Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 https://www.kk.no/livet/eldinas-ansikt-gikk-viralt/73575443 Jeg skjønner ikke dette, de surver for at de må fjerne hår men at samboer slipper. Sist jeg sjekket er det da virkelig mannen i huset som fjerner mest hår i ansiktet her, daglig faktisk. Og hun kan vel gjøre akkurat som hun vil? Men vi andre må jo faktisk også få mene at det ikke er særlig pent? Men det blir jo hennes valg det. Hadde jeg hatt slik enorm hårvekst i ansikt hadde jeg kostet på meg laserfjerning for å slippe daglig stress. Men jeg ville ikke gått sånn. Ikke pga andre, men eget valg. Jeg foretrekker å se mitt beste ut, og velstelt. Anonymkode: 49992...7d0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): https://www.kk.no/livet/eldinas-ansikt-gikk-viralt/73575443 Jeg skjønner ikke dette, de surver for at de må fjerne hår men at samboer slipper. Sist jeg sjekket er det da virkelig mannen i huset som fjerner mest hår i ansiktet her, daglig faktisk. Anonymkode: 49992...7d0 Godt mulig mannen din fjerner mest hår i ansiktet, men hvis han velger å ikke gjøre det, går han likevel ikke mot det samfunnet ser på som akseptablet. Skjegg er sosialt akseptert å gå med, samme som glattbarbert. Resten av innlegget ditt viser tydelig at det samme gjelder ikke for kvinner. Anonymkode: a8070...b04
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Godt mulig mannen din fjerner mest hår i ansiktet, men hvis han velger å ikke gjøre det, går han likevel ikke mot det samfunnet ser på som akseptablet. Skjegg er sosialt akseptert å gå med, samme som glattbarbert. Resten av innlegget ditt viser tydelig at det samme gjelder ikke for kvinner. Anonymkode: a8070...b04 Han må barbere seg i jobben sin jo, i den bransjen er ikke langt hår og skjegg innafor. Anonymkode: 49992...7d0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Hun kan gjøre hva hun vil, og du kan mene hva du vil. Problemet er jo at du (og andre) føler et så vanvittig behov for å fortelle henne og alle andre kvinner med tydelig hårvekst at det er stygt, at de er unormale, og at du aldri ville gått sånn selv. Hvorfor gjør du det? Anonymkode: 2633e...7c4
Syngensang Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hun kan gjøre hva hun vil, og du kan mene hva du vil. Problemet er jo at du (og andre) føler et så vanvittig behov for å fortelle henne og alle andre kvinner med tydelig hårvekst at det er stygt, at de er unormale, og at du aldri ville gått sånn selv. Hvorfor gjør du det? Anonymkode: 2633e...7c4 Dette!!! Og eg har ein misstanke om at om folk slutta å kommentere hårete dame fjes ville vi nok etterkvart oppdaga at det slett ikkje er så unormalt som vi trur.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Han må barbere seg i jobben sin jo, i den bransjen er ikke langt hår og skjegg innafor. Anonymkode: 49992...7d0 Selv om han må barbere seg for jobben, er det likevel sosialt akseptert å la skjegge gro i samfunnet generelt. Men at en kvinne lar monobrynet gro, da kommer trollene fram i kommentarfeltet og skal fortelle at det er stygt, og de ville tatt laser for å fjerne det. Selvsagt kan alle gjøre som de vil, men valget om å beholde monobrynet må likevel kommenteres! Anonymkode: a8070...b04
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): https://www.kk.no/livet/eldinas-ansikt-gikk-viralt/73575443 Jeg skjønner ikke dette, de surver for at de må fjerne hår men at samboer slipper. Sist jeg sjekket er det da virkelig mannen i huset som fjerner mest hår i ansiktet her, daglig faktisk. Og hun kan vel gjøre akkurat som hun vil? Men vi andre må jo faktisk også få mene at det ikke er særlig pent? Men det blir jo hennes valg det. Hadde jeg hatt slik enorm hårvekst i ansikt hadde jeg kostet på meg laserfjerning for å slippe daglig stress. Men jeg ville ikke gått sånn. Ikke pga andre, men eget valg. Jeg foretrekker å se mitt beste ut, og velstelt. Anonymkode: 49992...7d0 Du har jo helt feil fokus. Det eneste hun forlanger er å ikke bli hetset og drapstruet fordi hun har valgt å se slik ut. Anonymkode: a70d2...3e3
