Gå til innhold

Inspirasjon til 1. april, skal du lure noen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pønsker på en aprilspøk når mens resten av gjengen ligger intetanende å sover 😅 

Trenger inspirasjon, hva er din aprilspøk? Har du blitt lurt? 

Anonymkode: 65b13...d68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal lure ungene. Skru av WIFI og si at vi har tenkt mye og kommet frem til at påske er familietid derfor kommer ikke WIFI på igjen før søndag. Blir nok litt sure miner. 😂😂😂

Anonymkode: 4e376...5bf

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vi skal lure ungene. Skru av WIFI og si at vi har tenkt mye og kommet frem til at påske er familietid derfor kommer ikke WIFI på igjen før søndag. Blir nok litt sure miner. 😂😂😂

😅 Da blir det god stemning 🤣 

Vurderer å skru av varmtvannet her og si at rørlegger kommer på tirsdag. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

😅 Da blir det god stemning 🤣 

Vurderer å skru av varmtvannet her og si at rørlegger kommer på tirsdag. 

Vi har veldig humoristiske unger så vi vet at når vi avslører spøken vil ballen rulle med masse lureri og ungene vil ta over. Det har gått litt under radaren at det er 1. april pga nedstengning osv. de har glemt det. Gyllen mulighet å lure de skikkelig. 

Skrevet

Må lure ungene litt ;)

Anonymkode: 1c4e4...eca

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Vi har veldig humoristiske unger så vi vet at når vi avslører spøken vil ballen rulle med masse lureri og ungene vil ta over. Det har gått litt under radaren at det er 1. april pga nedstengning osv. de har glemt det. Gyllen mulighet å lure de skikkelig. 

Tror det har gått under radar her også, glemt det selv, helt til jeg så artikkelen på Nettavisen om navn 😅 

Skulle likt å være en flue på veggen når de får beskjed om at nettet er av 😂😂 Mitt største problem er å holde maska. 

Skrevet

Lurer mamma hver år. Og jeg blander ofte søsknene mine inn i det. Og de spiller heldigvis med! Har lurt henne med at jeg skulle være med på nyhetene om en veldig aktuell sak. Tilfeldigvis hadde hun syklubben på besøk den dagen, og de benket seg opp foran TV-en hele gjengen. Jeg fortalte henne at søsteren min hadde hatt vannlekkasje hjemme (den de hadde hatt var nylig fikset), og hun ringte og snakket med søsteren min som heldigvis ble med på spøken en liten stund. For det meste ting som virker helt sannsynlig og som er aktuelle

Anonymkode: bef51...db5

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Lurer mamma hver år. Og jeg blander ofte søsknene mine inn i det. Og de spiller heldigvis med! Har lurt henne med at jeg skulle være med på nyhetene om en veldig aktuell sak. Tilfeldigvis hadde hun syklubben på besøk den dagen, og de benket seg opp foran TV-en hele gjengen. Jeg fortalte henne at søsteren min hadde hatt vannlekkasje hjemme (den de hadde hatt var nylig fikset), og hun ringte og snakket med søsteren min som heldigvis ble med på spøken en liten stund. For det meste ting som virker helt sannsynlig og som er aktuelle

😂😂 den med tv var fin. Ekstra gøy når hele syklubben går fem på 👌🏻

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

😂😂 den med tv var fin. Ekstra gøy når hele syklubben går fem på 👌🏻

De ler av det enda. Hvis jeg møter noen av dem i butikken, så sier de alltid «husker du da du sa du skulle være på nyhetene......» jada. Jeg husker det

Skrevet

Halve facebook er på påsketur til syden eller en storby, vær i det minste litt mer kreativ enn det ;)

Ungene sover enda og lurer på om jeg skal lure dem i dag. 

Skrevet
frk Nilsen skrev (4 minutter siden):

Halve facebook er på påsketur til syden eller en storby, vær i det minste litt mer kreativ enn det ;)

Ungene sover enda og lurer på om jeg skal lure dem i dag. 

