Gå til innhold

Fotball på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva lurer man ikke på?

Jeg er temmelig grønn påalt som gjelder sport og sportsutstyr, men har et barn som ønsker seg en fotball. Hvis jeg kjøperen på nett, kommer den feridg oppblåst? Og hvis jeg må blåse den opp selv, kan man bruke en vanlig sykkelpumpe, eller må man ha en spesielpumpe?

Hvis noen dessuten kan anbefale en ball (eller balltype eller-størrelse eller noe) som vil passe for en seksåring, så blir jeg svært takknemlig. (Før noen anklager meg for å være sent ute med balltrening, vi hadde en i fjor, men den har forsvunnet. Sannsynligvis glemt igjen på en lekeplass.)

Anonymkode: 9c19d...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville valgt størrelse 3 (evt 4) til 6-åringen. Du trenger en ballpumpe, sykkelpumpe fungerer ikke. Usikker på om de kommer ferdig oppblåst fra nettbutikk, kanskje du kan ringe dem og spørre. Lykke til. 😃

Endret av Julifrøken
Skrevet
Julifrøken skrev (46 minutter siden):

Jeg ville valgt størrelse 3 (evt 4) til 6-åringen. Du trenger en ballpumpe, sykkelpumpe fungerer ikke. Usikker på om de kommer ferdig oppblåst fra nettbutikk, kanskje du kan ringe dem og spørre. Lykke til. 😃

Takk for svar, jeg får kanskje kjøpe pumpe i samme slengen. Ts.

Anonymkode: 9c19d...c6e

Skrevet

Ballen kommer ikke ferdig pumpet hvis du kjøper den på nett. Det er uansett greit å ha en ballpumpe, det siver litt luft ut av ballen etter hvert. Kjøp en 4er-ball, da har dere den litt lenger enn en 3er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...