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hun kan gjøre hva hun vil, og du kan mene hva du vil. Problemet er jo at du (og andre) føler et så vanvittig behov for å fortelle henne og alle andre kvinner med tydelig hårvekst at det er stygt, at de er unormale, og at du aldri ville gått sånn selv. Hvorfor gjør du det? Anonymkode: 2633e...7c4 Hvorfor kan ikke jeg få mene det? Hvorfor er det bare hennes mening som er rett? Det gjør ikke meg noe om hun går slik, men jeg har likevel rett til å mene hva jeg vil. Hun mener jo alle andre hester henne, jeg bare diskuterer saken som hun har tatt opp. Akkurat som alle som velger å gjerne hår og stelle seg er onde og tvinger henne til å gjøre det samme. Det er jo kun hun som må ta det valget for seg selv, men tydeligvis er hun ikke helt fornøyd med det da. Anonymkode: 49992...7d0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #9 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Selv om han må barbere seg for jobben, er det likevel sosialt akseptert å la skjegge gro i samfunnet generelt. Men at en kvinne lar monobrynet gro, da kommer trollene fram i kommentarfeltet og skal fortelle at det er stygt, og de ville tatt laser for å fjerne det. Selvsagt kan alle gjøre som de vil, men valget om å beholde monobrynet må likevel kommenteres! Anonymkode: a8070...b04 Når hun skal gjøre et stort nummer ut av det ja og klage på at vi som tar annet valg klager på henne. Hun klager jo på oss. Kunne jo bare holdt kjeft og latt det gro? Må ikke dra ned de som velger å fjerne hår, det er jo økende tendens til at folk som fjerner hår skal hetses nå, da ryker jo budskapet. Anonymkode: 49992...7d0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #10 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor kan ikke jeg få mene det? Hvorfor er det bare hennes mening som er rett? Det gjør ikke meg noe om hun går slik, men jeg har likevel rett til å mene hva jeg vil. Hun mener jo alle andre hester henne, jeg bare diskuterer saken som hun har tatt opp. Akkurat som alle som velger å gjerne hår og stelle seg er onde og tvinger henne til å gjøre det samme. Det er jo kun hun som må ta det valget for seg selv, men tydeligvis er hun ikke helt fornøyd med det da. Anonymkode: 49992...7d0 Jeg sier jo at du kan mene hva du vil. Jeg bare forstår ikke hvorfor du må DELE meningen din. Hvorfor må du SI at du synes det er stygt? Kan du ikke holde meningen din for deg selv? Jeg er nær 100% sikker på at flere her inne på forumet har minst like mye hår som hun i artikkelen. Hva tror du de føler når de leser dette innlegget? Anonymkode: 2633e...7c4
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #11 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg sier jo at du kan mene hva du vil. Jeg bare forstår ikke hvorfor du må DELE meningen din. Hvorfor må du SI at du synes det er stygt? Kan du ikke holde meningen din for deg selv? Jeg er nær 100% sikker på at flere her inne på forumet har minst like mye hår som hun i artikkelen. Hva tror du de føler når de leser dette innlegget? Anonymkode: 2633e...7c4 Det burde ikke plage dem at jeg synes det er stygt? Det er helt sikkert ting på meg de synes er stygt også, hvorfor skal det plage meg? Anonymkode: 49992...7d0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #12 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det burde ikke plage dem at jeg synes det er stygt? Det er helt sikkert ting på meg de synes er stygt også, hvorfor skal det plage meg? Anonymkode: 49992...7d0 Men det plager jo dem, når du sier det høyt direkte til dem. Hadde du holdt meningene for deg selv, da plager det ingen. Anonymkode: a8070...b04
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #13 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det burde ikke plage dem at jeg synes det er stygt? Det er helt sikkert ting på meg de synes er stygt også, hvorfor skal det plage meg? Anonymkode: 49992...7d0 Nei? Du er en sånn som mener du må si alt du tenker høyt, og blir noen lei seg, så er det deres problem - du er jo bare æææærlig? Har ikke mora di lært deg å tie om du ikke kan si noe pent? Anonymkode: ab76d...d20
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #14 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Men det plager jo dem, når du sier det høyt direkte til dem. Hadde du holdt meningene for deg selv, da plager det ingen. Anonymkode: a8070...b04 Jeg sier det da ikke høyt til folk med hår? Jeg diskuterer saken her inne. Folk får ta egne såre følelser på egen kappe. Anonymkode: 49992...7d0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #15 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Det burde ikke plage dem at jeg synes det er stygt? Det er helt sikkert ting på meg de synes er stygt også, hvorfor skal det plage meg? Anonymkode: 49992...7d0 Det er jo det artikkelen handler om. Det plager henne at du og andre som deg sier det høyt, eller skriver det på nett. Altså, hva? Anonymkode: 2633e...7c4
