Gå til innhold

Noen her som har tatt bikinilinjen med laser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vil fortelle hvordan det ble? Jeg ønsker å gjøre det, er lei av barbering og inngrodde hår og betente hårsekker og konstant pleie. Tar de hele eller bare det du vil at de tar?

Anonymkode: faea0...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare å la være å barbere seg... Om dotten går litt på utsiden, blåser jeg i. 

Anonymkode: fe05e...03b

Skrevet

Jeg holder på med sånn hjemmelaser nå, og det fungerer faktisk veldig bra! Har vel behandlet 4-5 ganger til nå, og håper jeg er kvitt all gjenvekst til sommeren. Fra å få stubber allerede dagen etter barbering går det nå 14 dager mellom hver runde med høvelen. 

Anonymkode: d8ef8...2ad

Skrevet

Jeg gjorde det for mange år og tre svangerskap siden. Det ble mye bedre, men noe er kommet tilbake. 

Anonymkode: 1ee30...434

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg holder på med sånn hjemmelaser nå, og det fungerer faktisk veldig bra! Har vel behandlet 4-5 ganger til nå, og håper jeg er kvitt all gjenvekst til sommeren. Fra å få stubber allerede dagen etter barbering går det nå 14 dager mellom hver runde med høvelen. 

Anonymkode: d8ef8...2ad

Har du noen å anbefale? 

Anonymkode: 0f9b5...349

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Er jo bare å la være å barbere seg... Om dotten går litt på utsiden, blåser jeg i. 

Anonymkode: fe05e...03b

Er jo ikke alle som synes det er digg å gå på stranda med busken på utsiden da . 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Er jo ikke alle som synes det er digg å gå på stranda med busken på utsiden da . 

Eh nei. De blir nok hjemme, eller bruker stor shorts.

Anonymkode: 39b70...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...