mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 På Østlandet ? Drømmer om sitrontrær og oliventrær på terrassen men i påvente av vær til slikt må det noe midlertidig i krukkene . Er det kun stemor og påskeliljer som er greia nå?
Musemor med tre søte små Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Har påskeliljer, og en julerose jeg først trodde hadde tatt natten, men som har begynt å komme seg.
tante grusom master of law Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Vi har foreløpig stemor og vårlyng.
Himmel og hav Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Stemor, påskeliljer, perleblomster og tusenfryd i krukker, også har jeg krokus og snøklokker i hagen.
amandine Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Krokus og snøklokke og påskelilje i hagen, perleblomster, ruteliljer, blåveis og masse stemorsblomster i krukker. Jeg tror det er lenge til drømmen din om sitroner og oliven kan virkeliggjøres...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 Frostroser. Blir nok enda minst 1 måned før snøen er borte og blomster kan komme frem Anonymkode: 96626...18f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. april 2021 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2021 amandine skrev (Akkurat nå): Krokus og snøklokke og påskelilje i hagen, perleblomster, ruteliljer, blåveis og masse stemorsblomster i krukker. Jeg tror det er lenge til drømmen din om sitroner og oliven kan virkeliggjøres... Hehe ja.... det blir nok en stund til ja. Derfor jeg må ha noe som byttes ut når det blir varmt . Skal sjekke ut litt hvilke urter som kan stå ute fremover også.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 I hagen har jeg masse krokus, snøklokker, hvitveis og hestehov. I krukker har jeg påskeliljer, stemor og lyng. Anonymkode: a9585...27a
amandine Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden): Hehe ja.... det blir nok en stund til ja. Derfor jeg må ha noe som byttes ut når det blir varmt . Skal sjekke ut litt hvilke urter som kan stå ute fremover også. Du kan sikkert ha ut laurbær, timian og rosmarin og gressløk, vent med oregano og basilikum og persille til du er helt sikker på at nattefrost er over.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. april 2021 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2021 amandine skrev (Akkurat nå): Du kan sikkert ha ut laurbær, timian og rosmarin og gressløk, vent med oregano og basilikum og persille til du er helt sikker på at nattefrost er over. Takk for råd!! Gleder meg til hagesentre er åpne igjen 😊😊😊
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 Jeg savner hagesentrene! 😥 Anonymkode: eac0a...48d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 Var på hagesenter i dag. Stemor, vårlyng, ranukler og litt grønt ble med meg hjem i dag. Og store, deilige buksbom. Anonymkode: b1a42...24f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #13 Skrevet 1. april 2021 amandine skrev (6 timer siden): Du kan sikkert ha ut laurbær, timian og rosmarin og gressløk, vent med oregano og basilikum og persille til du er helt sikker på at nattefrost er over. Dyrker du dette sjøl? Anonymkode: 819a6...f01
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2021 Forfatter #14 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Var på hagesenter i dag. Stemor, vårlyng, ranukler og litt grønt ble med meg hjem i dag. Og store, deilige buksbom. Anonymkode: b1a42...24f Litt misunnelig nå ja og gleder meg til de åpner igjen. 😊
amandine Skrevet 2. april 2021 #15 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Dyrker du dette sjøl? Anonymkode: 819a6...f01 Ja, det gjør jeg. Det er så deilig. Jeg har store potter så de kan flyttes litt i le om vinteren, og da overlever hvertfall timian, laurbær, rosmarin og gressløk. De andre er utskiftbare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå