Gå til innhold

Prøver å bli gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei .noen som har brukt letrozol +ovetrelle og ble gravid. Hvor mange rundte brukte du før du ble gravid. Oo

Anonymkode: 20e2b...735

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det med min nr 2. Brukte 4 prøveperioder og mista helt moter, husker jeg, umoden i prøveverden som jeg var. Jeg var 27 år da. Nå er jeg 35 og har prøve å bli gravid i over ett år, nettopp onnådd svangerskap men det endte i MA i uke 8. Så her blir set p-piller fremover. Orker ikke belastningen, og takker for de barna jeg har. Alder har ofte mye å si!

Anonymkode: e3b39...915

Skrevet

Mista motet, ikke moter. Beklager skrivefeil. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Gjorde det med min nr 2. Brukte 4 prøveperioder og mista helt moter, husker jeg, umoden i prøveverden som jeg var. Jeg var 27 år da. Nå er jeg 35 og har prøve å bli gravid i over ett år, nettopp onnådd svangerskap men det endte i MA i uke 8. Så her blir set p-piller fremover. Orker ikke belastningen, og takker for de barna jeg har. Alder har ofte mye å si!

Men altså, hvorfor p piller? Kan dere ikke bare droppe alt styr inkludert prevensjon og så går det som det går uten noen forventninger? 

Anonymkode: 4400c...b17

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Men altså, hvorfor p piller? Kan dere ikke bare droppe alt styr inkludert prevensjon og så går det som det går uten noen forventninger? 

Anonymkode: 4400c...b17

Hehe, ser den. Vel, det er tanken min nå. At det har vært så mentalt krevende hele denne prosessen at den først skrinlegges ved at jeg sørger for å ikke kunne bli gravid, ellers vil jeg fremdeles gå rundt å lure, kjenne etter osv. Men jeg ender nok med å gjøre som du foreslår. Jeg må også ha støtte til å få eggløsning, som HI, dermed er sjansen for å bli gravid av meg selv, liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...