Ja, tror jeg skal styre unna den og bolle i ovnen 😃 Akkurat nå virker det som jeg har klart å overbevise familien at vi har lagt inn bud på en hus vi skal se på etter påske 😂

Skrevet

Herregud. Er det fortsatt noen som driver med det tullet der.

Anonymkode: 0f75f...925

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Herregud. Er det fortsatt noen som driver med det tullet der.

Ja, tenk at noen har det gøy😯såååå 2019, liksom 🙄

Anonymkode: ce213...572

Skrevet

Har skrudd av hele nettet og gitt beskjed om at det er en feil og at de som kan fikse det har påskeferie. 

Anonymkode: bb95c...338

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Ja, tenk at noen har det gøy😯såååå 2019, liksom 🙄

Anonymkode: ce213...572

Tenkte mer 1985. Er jo ingen som synes det er gøy.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tenkte mer 1985. Er jo ingen som synes det er gøy.

Jo, det er ganske mange som synes det er gøy ;)

Skrevet

Jeg er ikke så god på sånt. Mitt høydepunkt (er lærer i vgs) var da jeg klarte å lure en hel VG2 klasse i en hel dobbelttime til å tro at skriftlig eksamen i mitt fag var blitt flyttet fra VG3 til VG2. Fikk skolens rådgiver med på spøken ved å komme inn for å bekrefte det jeg sa, en gavalvorlig litt eldre herre, så alle trodde på oss. Jeg: "Så nå har vi skikkelig dårlig tid, for vi må gjennom alt stoffet på VG3 før midten av mai!". De jobbet som noen helter 😂 Og ble SÅ sur på meg da jeg avslørte spøken på slutten av timen. Men mann og barn har jeg ikke klart å lure skikkelig. 

Anonymkode: 2ff5a...a31

Skrevet

Små barn ler seg ihjel av de enkle tingene, det er en tyggis bak i håret ditt, du har tråkket i en hundebæsj og slike ting.

Når de sjekker, roper du "APRILSNARR" og de ler. 

Trenger ikke være så avansert.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Pønsker på en aprilspøk når mens resten av gjengen ligger intetanende å sover 😅 

Trenger inspirasjon, hva er din aprilspøk? Har du blitt lurt? 

Datteren min sa i dag at hun hadde fått melding fra læreren om at hun var i karantene. I noen sekunder så trodde jeg det. Men så tenkte jeg at den melding hadde ikke blitt sendt til henne. Hun er 11 år 😉

Anonymkode: 7e565...85a

Skrevet

Vi sa at vi skulle skru av WIFI og de tok det så pent at vi fikk dårlig samvittighet. 😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Vi sa at vi skulle skru av WIFI og de tok det så pent at vi fikk dårlig samvittighet. 😂

Vi stjal ideen, har ei her nå som tror vi må vente på en operatør som kommer først på tirsdag 🤪

Skrevet

Kjøpt det aller minste påskeegget og la i en lapp med teksten "aprilsnarr". Ungen lo seg fillete og fikk et litt større egg med godteri i rett etterpå.

Anonymkode: db219...6ce

Skrevet

Mamma hadde fått tak i "Til salgs" plakat og festet på husveggen til en i familien. 😂Men jeg har 0 andre forslag. 

Anonymkode: 8073e...1b3

Skrevet

Tenkte å si at ungene må tilbake på skolen på mandag, da de har mistet så mye undervisning med hjemmeskole..at Raymond har bestemt det nå, i Oslo 😂

Anonymkode: 464b0...fbe

Skrevet

Vi sendte mail til svigermor et år med kommunens logo og fake mailadresse der vi skrev at de skulle ekspropriere halve hagen og lage truckstop og at de skulle komme på befaring om to dager. Hun ringte, helt i harnisk, og lurte på hva hun skulle gjøre nå, for hun skulle ikke ha trailere på utsiden av stuevinduet. Vi klarte dessverre ikke å holde oss så lenge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...