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #16 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei? Du er en sånn som mener du må si alt du tenker høyt, og blir noen lei seg, så er det deres problem - du er jo bare æææærlig? Har ikke mora di lært deg å tie om du ikke kan si noe pent? Anonymkode: ab76d...d20 Men kjære deg, dette er et diskusjonsforum, det er lov å diskutere saker her. Jeg sier da ikke til folk jeg møter at de er stygge, det er jo noe helt annet. Anonymkode: 49992...7d0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #17 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er jo det artikkelen handler om. Det plager henne at du og andre som deg sier det høyt, eller skriver det på nett. Altså, hva? Anonymkode: 2633e...7c4 Men hun velger å poste bilde etter bilde for å få publisitet, og for å disse oss som synes det er stygt, hva forventer hun da? Applaus? Anonymkode: 49992...7d0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #18 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men kjære deg, dette er et diskusjonsforum, det er lov å diskutere saker her. Jeg sier da ikke til folk jeg møter at de er stygge, det er jo noe helt annet. Anonymkode: 49992...7d0 Men hvorfor ønsker du å diskutere kroppshåret til andre kvinner? Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men hun velger å poste bilde etter bilde for å få publisitet, og for å disse oss som synes det er stygt, hva forventer hun da? Applaus? Anonymkode: 49992...7d0 Ja, hun fortjener applaus. Hun går mot det som er sosialt akseptert, og ønsker at folk med dine meninger skal lære å ikke åpne munnen/tastaturet og si at hun er stygg. Anonymkode: a8070...b04
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #19 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men hvorfor ønsker du å diskutere kroppshåret til andre kvinner? Ja, hun fortjener applaus. Hun går mot det som er sosialt akseptert, og ønsker at folk med dine meninger skal lære å ikke åpne munnen/tastaturet og si at hun er stygg. Anonymkode: a8070...b04 Jeg diskuterte ikke kroppshåret til andre damer, men denne dama som først eksponerer seg, og så klager på at hun blir kritisert. Dette var selvvalgt. Anonymkode: 49992...7d0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #20 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg diskuterte ikke kroppshåret til andre damer, men denne dama som først eksponerer seg, og så klager på at hun blir kritisert. Dette var selvvalgt. Anonymkode: 49992...7d0 Det er ikke det du startet tråden med. I HI fokuserer du på håret og ditt ønske om å fjerne det, fordi det ikke er særlig pent. Anonymkode: a8070...b04
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #21 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke det du startet tråden med. I HI fokuserer du på håret og ditt ønske om å fjerne det, fordi det ikke er særlig pent. Anonymkode: a8070...b04 Du luker ut litt av et innlegg og dropper resten skjønner jeg. Prøv en gang til du. Håret er jo en del av saken, men det er jo denne dama som har brakt det opp og som er det som jeg tok opp. Anonymkode: 49992...7d0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #22 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du luker ut litt av et innlegg og dropper resten skjønner jeg. Prøv en gang til du. Håret er jo en del av saken, men det er jo denne dama som har brakt det opp og som er det som jeg tok opp. Anonymkode: 49992...7d0 Dette innlegget er jo all over the place. Hovedbudskapet er at du synes kroppshår på damer er stygt. Anonymkode: 2633e...7c4
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #23 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Men hun velger å poste bilde etter bilde for å få publisitet, og for å disse oss som synes det er stygt, hva forventer hun da? Applaus? Anonymkode: 49992...7d0 Hun gjør det ikke for å "disse" noen, hun gjør det for å normalisere hårvekst hos kvinner. Hun får masse kritikk for å vise frem noe som er helt normalt og mye vanligere enn folk later til å tro, det er jo ikke rart hun reagerer og vil holde folk ansvarlig for hvordan de holder på i det offentlige rom. Internett er den virkelige verden, og det er virkelige folk som leser disse setningene du/dere lirer av deg/dere. Anonymkode: 2633e...7c4
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #24 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Det burde ikke plage dem at jeg synes det er stygt? Det er helt sikkert ting på meg de synes er stygt også, hvorfor skal det plage meg? Anonymkode: 49992...7d0 Jeg mener du har en stygg personlighet og er ørlite kort. Det er min rett å få mene det, og få si det. Men det plager jo ikke deg. Anonymkode: ba13f...07d
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #25 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Jeg diskuterte ikke kroppshåret til andre damer, men denne dama som først eksponerer seg, og så klager på at hun blir kritisert. Dette var selvvalgt. Anonymkode: 49992...7d0 Så det er innafor å kritisere folk som er offentlige? Det er jeg ikke enig med deg i, for å si det pent. Anonymkode: fcd5d...462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå