Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Jeg har aldri før vært plaget av dette, men nå, i en alder av straks 40, har det virkelig startet. Hvorfor? Hva kan jeg gjøre? Paracet to dager i måneden høres ikke umiddelbart ut som noen god ide...? Anonymkode: 865f6...60e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri før vært plaget av dette, men nå, i en alder av straks 40, har det virkelig startet. Hvorfor? Hva kan jeg gjøre? Paracet to dager i måneden høres ikke umiddelbart ut som noen god ide...? Anonymkode: 865f6...60e Alderen. Anonymkode: d0a57...73e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Paracet to dager i måneden, er helt uproblematisk - om det hjelper. Men sånn bortsett fra det kan det være alderen, men skulle det vedvare er det jo lurt med en sjekk for å være sikker. Anonymkode: dadea...c27
TøffiTrynet☠ Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Paracet er særdeles lite effektivt mot mens-smerter. Gå på apoteket, og kjøp Naproxen. Ibux kan også fungere, men Naproxen er best. Og nei, det er ikke farlig å ta smertestillende et par ganger i mnd.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Ikke farlig med smertestillende et par ganger i mnd. Til sammenligning har jeg artrose, fibromyalgi og migrene, og spiser langt mer smertestillende enn det. Har et helt apotek hjemme. Følges selvfølgelig tett opp av lege, men skal jeg kunne jobbe, må jeg dempe smertene. Heldigvis ikke daglig (ennå), men helt sikkert langt over anbefalt. Ellers alltid lurt å sjekke ut forandringer i kroppen. Anonymkode: 51ec8...32e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Ikke farlig med smertestillende et par ganger i mnd. Til sammenligning har jeg artrose, fibromyalgi og migrene, og spiser langt mer smertestillende enn det. Har et helt apotek hjemme. Følges selvfølgelig tett opp av lege, men skal jeg kunne jobbe, må jeg dempe smertene. Heldigvis ikke daglig (ennå), men helt sikkert langt over anbefalt. Ellers alltid lurt å sjekke ut forandringer i kroppen. Anonymkode: 51ec8...32e Sette inn spiral? Anonymkode: 3d0a8...c76
Superdolly Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Sette inn spiral? Anonymkode: 3d0a8...c76 Etter at man har bikket 40 blir legene langt mer restriktive med hormonell prevensjon (jeg antar at du mente hormonspiral). Så det er rett og slett ikke sikkert at hi kan få satt inn hormonspiral.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 Snakket akkurat med legen om dette med paracet, han sa at tommelfingeregelen er å ta dosen som står på pakken i max tre dager. Etter en uke er all paracet ute av kroppen og man kan begynne på ny dose uten å være redd for forgiftning for det er ikke noe igjen i kroppen. Men fakta er at man kan ta ganske mye mer enn dosen før man blir forgiftet, og at all paracet er ute av kroppen på 5-6 dager, men man sier en uke for sikkerhets skyld. Så paracet to dager i måneden er virkelig helt uproblematisk, om det hjelper. Men paracet er ikke kjent for å være den beste smertestillende ved menssmerter da. Anonymkode: 2a72d...50d
kristin200 Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (På 31.3.2021 den 14.24): Jeg har aldri før vært plaget av dette, men nå, i en alder av straks 40, har det virkelig startet. Hvorfor? Hva kan jeg gjøre? Paracet to dager i måneden høres ikke umiddelbart ut som noen god ide...? Anonymkode: 865f6...60e Da får du tenke med oss med eskstreme mensserter som må ta paralgin forte og andre sterke tabletter, men flere kikhulloperasjoner og fjerning av både det ene og det andre. Da høres ikke paracept to dager i måneden så ille? Men enig med hun over, naproxen er en bedre smertestillende for menssmerter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå