben, derfor jeg lurer. Skal jeg føre inn det jeg har fått oppgitt av arbeidsgiver som årslønn for jobben? ikke plusse på feriepenger i tillegg til årslønnen? Hi Anonymkode: 4d833...cd2
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ny i jobben, derfor jeg lurer. Skal jeg føre inn det jeg har fått oppgitt av arbeidsgiver som årslønn for jobben? ikke plusse på feriepenger i tillegg til årslønnen? Hi Anonymkode: 4d833...cd2 Du skal plusse på feriepenger, men om du er ny i jobben så får du ikke feriepenger fra dem i år. Feriepengene opparbeider man seg året før man får dem. Men de er skattbar inntetk. Men trekkfrie, dvs du betaler høyere skatt 10, 5 mnd. For å få trekkfri feriepenger og halv skatt til jul. Anonymkode: 8863f...9c5
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Du skal plusse på feriepenger, men om du er ny i jobben så får du ikke feriepenger fra dem i år. Feriepengene opparbeider man seg året før man får dem. Men de er skattbar inntetk. Men trekkfrie, dvs du betaler høyere skatt 10, 5 mnd. For å få trekkfri feriepenger og halv skatt til jul. Anonymkode: 8863f...9c5 Når lønna er oppgitt i årslønn så er det u kludret feriepenger Anonymkode: 9223e...1dc
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ny i jobben, derfor jeg lurer. Skal jeg føre inn det jeg har fått oppgitt av arbeidsgiver som årslønn for jobben? ikke plusse på feriepenger i tillegg til årslønnen? Hi Anonymkode: Skriv opp litt ekstra, hva du skal tjene pluss litt til. Så er du sikker på at du ikke betaler for lite skatt. Anonymkode: 5750f...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå