Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #26 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Slask? Hvordan vet du det? Hva er det som liksom er faren? Anonymkode: 25ffd...a96 Fordi du har fortalt det. Det går dessverre ikke an å overføre mange års erfaring over et innlegg her inne. Du får nesten velge selv om du tror på meg eller ei. Anonymkode: 16b16...29b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #27 Skrevet 31. mars 2021 Ikke noe merkelig i at du tiltrekkes av eldre menn i din alder. Du er blitt eldre selv. For deg vil en mann som er 10-20 år eldre være en lettelse. Du behøver ikke stresse så mye med din egen alder lenger. Og for han blir du en ung prinsesse. Ikke noe galt i slike forhold. Begge kan få mye positivt ut av et slikt forhold. Anonymkode: f43b6...172
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #28 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dette er en fyr som tester ut en fetish eller noe. For ikke lenge siden var det en tråd som lignet. Da var det en kvinne som var rundt 30 som ble hatet av en «elskerinne» fordi hun opplevde plutselig tiltrekking til eldre menn og derfor hadde «blitt med» denne kvinnens tidligere elsker... Det er ingenting sjokkerende eller grensesprengende over dette. Voks opp... Anonymkode: aea64...c8e Fullt klar over at det finnes sånne. Men jeg sliter med å tro at det er en fyr som står bak den stadig tilbakevendende dama som sliter med jobb/utdanning/etc. og oppretter femten tråder i slengen. Og dette minner mer om henne? Anonymkode: 16b16...29b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #29 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke noe merkelig i at du tiltrekkes av eldre menn i din alder. Du er blitt eldre selv. For deg vil en mann som er 10-20 år eldre være en lettelse. Du behøver ikke stresse så mye med din egen alder lenger. Og for han blir du en ung prinsesse. Ikke noe galt i slike forhold. Begge kan få mye positivt ut av et slikt forhold. Anonymkode: f43b6...172 Bør ikke ha noe å si. Han har vært like gammel i forhold til meg hele tiden. Det er 3 år siden vi ble "kjent". Og jeg trodde det "feilet" kvinner noe som ble tiltrukket av ganske mye eldre menn. Ønsker ikke forhold med fyren. Anonymkode: 25ffd...a96
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #30 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Fullt klar over at det finnes sånne. Men jeg sliter med å tro at det er en fyr som står bak den stadig tilbakevendende dama som sliter med jobb/utdanning/etc. og oppretter femten tråder i slengen. Og dette minner mer om henne? Anonymkode: 16b16...29b Ikke meg du svarer, men jeg er enig med deg. Hun var den første jeg tenkte på også, da jeg leste hovedinnlegget. Hi, det som er bekymringsverdig er dette: "Han har en livsstil som ikke klaffer min, med en del drikking og han røyker. Han skrev også en del til meg i fylla for 2 år siden. Sånne typer meldinger "du ser så deilig ut"." Dette, i tillegg til at han er nesten 20 år eldre enn deg. Jeg kan forstå ønsket om å ikke være jomfru mer, men å velge en slik fyr å ha sex med første gang, det tror jeg ikke har sjanse til å bli bra for deg. Du kan i verste fall få ødelagt din seksualitet for resten av livet. En mann som sender deg meldinger i fylla (på sen kveld og natt) og kun sender meldinger som går på ditt utseende, han er ikke tiltrukket av deg som person. Han tenker kun på utseendet og sine egne fantasier og egen tilfredsstillelse. Det vil si, for han er du kun et pent utseende som han kan utnytte for å få sex selv. Når han sender deg slike meldinger (bare) i fylla viser han dessuten at han ikke respekterer deg, at han ikke ønsker noe mer med deg, ser deg som en han kan ta kontakt med for å ha sex med når han ikke har funnet noen andre å ha sex med den kvelden. Ikke noe godt utgangspunkt når man skal ha sex første gang med noen. Og det er i tillegg to år siden han sendte disse meldingene. For din egen del, ikke ripp opp igjen i dette. Anonymkode: 8591b...b08
