Anonne Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 (endret) Kan jeg sperre mobilen for å sende meldinger? Kun sende til få utvalgte? hun lager så mye drama jeg orker ikke mere drama. Endret 2. april 2021 av Anonne
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Anonne skrev (20 minutter siden): Kan jeg sperre mobilen for å sende meldinger? Kun sende til få utvalgte? hun lager så mye drama jeg orker ikke mere drama. Oi da. Da får du lese deg opp om hvordan man snakker med barna sine, ikke gjøre det verre. Anonymkode: fb25c...06e
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Ta fra henne mobil. Får den tilbake når hun kan oppføre seg Anonymkode: 5cf95...9bd
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Du kan sperre dette ved å sette opp skjermtid. Der kan du velge hvem hun kan sende meldinger til. Anonymkode: da46f...8a1
Blop Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Årets mor der altså... Du skal få det artig fremover, hvis det er slik du skal håndtere drama.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 Ja det kan du og det bør du. Om hun ikke håndterer sms bør hun ikke få tilgang på det før hun er mer moden og klarer å te seg Anonymkode: 98e18...5f6
Anonne Skrevet 2. april 2021 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Ja det kan du og det bør du. Om hun ikke håndterer sms bør hun ikke få tilgang på det før hun er mer moden og klarer å te seg Anonymkode: 98e18...5f6 Det er jo akkurat det jeg mener. Vi har jo snakket opp og ned i mente. Hun velger å tolke alt i værste menig. Det blir så mye misforståelser.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 Anonne skrev (2 minutter siden): Det er jo akkurat det jeg mener. Vi har jo snakket opp og ned i mente. Hun velger å tolke alt i værste menig. Det blir så mye misforståelser. Jeg tenker at om du bør kommer litt an på hvor gammelt barnet er. Det er stor forskjell om barnet er 8, eller om det er 16. Ville aldri ha gjort det på en på 16, men gjort det glatt på en som er 8 Anonymkode: 3854a...334
Anonne Skrevet 2. april 2021 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at om du bør kommer litt an på hvor gammelt barnet er. Det er stor forskjell om barnet er 8, eller om det er 16. Ville aldri ha gjort det på en på 16, men gjort det glatt på en som er 8 Anonymkode: 3854a...334 Selvfølgelig, hu er er 12. og ikke moden i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 Avskjære henne fra kontakt med vennene sine? Nei i min bok.. Det er jo en skikkelig straff som vil kunne få negative sosiale ringvirkninger.. Jeg ville heller ha inngått en avtale om at du kan sjekke telefonen jevnlig, og slik få mulighet til å veilede henne. Hvordan skal hun lære ved at du bare kutter tilgang? Anonymkode: 81b1e...eb5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Avskjære henne fra kontakt med vennene sine? Nei i min bok.. Det er jo en skikkelig straff som vil kunne få negative sosiale ringvirkninger.. Jeg ville heller ha inngått en avtale om at du kan sjekke telefonen jevnlig, og slik få mulighet til å veilede henne. Hvordan skal hun lære ved at du bare kutter tilgang? Anonymkode: 81b1e...eb5 Enig med deg. Anonymkode: fb25c...06e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå