Gå til innhold

Sexliv med barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere sex? Og hvor gammle er barna? Er dere spontane? Lekne? Eller...

Vi har barn i alder 4 mnder til 14 år. Jeg elsker sex og vil gjerne ha sex flere ganger i uka og gjerne andre plasser enn i senga🙈 noen dager er jeg og mannen hjemme alene på dagtid noen timer( baby sover) jeg har tatt insiativ flere ganger til sex men han er ikke så gira da. Jeg Vil bare bli pult på soffaen likksom😛 være litt spontan og leken, men neida.. er ikke noe galt med huffsa mi heller så det ikke er godt for han, har lagt på meg noen kilo men, håper han fortsatt tenner på meg😢Vi har sex ca 1 gang i uka av og til 2.  Jeg runker/suger han minst 1 gang i uka. Men han tar/slikker sjelden på meg. Når han vil ha sex så kjenner han bare kjapt etter om jeg er våt så kommer ham med pikken og kjører på til han kommer. Somregel i sje stilling på morgenen. Gjir snart opp hele sexlivet🤔  tips??

Anonymkode: 92f84...007

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oii oii, for å være helt ærlig så virker det på mannen sin at dette med sex har blitt en plikt for han og ikke fullt så gira?

Anonymkode: 01710...81b

Skrevet

Her høres det ut som dere ikke helt er på bølgelengde ja.

Han har sex fordi du "maser", men bare pliktsex, fort og galt liksom. 

Tror dere må snakke om dette, og da uten at det er sex på agendaen. En kveld i sofakroken, med tv av og ingen forventninger om sex, så begge får snakket ut om alt fra forventninger til ønsker.

Anonymkode: 9da40...907

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Her høres det ut som dere ikke helt er på bølgelengde ja.

Han har sex fordi du "maser", men bare pliktsex, fort og galt liksom. 

Tror dere må snakke om dette, og da uten at det er sex på agendaen. En kveld i sofakroken, med tv av og ingen forventninger om sex, så begge får snakket ut om alt fra forventninger til ønsker.

Anonymkode: 9da40...907

Mulig men det er jo han som egentlig tar mest iniativ da🙈 ja vi får snakke om det igjenn en dag🙂 

Hi

Skrevet

Snakker dere ikke sammen om dette? Utenom senga, altså?

Jeg hadde ikke gitt en mann blowjob hvis han var så lite opptatt av min nytelse. Et sexliv skal være til gjensidig nytelse, nå virker det som om han bare er opptatt av egen nytelse, og/eller er blitt lat.

Men forsøk å snakke med ham. Hvordan var sexlivet deres tidligere, hvordan er det nå, er han fornøyd, er du fornøyd, hva savner han, hva liker han, hva savner du og hva liker du, er han/du fornøyd med hyppigheten på sex nå, har hyppigheten endret seg mye og i så fall hvorfor. Hvordan ser du/han for dere sexlivet fremover. Bruk tid på å være nær hverandre, oppdag hverandre på nytt sensuelt heller enn å hoppe rett til penetrering og orgasme.

Anonymkode: 36111...bdb

Skrevet

Barn fra 5 mnd til 13 år her, De to minste barna sover i nærheten av oss. Vi har sex nesten hver dag, når ikke mensen/andre ting setter kjepper i hjulene. Hender jeg da gir han en handjob om han har lyst. Nærhet, nakenhet og sex er viktig og faller oss naturlig. Tidlig morgen oftest, før barna våkner og vi våkner litt til, så er vi ofte så samkjørte at det bare skjer..

Anonymkode: 80cf2...308

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Snakker dere ikke sammen om dette? Utenom senga, altså?

Jeg hadde ikke gitt en mann blowjob hvis han var så lite opptatt av min nytelse. Et sexliv skal være til gjensidig nytelse, nå virker det som om han bare er opptatt av egen nytelse, og/eller er blitt lat.

Men forsøk å snakke med ham. Hvordan var sexlivet deres tidligere, hvordan er det nå, er han fornøyd, er du fornøyd, hva savner han, hva liker han, hva savner du og hva liker du, er han/du fornøyd med hyppigheten på sex nå, har hyppigheten endret seg mye og i så fall hvorfor. Hvordan ser du/han for dere sexlivet fremover. Bruk tid på å være nær hverandre, oppdag hverandre på nytt sensuelt heller enn å hoppe rett til penetrering og orgasme.

Anonymkode: 36111...bdb

Han er veldig fornøyd sier han. Jeg har sagt til han flere ganger att jeg savner litt mer forspill, spontanitet han er enig der og da men så sjer det ingenting😒 er over 1 år siden han slikket meg fks og det savner jeg veldig. Det vet han men han gjør det ikke fordi. Han mistet litt sexlysten når jeg ble uplanlagt gravid med siste barnet ( ble sterilisert under ks) så er jo ingen fare for graviditet nå🙄 tror han er en slik som liker og få og få.. han har stor penis så av og til virker det for meg att det er mer en bra nokk om jeg bare får pikken hans likksom🙈 

Før hadde vi masse deilig sex og eksperimenterte med forsjellige ting og hadde sex minst 5 gg i uka. Men det blir vel kanske slik når vi har vert sammen en stund og blir eldre pluss mange barn, att man ikke er like spennede for hverandre lenger😪 kroppen min også har jo forandret seg så han tenner sikkert ikke så masse på meg lenger😭

Hi

Skrevet

Våre barn begynner å bli store, begge tenåringer. Har vært vanskelig når barna var på det minste. Det begynner å ta seg opp litt nå, håper på videre positiv utvikling. Er ikke helt der at jeg slikker henne mens hun lager middag, men ikke langt unna. Gleder meg til fase 2 i ekteskapet, er rimelig klar for mer 😍.

Anonymkode: 6c534...ef3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...