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #31 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Fordi du har fortalt det. Det går dessverre ikke an å overføre mange års erfaring over et innlegg her inne. Du får nesten velge selv om du tror på meg eller ei. Anonymkode: 16b16...29b At han er en slask? En slask er en uten jobb som bare er opptatt av å feste, drikke og se på Netflix. Han her er da i jobb, kanskje ikke nå pga pandemien men jeg vet ikke da jeg ikke følger med han hele tiden. I følge visse andre her inne så er han noe jeg bør satse på siden jeg er gammel for menn på min egen alder. Anonymkode: 25ffd...a96
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #32 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ikke meg du svarer, men jeg er enig med deg. Hun var den første jeg tenkte på også, da jeg leste hovedinnlegget. Hi, det som er bekymringsverdig er dette: "Han har en livsstil som ikke klaffer min, med en del drikking og han røyker. Han skrev også en del til meg i fylla for 2 år siden. Sånne typer meldinger "du ser så deilig ut"." Dette, i tillegg til at han er nesten 20 år eldre enn deg. Jeg kan forstå ønsket om å ikke være jomfru mer, men å velge en slik fyr å ha sex med første gang, det tror jeg ikke har sjanse til å bli bra for deg. Du kan i verste fall få ødelagt din seksualitet for resten av livet. En mann som sender deg meldinger i fylla (på sen kveld og natt) og kun sender meldinger som går på ditt utseende, han er ikke tiltrukket av deg som person. Han tenker kun på utseendet og sine egne fantasier og egen tilfredsstillelse. Det vil si, for han er du kun et pent utseende som han kan utnytte for å få sex selv. Når han sender deg slike meldinger (bare) i fylla viser han dessuten at han ikke respekterer deg, at han ikke ønsker noe mer med deg, ser deg som en han kan ta kontakt med for å ha sex med når han ikke har funnet noen andre å ha sex med den kvelden. Ikke noe godt utgangspunkt når man skal ha sex første gang med noen. Og det er i tillegg to år siden han sendte disse meldingene. For din egen del, ikke ripp opp igjen i dette. Anonymkode: 8591b...b08 Hvordan ødelagt? Er det fordi vi kvinner er mer sårbare enn menn? Hvordan kan man noen gang vite om en mann vil ha en pga det indre eller ytre? Og hva skal dette ha å si om jeg ikke ønsker et forhold med han. Jeg ser ikke akkurat for meg at han skal ta meg med på romantiske turer til utlandet og så skal vi sitte på stranden og titte på solnedgangen 😛 Og det kjipe med å være kvinne er at vi alltid må analysere sånn hva en mann egentlig vil og så kommer vi alltid frem til at han kun liker oss for utseendet, at han ikke har respekt og bare vil ha sex. Dersom det faktisk er slik at jeg er pen (noe som er vanskelig å bedømme selv) så må jeg kanskje regne med at de fleste menn kun ser meg for utseendet. Så er det en fordel eller bakdel? Nok av kvinner som synes selv de er stygge som mener livet hadde vært så mye bedre om de var pene. Anonymkode: 25ffd...a96
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #33 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hvordan ødelagt? Er det fordi vi kvinner er mer sårbare enn menn? Hvordan kan man noen gang vite om en mann vil ha en pga det indre eller ytre? Og hva skal dette ha å si om jeg ikke ønsker et forhold med han. Jeg ser ikke akkurat for meg at han skal ta meg med på romantiske turer til utlandet og så skal vi sitte på stranden og titte på solnedgangen 😛 Og det kjipe med å være kvinne er at vi alltid må analysere sånn hva en mann egentlig vil og så kommer vi alltid frem til at han kun liker oss for utseendet, at han ikke har respekt og bare vil ha sex. Dersom det faktisk er slik at jeg er pen (noe som er vanskelig å bedømme selv) så må jeg kanskje regne med at de fleste menn kun ser meg for utseendet. Så er det en fordel eller bakdel? Nok av kvinner som synes selv de er stygge som mener livet hadde vært så mye bedre om de var pene. Anonymkode: 25ffd...a96 En egoistisk mann som ikke respekterer deg er sjelden, om noensinne, en god og omsorgsfull elsker som er opptatt av kvinnens nytelse. Det gir stor risiko for at din ev. første sexopplevelse blir så negativ at du kan komme til å slite resten av livet med å finne glede ved sex. Men hei, det er ditt liv, du gjør som du vil. Anonymkode: 8591b...b08
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #34 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): En egoistisk mann som ikke respekterer deg er sjelden, om noensinne, en god og omsorgsfull elsker som er opptatt av kvinnens nytelse. Det gir stor risiko for at din ev. første sexopplevelse blir så negativ at du kan komme til å slite resten av livet med å finne glede ved sex. Men hei, det er ditt liv, du gjør som du vil. Anonymkode: 8591b...b08 Jeg trenger bare en forklaring på hva han kan gjøre som ødelegger opplevelsen min. Jeg kjenner til kvinner som har møtt menn på fest og blitt med dem hjem. Til og med vært med på trekant der hun var eneste kvinnen. Hvordan vet man om en kvinne får respekt? Kan disse mennene respektere noen som helst? Anonymkode: 25ffd...a96
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #35 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg trenger bare en forklaring på hva han kan gjøre som ødelegger opplevelsen min. Jeg kjenner til kvinner som har møtt menn på fest og blitt med dem hjem. Til og med vært med på trekant der hun var eneste kvinnen. Hvordan vet man om en kvinne får respekt? Kan disse mennene respektere noen som helst? Anonymkode: 25ffd...a96 Ikke noe som helst du har fortalt om denne mannen tyder på noe annet enn at han er en egoist som kun vil ha sex med deg for hans egen nytelse. Hvis han ikke er opptatt av at også du skal nyte å ha sex med ham - hvordan tror du det da blir for deg? Anonymkode: 8591b...b08
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #36 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ikke noe som helst du har fortalt om denne mannen tyder på noe annet enn at han er en egoist som kun vil ha sex med deg for hans egen nytelse. Hvis han ikke er opptatt av at også du skal nyte å ha sex med ham - hvordan tror du det da blir for deg? Anonymkode: 8591b...b08 Jeg er passiv. Ikke så interessert i å gjøre så mye av arbeidet. Altså gjør det vondt det de gjør? Jeg bare er så fascinert av personer som er helt motsatt av meg. Hvordan har han det inni seg da? Han må da ha det veldig bra? Jeg er bare litt lei av å alltid måtte tenke så over hva jeg velger og være så forsiktig. Andre damer er liksom så mye mer rå og lever livet. Jeg synes livet egentlig handler mest mulig om straff jeg. Bak enhver gode følelse ligger noe ondt. Anonymkode: 25ffd...a96
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #37 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ikke meg du svarer, men jeg er enig med deg. Hun var den første jeg tenkte på også, da jeg leste hovedinnlegget. Hi, det som er bekymringsverdig er dette: "Han har en livsstil som ikke klaffer min, med en del drikking og han røyker. Han skrev også en del til meg i fylla for 2 år siden. Sånne typer meldinger "du ser så deilig ut"." Dette, i tillegg til at han er nesten 20 år eldre enn deg. Jeg kan forstå ønsket om å ikke være jomfru mer, men å velge en slik fyr å ha sex med første gang, det tror jeg ikke har sjanse til å bli bra for deg. Du kan i verste fall få ødelagt din seksualitet for resten av livet. En mann som sender deg meldinger i fylla (på sen kveld og natt) og kun sender meldinger som går på ditt utseende, han er ikke tiltrukket av deg som person. Han tenker kun på utseendet og sine egne fantasier og egen tilfredsstillelse. Det vil si, for han er du kun et pent utseende som han kan utnytte for å få sex selv. Når han sender deg slike meldinger (bare) i fylla viser han dessuten at han ikke respekterer deg, at han ikke ønsker noe mer med deg, ser deg som en han kan ta kontakt med for å ha sex med når han ikke har funnet noen andre å ha sex med den kvelden. Ikke noe godt utgangspunkt når man skal ha sex første gang med noen. Og det er i tillegg to år siden han sendte disse meldingene. For din egen del, ikke ripp opp igjen i dette. Anonymkode: 8591b...b08 Gud dette var gammel søplete moral. Hi, du er ikke et aspeløv med vagina. Du er en voksen dame, og hvis du ønsker deg et ligg så går du og får deg et ligg. Ha det gøy! Jeg har forresten også rundet 30 og har akkurat samme opplevelsen. Plutselig ble menn på 45 sexy 😂 jeg skjønner ikke hva som skjer. Anonymkode: 1d409...7e8
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #38 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Gud dette var gammel søplete moral. Hi, du er ikke et aspeløv med vagina. Du er en voksen dame, og hvis du ønsker deg et ligg så går du og får deg et ligg. Ha det gøy! Jeg har forresten også rundet 30 og har akkurat samme opplevelsen. Plutselig ble menn på 45 sexy 😂 jeg skjønner ikke hva som skjer. Anonymkode: 1d409...7e8 Nei, det har ikke noe med moral å gjøre. Hadde HI hatt bare litt erfaring selv, så for all del, ha sex med hvem man vil. Men å debutere med en som viser alle tegn på å ikke bry seg om henne, ikke respektere henne, som kanskje har et alkoholproblem, som viser at han ser på HI som et objekt. Det tyder på at Hi med en slik mann vil få en negativ førsteopplevelse med sex. Og det er det ikke verdt. Nesten hvem som helst andre, som viser henne respekt, som ikke bare melder henne i fylla, en som ikke bare ser henne som et objekt, vil være bedre. Jeg har hatt min del av moro, men jeg unner HI bedre enn å ha sin første sexopplevelse med en egoist som trolig bare vil tenke på sin egen nytelse, ikke hennes. Anonymkode: 8591b...b08
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #39 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har forresten også rundet 30 og har akkurat samme opplevelsen. Plutselig ble menn på 45 sexy 😂 jeg skjønner ikke hva som skjer. Helt normalt. Skjer oss menn også. Før kunne vi handle klær hos HM, nå er klærne våre borte. Nå finner vi dem hos Dressmann. Vi blir alle eldre. Anonymkode: f43b6...172
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #40 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Nei, det har ikke noe med moral å gjøre. Hadde HI hatt bare litt erfaring selv, så for all del, ha sex med hvem man vil. Men å debutere med en som viser alle tegn på å ikke bry seg om henne, ikke respektere henne, som kanskje har et alkoholproblem, som viser at han ser på HI som et objekt. Det tyder på at Hi med en slik mann vil få en negativ førsteopplevelse med sex. Og det er det ikke verdt. Nesten hvem som helst andre, som viser henne respekt, som ikke bare melder henne i fylla, en som ikke bare ser henne som et objekt, vil være bedre. Jeg har hatt min del av moro, men jeg unner HI bedre enn å ha sin første sexopplevelse med en egoist som trolig bare vil tenke på sin egen nytelse, ikke hennes. Anonymkode: 8591b...b08 Hvorfor trekkes jeg alltid mot det folk fraråder? Ingen har frarådet meg han da jeg aldri har nevt at jeg liker han. Det sagt så har jeg aldri følt behov for å ligge med noen gift. Jeg ble bare nysgjerrig på hvordan han føler. Evner de aldri å føle seg tiltrukket av noen? er alle objekter for dem? Anonymkode: 25ffd...a96
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #41 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Gud dette var gammel søplete moral. Hi, du er ikke et aspeløv med vagina. Du er en voksen dame, og hvis du ønsker deg et ligg så går du og får deg et ligg. Ha det gøy! Jeg har forresten også rundet 30 og har akkurat samme opplevelsen. Plutselig ble menn på 45 sexy 😂 jeg skjønner ikke hva som skjer. Anonymkode: 1d409...7e8 Jeg kan ikke ta kontakt med han synes jeg. Vi kjenner ikke lenger hverandre. Han var ofte innom et sted jeg jobbet men den eksisterer ikke lenger og den tiden la jeg ikke merke til han på den måten. Likte ikke meldingene jeg fikk heller. Men han svarte på en story for et par uker siden, men det var ikke noe sånn seksuelt. Og så sendte han tilbake et bilde, heller ikke av seg selv eller noe seksuelt. Men lå ikke akkurat noe flørt over det heller da. Men jeg ble plutselig veldig betatt. Men jeg føler ikke det er lov å nyte slike følelser for alle er hele tiden "la det ligge" "hold det i fantasien" og masse sånn blabla fornuft prat. Er dette en måte for kvinner å kanskje holde meg unna evt menn de selv er interessert i? Kan jo hende noen her er interessert i en i den aldersgruppen og kanskje tror det er deres crush jeg skriver om? Jeg irriterer meg veldig over kvinner for det virker som de skal følge veldig med hele tiden. Håper kanskje det bare er innbilning men jeg føler at kvinner flest hater meg, uansett om mannen jeg roter med er singel så er det ei eller annen i bakgrunnen som også vil bli interessert eller prøve å få han til å ungå at jeg driver med han. Jeg føler man er dømt å aldri egentlig få venninner når man aldri har hatt det. Anonymkode: 25ffd...a96
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #42 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg kan ikke ta kontakt med han synes jeg. Vi kjenner ikke lenger hverandre. Han var ofte innom et sted jeg jobbet men den eksisterer ikke lenger og den tiden la jeg ikke merke til han på den måten. Likte ikke meldingene jeg fikk heller. Men han svarte på en story for et par uker siden, men det var ikke noe sånn seksuelt. Og så sendte han tilbake et bilde, heller ikke av seg selv eller noe seksuelt. Men lå ikke akkurat noe flørt over det heller da. Men jeg ble plutselig veldig betatt. Men jeg føler ikke det er lov å nyte slike følelser for alle er hele tiden "la det ligge" "hold det i fantasien" og masse sånn blabla fornuft prat. Er dette en måte for kvinner å kanskje holde meg unna evt menn de selv er interessert i? Kan jo hende noen her er interessert i en i den aldersgruppen og kanskje tror det er deres crush jeg skriver om? Jeg irriterer meg veldig over kvinner for det virker som de skal følge veldig med hele tiden. Håper kanskje det bare er innbilning men jeg føler at kvinner flest hater meg, uansett om mannen jeg roter med er singel så er det ei eller annen i bakgrunnen som også vil bli interessert eller prøve å få han til å ungå at jeg driver med han. Jeg føler man er dømt å aldri egentlig få venninner når man aldri har hatt det. Anonymkode: 25ffd...a96 Det du skriver her bør du ta opp med behandleren din, for dette begynner å blir rimelig paranoid av deg! Du oppretter selv en tråd på et forum som består mest av kvinner, og når du får svar fra (hovedsakelig kvinner), så tror du altså at anonyme kvinner på et forum som ikke vet hvem hverken du eller han er, svarer deg fordi de er interessert i ham eller andre menn på samme alder. Det du skriver her er paranoide tanker og du bør ta det opp med behandleren din så fort som mulig etter påske! Melder meg herved ut av tråden. Søk hjelp hos dine behandlere og vis dem det jeg har uthevet her og andre lignende tråder du har opprettet hvor du skriver mye av det samme om andre problemstillinger, hvor du mener andre er etter deg, hater deg, ikke vil deg vel osv. Du har paranoide tanker. Søk hjelp for det! Anonymkode: 8591b...b08
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #43 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det du skriver her bør du ta opp med behandleren din, for dette begynner å blir rimelig paranoid av deg! Du oppretter selv en tråd på et forum som består mest av kvinner, og når du får svar fra (hovedsakelig kvinner), så tror du altså at anonyme kvinner på et forum som ikke vet hvem hverken du eller han er, svarer deg fordi de er interessert i ham eller andre menn på samme alder. Det du skriver her er paranoide tanker og du bør ta det opp med behandleren din så fort som mulig etter påske! Melder meg herved ut av tråden. Søk hjelp hos dine behandlere og vis dem det jeg har uthevet her og andre lignende tråder du har opprettet hvor du skriver mye av det samme om andre problemstillinger, hvor du mener andre er etter deg, hater deg, ikke vil deg vel osv. Du har paranoide tanker. Søk hjelp for det! Anonymkode: 8591b...b08 Neida jeg tror ikke at det er noen her som er interessert i han, jeg bare føler at kvinner helst ikke vil at jeg skal drive med menn. Det har alltid blitt mye styr rundt meg de få gangene jeg har flørtet mens andre har fått med seg også. Dette handler aldri om opptatte menn, men det er mer som om jeg skal holde meg helt unna. Anonymkode: 25ffd...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå